Televisio sammuttaa itse itsensä
Vähän katson televisiota mutta nyt kesällä on ollut hoitokissoja. Niiden seuraksi avaan television liki äänettömälle. Tänäänkin laitoin sen noin 10.00 auki ja kun nyt tulin senjälkeen eka kerran olohuoneeseen se on sammunut.
Mihin se perustuu?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä mikä ongelma, millä vuosikymmenellä te elätte? Ei ihme että osaa massasta pidetään sysi typeränä, tämä selittää monta asiaa.
Ei se ole typeryyttä, ettei tunne äly- ja nettilaitteiden hienouksia, jos kukaan ei ole niitä opettanut tai ottanut puheeksi. Sen sijaan nettifriikit ja laitehemmot ovat usein aivan uunoja kaikessa muussa, esimerkiksi politiikassa ja erilaisissa asiakeskusteluissa. Ja kieli on mitä sattuu tönkkökieltä, jos yleensä osataan kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä mikä ongelma, millä vuosikymmenellä te elätte? Ei ihme että osaa massasta pidetään sysi typeränä, tämä selittää monta asiaa.
Ei se ole typeryyttä, ettei tunne äly- ja nettilaitteiden hienouksia, jos kukaan ei ole niitä opettanut tai ottanut puheeksi. Sen sijaan nettifriikit ja laitehemmot ovat usein aivan uunoja kaikessa muussa, esimerkiksi politiikassa ja erilaisissa asiakeskusteluissa. Ja kieli on mitä sattuu tönkkökieltä, jos yleensä osataan kirjoittaa.
Esim kissojen mielenkiinnon kohteista ja tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Noh, sinua pidetään puolestaan monessa käytännön kädentöissä ruoanlaitosta lähtien täytenä tampiona. Olet siis täysin epäpätevä muita ohjailemaan ja arvostelemaan missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun telkkariin ilmestyy tuossa tilanteessa ruutu jossa lukee että toimintaa ei ole ollut pitkään aikaan, suljetaanko tv. Tosin siinä pitää painaa kyllä tai ei, itsestään ei sammu.
Minulla tulee sama ilmoitus, ja jollei paina kyllä tai ei, sammuu muistaakseni puolenminuutin kuluttua.
Ennen vanhaan kun televisiosta ei tullut ohjelmia ympäri vuorokauden, vaan ohjelmien loputtua alkoi ns. lumisade, meillä Finlux sulkeutui itse. Hetken kohisi sitä lumisadetta ja katkaisi itsensä. Ei siis mitään uutuus juttua tuokaan. Tuo kyseinen Finlux ostettiin meille 1984.
Vaja-akkihoitolan potilaiden ei pidä koskea laitteisiin. Anna hoitajien hoitaa!
Automaattinen virransäästö tai viallinen tv.
Ai pidetään kädettömänä, voi voi, olet todella todella yksinkertainen ihminen. Sinunlaisesi naiset todella pilaa naisten maineen. ÄO kuultaa läpi jotain 65....
Vierailija kirjoitti:
Minulla sammuu neljässä tunnissa, jos ei koske kaukosäätimeen.
Miksi ihmeessä laitat tvn päälle kissoille, jos se on äänettömällä. Ei ne katso kuvaa eikä kuuntele, vaikka ääni olisi.
Minun kisoissani on pari jotka katsovat televisiota usein
Toi AP on hauska, varmaan viher/vasemmisto vanhapiika, tyhmä ja yksinkertainen.
Kaikkea te hullut yksinäiset kissatädit keksittekin.
Kas kun en ole television vieressä en koskaan ole mitään ilmoitusta nähnyt. Tänäänkin touhusin keittiössä ja luin kirjaa.
Se on kissoille jotka tykkäävät sen auki olosta.