Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti. Hakeeko kukaan 50+ ikäinen oman ikäistä kumppania?

Vierailija
21.09.2025 |

Itse en hae. Haen nuorempaa. Se kumppani on minulle ns.peilikuva. En halua nähdä ikäistäni ihmistä. 5 vuottakin on riittävästi nuorempi, jos on pysynyt nuorekkaana. Harvoin tosin on.

N.55

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nainen 50 haen samanikäistä. Nykyinen 51 ja edellinen oli 50. 

parasta kun ok ns sama kokemusmaailma. 

Vierailija
22/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on isääni 8 vuotta nuorempi. Erosivat aikanaan, ja isäni löysi ikäisensä just siinä viisikymppisenä. Nyt ovat olleet jo 35 vuotta onnellisesti yhdessä, jotain mikä ei ikinä äitini kanssa onnistunut. 

Että ehkä sitä ikää ei kannata niin sokeasti tuijottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa tavattiin muutama vuosi sitten. Meillä on useampi sarja mitä telkusta seurataan yhdessä. Käydään torikahveilla ahkerasti. Viikonloppuisin yleensä tehdään yhdessä hyvää ruokaa viinin kanssa ja seikkaillaan youtubessa etsien hyviä biisejä. Metsällä käydään myös koirien kanssa yhdessä. Elokuvissa ei kyllä käydä. Ulkomailla muutaman kerran vuodessa vähän kauempana ja risteilemässä aika usein. Kirjoja luetaan paljon. Tässähän se elämä rullaa.

M55

Vierailija
24/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. En mätsää ikäisteni naisten kanssa juuri koskaan, mutta 3-5 vuotta vanhempien naisten kanssa hienosti (ikähaarukka on itsellä +-5 vuotta). Mutta en valita, vaan oikeastaan ihan päinvastoin. :)

M49

Vierailija
25/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan pääasiassa omanikäisten tai jos sattuu ikäeroakin, niin se ei ole varmaan tarkoituksella vaan sattumaa.

Vierailija
26/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorille ei tälläinen vanha tantta kelpaa, enkä kovin nuorta edes haluaisi. Eikä vanhempikaan kiinnosta. Miksi ottaisin eläkepapan nurkkiini?  

Kai sitä voi tapaillakin, jos ei asua kelpaa.

Vierailija
27/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Olen N58 ja mielelläni löytäisin 57-66 vuotiaan vapaan miehen sydänystäväksi. 

Vierailija
28/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, noin +/- 5 vuotta.

Omaa ikäluokkaa olleet miehet tähänkin saakka.

Jostain syystä ei ole kiinnostusta reilusti nuorempiin tai vanhempiin.

N51

Vierailija
29/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae ketään, koska olen edelleenkin naimisissa, ollut jo 25 vuotta. Vaimoni on syntynyt samana vuonna kuin itse. Aiemmat lyhyet ja pidemmät ihmissuhteeni ovat olleet naisten kanssa, jotka ovat +/- 3 vuotta omaan ikääni verrattuna. 

Jos tulisi hypoteettisesti sellainen tilanne, että uusi parisuhde tulisi ajankohtaiseksi, niin varmaan tyyliin max. 5 vuoden ikäeroa suuntaain tai toiseen miettisin. Muuten eläisimme todella erilaisessa maailmassa.

Vierailija
30/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vaikka 55 v mies, hakisin noin 30-35 v naista varmaan. 

Vierailija
31/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä numero edellä haeta.

Vierailija
32/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, mutta jos olisin sinkku niin hakisin vanhempaa/oman ikäistä n46.

Vierailija
33/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain ja löysin puolisoni, mieheni on 3kk vanhempi. Se on toiminut meillä hyvin jo 17v. N43

Vierailija
34/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki hae enää kumppania tuossa iässä lainkaan. En minäkään.

Sama.

Kaverit riittää aivan loistavasti.

Vierailija
35/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä numero edellä haeta.

Ei muualla kuin täällä.

Vierailija
36/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae seuraa. Mä haluan olla ja nauttia. Puuhata omassa puutarhassa, piipahtaa kiireettömästi kahvilassa, joskus on kiva käydä vähän moshaamassa hevikeikalla ja standupia kattomassa. Sieltä himaan fiilistelemään hyvän viinin ääreen, ehkä saunaan.Jos ei tee taaskaan mieli tehdä ruokaa, niin mentäis ravinolaan tai woltti tois. Ilman nurinoita.

Tällä hetkellä mä elän tuommoista elämää ja aika pitkälti yksin. Olen naimisssa ja mies touhuaa ja puuhailee omia harrasteitaan ja mä omiaan. Miettinyt monesti, että onko meidän eroon kasvu alkanut. En mä joka viikko jaksa hillua tansseissa ja pubeissa. En tiedä onko hänellä menossa viidenkympin villit vuodet, mutta en viihdy hänen seurassaan, kun meno jalkaa vipattaa. Jokaisen pubin jälkeen pitää vaihtaa paikkaa ja taas mennään etsimään jotain jostain.

esim kesällä kun oltiin italiassa niin tuntui niin rauhattomalta. Mä olisin voinut istua oman air bnb:n uima-altaalla nauttien

Onpa miehesi raskaan kuuloinen. Ehkä 20-vuotiaana vielä tuollainen rauhattomuus voisi olla yleistä, mutta kai jo kolmeakymppiä lähestyessä yleensä ihminen rauhoittuu eikä jatkuvasti tarvitse hakea jotain uutta ryyppyseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä