On se Helsinki mennyt vaaralliseksi, kun punkkaritkin joutuu pakenemaan maalle
Pelle Miljoona pakenee peukunkäyttäjiä maalle.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/30d70208-45a7-4cc1-9dbd-4ae9ca…
Vuosikymmeniä Kalliossa asunut artisti kertoo Ylelle, että tähän asti yhteiselo kotikulmien pilvenpolttajien ja juoppojen kanssa on sujunut hyvässä hengessä. Nyt alfa-PVP-huume eli peukku on kuitenkin muuttanut kaiken.
- Mua suorastaan vituttaa, koska ne terrorisoi koko skenen. Ei ole oikein, että jengi joutuu pelkäämään ulos menemistä. Kutsun mun kotikorttelia nykyään Peukkulaksi, muusikko sanoo.
Ylen mukaan Pelle Miljoona karkaa Kallion huumeongelmia asumalla pääasiassa maalla. Muusikon maaseudunkoti Lapinjärven kunnasta löytyi noin kymmenisen vuotta sitten. Pelle Miljoonan mukaan maalla asuessa väkivalta ja päihdeongelmat jäävät taakse nykyään yhä useammin.
Kommentit (43)
On saatu sitä punavihreää pöhinää,ei olla enää impivaarassa.
Vierailija kirjoitti:
War Z. Mistä nuo sai alunperin alkunsa?
Toiko ukrit näitä myyntiin?
Jatka vaan sitä krokodilin käyttösäsi Igi.
Vierailija kirjoitti:
Jos punkkari on yli 70 vuotias eikä omaa tappelutaitoja niin ehkä paras on muuttaa pois kaikkein roisimmista kaupunginosista.
Näinpä, ei ole mies eikä mikään, jos ei tapella osaa.
- Jari
Missä on Tyttö Tuppurainen nyt? Miksi Suomen eduskuntaa kiinnostaa Palestiina enemmän kuin oman maan asiat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkkari vain vanhus?
Sama asia, ei punk ole ollut suosittua vuosikymmeniin.
Ei ole. Vanhus on eri asia ja tekee toisenlaisia valintoja kuin punkkari. Vaikka ihminen on molempia, niin hän voi tehdä valinnan jommasta kummasta näkökulmasta.
Koskee myös itseäni. Pellen punkkeikoilla olen ollut, mutta päätökset teen nyt muusta näkökulmasta. Lähinnä pikkuhiljaa toimitakyvyn heikkenemisen näkökulmasta.
Tuppurainen! Täällä Syomessakin on ongelmia, missä välikysymys oman maan asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkkari vain vanhus?
Sama asia, ei punk ole ollut suosittua vuosikymmeniin.
Ei ole. Vanhus on eri asia ja tekee toisenlaisia valintoja kuin punkkari. Vaikka ihminen on molempia, niin hän voi tehdä valinnan jommasta kummasta näkökulmasta.
Koskee myös itseäni. Pellen punkkeikoilla olen ollut, mutta päätökset teen nyt muusta näkökulmasta. Lähinnä pikkuhiljaa toimitakyvyn heikkenemisen näkökulmasta.
On. Minä voin olla päättämättä tehdä loton mutta tehdä sen sitli. En tee koska on paljon rahaa, noin logiikan ja pankkitilin näkökulmasta katsottuna.
Ihmisillä on taipumusta liioitella asioiden vaarallisuutta. Itse asun Sörnäisissä, ja meininki on muuttunut surullisemmaksi, ei juurikaan vaarallisemmaksi. Paitsi varmaankin käyttäjille itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuppurainen! Täällä Syomessakin on ongelmia, missä välikysymys oman maan asioista?
Rantanen! Mitä teet sisäministerinä asialle? Entä ministeri Juuso? Huhuu?
Vierailija kirjoitti:
Nimby pelle
Ajattele, jos minä muuttaisin kulmillesi, kun äänestän persuja. Kuka olisi silloin nimbypelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimby pelle
Ajattele, jos minä muuttaisin kulmillesi, kun äänestän persuja. Kuka olisi silloin nimbypelle?
Täh? Mistä mä edes tietäisin sun äänestyskäytöstä? Onko sulla riikkuli-t-paita päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimby pelle
SINÄ
Vierailija kirjoitti:
Nisti pelkää nistejä🤣
P. Miljoona ei kuulu ykkössuosikkeihini (enää), mutta ei se nyt sentään mikään nisti kai ole koskaan ollut. Miedommat aineet (kannabis) ja alko sille ainakin joskus maistui ja kirjassaan kertoo vahvempien aineiden kokeiluista nuorena (mitä pidän hyvin typeränä). Mutta ei tietääkseni ole/ole ollut pahasti huumeongelmainen? (Kaverinsa Andy sitten on vetänyt monenkin edestä...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimby pelle
Täh? Mistä mä edes tietäisin sun äänestyskäytöstä? Onko sulla riikkuli-t-paita päällä?
Et mitenkään, koska et koskaan poistu kotoasi ainakin kommentistasi päätellen koska roikut palstalla aamusta iltaan.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nisti pelkää nistejä🤣
P. Miljoona ei kuulu ykkössuosikkeihini (enää), mutta ei se nyt sentään mikään nisti kai ole koskaan ollut. Miedommat aineet (kannabis) ja alko sille ainakin joskus maistui ja kirjassaan kertoo vahvempien aineiden kokeiluista nuorena (mitä pidän hyvin typeränä). Mutta ei tietääkseni ole/ole ollut pahasti huumeongelmainen? (Kaverinsa Andy sitten on vetänyt monenkin edestä...)
Alkoholi ei ole mieto päihde.
Alkoholi oli haitallisin päihde yhteensä, kun otettiin huomioon sekä yksilöön että yhteiskuntaan kohdistuvat haitat.
Alkoholi sai korkeamman kokonaispistemäärän kuin heroiini tai crack-kokaiini.
Pisteytys kokonaisvaikutusten mukaan (esimerkinomaisesti):
Alkoholi: 72/100
Heroiini: 55/100
Synti että ei ole skínejä enää Helsingissä. Kadut pysyisi turvallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nisti pelkää nistejä🤣
Alkoholi ei ole mieto päihde.
Alkoholi oli haitallisin päihde yhteensä, kun otettiin huomioon sekä yksilöön että yhteiskuntaan kohdistuvat haitat.
Alkoholi sai korkeamman kokonaispistemäärän kuin heroiini tai crack-kokaiini.
Pisteytys kokonaisvaikutusten mukaan (esimerkinomaisesti):
Alkoholi: 72/100
Kokeile itse kaverisi kanssa. Sopikaa että kaveri juo joka päivä vuoden ajan tietyn määrän alkoa ja sinä käytät päivittäin heroiinia. Kumpi kuolee ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimby pelle
Ei, mutta ei peukuttajallakaan ole peukkupaitaa.
Pilvipäät on passiivisia, mutta kyllä känniset ovat väkivaltaisia kuten peukuttajatkin.