Kuinka monta eri Kelaetuutta sinä nautit?
Ja mitä ne ovat? Itselläni on yhdestä lääkkeestä kelakorvaus.
Kommentit (74)
Käyn yksItyisellä hammaslääkärissä.
Kelaetuus ei oo nautintoaine vaan perustason välttämättömyys.
Lääkkeistä saan Kela-korvaukset. Ei muuta.
En mitään. Tulot 500€-800€/kk.
Voisin hakea jotain, mutta näyttää siltä, että karmea taistelu edessä tuesta. Ainakin minun kokemukseni perusteella.
-Kylmät kädet
En ensimmäistäkään. Pieni lääkekuuri oli kun sain pahan haavan, mikä otti ja tulehtui, mutta siitäkään ei herunnut kelan alea kun oli tän vuoden eka apteekkiostos ja omavastuu on aika suuri.
Ei nauti mitään, vaan kärsin liian pienestä työmarkkinatuesta.
lääkekorvauksia ja toki sitten julkista terveydenhuoltoa jos käytän, niin mitä siihen sitten liittyy. Ne tuethan ei näy asiakkaille suoraan.
Saan ylempää erityiskorvausta (100%), alempaa erityiskorvausta (65%) ja peruskorvausta (40%) sairauksien hoitoon määrätyistä lääkkeistä. Molemmat erityiskorvaukset on hoitava lääkäri hakenut.
Leukemialääkkeen kelakorvaus, kahden lapsen lapsilisät.
Toimeentulotuki, työttömyyspäiväraha, asumistuki, sähkölasku, lääkkeet ja lääkärilaskut maksavat myös. Kuninkaan elämä on helppoa, voi vain juoda kotona kaljaa ja maata aamut kun sinä käyt töissä. :D
Asumistukea ja kelan eläkettä työeläkkeen päälle.
Reumalääkkeistä saan kelakorvauksen.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään.
Käytät siis ainoastaan yksityistä terveydenhuoltoa, eikä ole säännöllistä lääkitystä. Lapsilisät loppuneet tai ei lapsia. Harvinaista, tai riippuu kyllä iästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään.
Käytät siis ainoastaan yksityistä terveydenhuoltoa, eikä ole säännöllistä lääkitystä. Lapsilisät loppuneet tai ei lapsia. Harvinaista, tai riippuu kyllä iästäkin.
Yksityisiäkin käyttävä saa KELAkorvauksia.
En mitään nykyään, mutta olen saanut
-opintoraha ja asumislisä
-psykoterapia 2 vuotta
-äitiyspakkaus
-lapsilisä
-äitiys- ja vanhempainpäiväraha
-kotihoidontuki
-yksityisen hoidon tuki
Minä en saa mistään mitään etuuksia tai tukia. Veroja joutuu puolestaan makselemaan niin perkeleesti.
Kaksi kelakorvauksen piirissä olevaa lääkettä.