Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi vanhemmat! Antaisitteko lupaa?

Vierailija
21.09.2025 |

Poika 15v haluaisi mennä tapaamaan netissä tutustumaansa tyttöön 100 kilometrin päähän. Ovat kuulemma snäppäilleet kuukauden. Mua mietityttää niin kovasti tuo, koska yhteisiä tuttuja ei ole. Poika näytti mulle tän tytön kuvia ja kuvien perusteella tää tyttö vaikuttaa tosi kivalta, mutta mistä siitä tietää. Poika on ihan vakuuttunut että tää tyttö on kuka sanoo olevansa, mutta mua jännittää pojan puolesta. 

Oon varmaan liian suojelevainen monien teistä mielestä, mutta mulle on tärkeää mun lapsen turvallisuus. Nykyään on ties mitä hiippareita liikkeellä. 

Päästättekö te muut vanhemmat lapsenne tuosta vain tapaamaan nettituttuja vai miten toimitte? 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko lähteä mukaan? En varmaan päästäisi ihan yksinään, mutta voisin viedä ja mennä itse kahville/kaupoille ja napata teinin sitten taas lähtiessä mukaani. 

Ainakin siis tällä ekalla kerralla.

Vierailija
2/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta. Olisiko mahdollista saada tämän tytön äidin tai isän numeroa ja jutella ennen päätöksen tekemistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäis yksin! Miksi tyttö ei vois tulla teille päin? 

Vierailija
4/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä. Tyttö voi tulla käymään.

Vierailija
5/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytöstä vakuuttava somesisältö etei ole joku homopentti 55

Vierailija
6/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko lähteä mukaan? En varmaan päästäisi ihan yksinään, mutta voisin viedä ja mennä itse kahville/kaupoille ja napata teinin sitten taas lähtiessä mukaani. 

Ainakin siis tällä ekalla kerralla.

Voisin. Mietin itsekin tuota, että tapaisivat jossakin julkisella paikalla (tietysti), katsoisin jostain kauempaa miten menee ja jos menee hyvin, niin menisin itse hetkeksi kaupoille pyörimään ja syömään. 

Mun mielestä tää kuulostaa järkevältä. 

Ap

Vierailija
7/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdotuksia. 

Tytön vanhempien yhteystiedot ja vanhemmat yhteydessä ennen tapaamista. 

Tai sitten tuo, että menet mukaan. Et tapaamiseen vaan jonnekkin omille menoille siksi aikaa kun tapaavat.

Ihan itsekseen en päästäisi. Tosin, tuon ikäisen kohdalla on se riski että lähtee sitten luvatta. Ja jos se on riskinä. Silloin olisi tärkeää, että tiedät missä lapsi on.

Eli, sovit että lapsi vastaa sun viesteihin. Laittaa kuvaa kun on perillä. Ja sovitte miten toimia jos vastassa onkin jotain muuta kun mitä piti.

Vierailija
8/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille tytölle ja puhu hänen kanssaan. Sillä se selviää.

Vierailija
9/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Ei tytön ole yhtään sen turvallisempaa lähteä tapaamaan netissä tapaansa poikaa 100 km päähän. Ties millainen mikamoring siellä odottaa.

Päästäisitkö sinä oman tyttäresi?

Vierailija
10/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäis yksin! Miksi tyttö ei vois tulla teille päin? 

Mietipä sitä miksi ei.

Vierailija
11/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret eivät päästä vanhempiaan yksityiselämäänsä. Muistatko millainen itse olit 16-vuotiaana? Mutsi mukana joka paikassa?

Vierailija
12/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lapsesta. Olisiko mahdollista saada tämän tytön äidin tai isän numeroa ja jutella ennen päätöksen tekemistä? 

Tääkin on hyvä pointti. Varmaan tytön porukoistakin olisi kiva tietää, että tyttö aikoo tavata nettituttua poikaa. Itse ainakin haluaisin tietää ja olinkin tosi iloinen kun oma lapsi tästä tuli kertomaan.

Ja jos puhelu olisi tosi outo niin sekin ehkä kertoisi jotakin. 

Ap

Vierailija
13/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret eivät päästä vanhempiaan yksityiselämäänsä. Muistatko millainen itse olit 16-vuotiaana? Mutsi mukana joka paikassa?

Ei tuollainen olisi haitannut. Pääasia että pääsee tytön luokse.

Vierailija
14/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla varma, että tyttö on se joka väittää olevansa, ja on puhtaat jauhot pussissa, miksi ette ottaisi videopuhelua jossa on mukana tytön vanhemmat, ja sovitte siinä tapaamisesta?

Tapaaminen julkiselle paikalle, sanot tytölle moikat ja menet omille asioillesi. 

Vierailija
15/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko vain snäppäilleet vai ovatko soitelleet videopuheluita, josta pystyy tarkemmin näkemään toista?

Lähde mukaan omille asioille paikkaan.  Voit olla hyvä turva, jos jokin menee pieleen.

Vierailija
16/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Ei tytön ole yhtään sen turvallisempaa lähteä tapaamaan netissä tapaansa poikaa 100 km päähän. Ties millainen mikamoring siellä odottaa.

Päästäisitkö sinä oman tyttäresi?

Sitten se on voi voi. Eivät tapaa toisiaan.

Vierailija
17/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko vain snäppäilleet vai ovatko soitelleet videopuheluita, josta pystyy tarkemmin näkemään toista?

Lähde mukaan omille asioille paikkaan.  Voit olla hyvä turva, jos jokin menee pieleen.

Snäppäilleet... Videopuhelu tytön ja tytön vanhempien kanssa on hyvä idea. 

Ap

Vierailija
18/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa!

Vierailija
19/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös justiinsa joku 17-vuotias poika hakattu kun oli mennyt treffeille ja siellä olikin ollut muita paikalla kuin piti?

Vierailija
20/36 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervannassa oli juuri huijattu joku poika olemattomille treffeille ja pahoinpidelty. Suhtautuisin varauksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi