Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuoresi huumeidenkäyttö paljastui sinulle?

Vierailija
21.09.2025 |

Olen huolissani lapsestani. Mutta konkreettisia merkkejä joista jäisi kiinni ei ole ollut.

Liian usein kuulee, että osaavat peitellä taitavasti.

Haluaisin tietää mitä minun pitäisi erityisesti etsiä ja tarkkailla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
2/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiri vaihtuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta yhteensattumaa, oli mukana bileissä, joissa joku käytti huumeita. Kaveripiirissä oli huumeita. Kielsi kyllä tiukasti itse käyttävänsä. 

Vierailija
4/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahankäyttö, asioiden peittely, kärttyisyys, numerot koulussa. Seurasin puhelintaan ja nettiään ja löysin piipun pöytälaatikostaan. 

Vierailija
5/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa lapsen syömään kaikki ruuat ja viemään tilaa, inisemään ja käyttämään huumeita selän takana?

Vierailija
6/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko edes karkkia ostaa kaappeihin saatika alkoholia ilman, että ne katoavat yhdessä illassa? Tai salaattikuutioita?

Vierailija
7/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut vaikea arvata että oli poika höpöheinää vedellyt, niin hitaalla kävi 

Vierailija
8/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa alkoi tavaroita kadota ja tunnistin omani kanikonttorin huutokaupassa. Sen jälkeen keskustelu nuoren kanssa, jolloin myönsi, että on tarvinnut kukkaan rahaa.

Vierailija
9/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosi minulle yllätyksekseni spliffin. Otin pojan puhutteluun ja evästin että kuulehan poika älä väännä noin tiukkoja, mutta ei hätää harjoittelu tekee mestarin.

Vierailija
10/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Olen siinä tilanteessa nyt. Pelottaa. Samoja kuin joku jo sanoi. Uusia tuttavuuksia, ei vastata puhelimeen, myöhästellään, selitellään. Koulu ei nappaa, omille rahoille ei enää löydykään vastineeksi karkkipapereita huoneesta. Kärttyisyys, suuttuminen kun yrittää jutella, kysyä suoraan, karkailu, punaiset, väsyneet silmät. 

Vierailija
11/11 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa lapsen syömään kaikki ruuat ja viemään tilaa, inisemään ja käyttämään huumeita selän takana?

Onko joku halunnut,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme