Ikean lastenkalusteet roskaa.
Pinnasängystä ja lasten istuimesta lapsen jalja meni lähes heti läpi. Pinnasängyssä on pahvinen pääty ja samoin lasten tuolin istuin on pahvia.
Miksibtällaista paskaa tehdään? Hinta on halpa, mutta ei kannata silti ostaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa kokeilla ihan Ikean aspaa, ei meidän mielipiteet nyt auta tässä.
Itse en anna lasten seistä tuolilla mutta olettaisin silti että tuolin pitäisi kestää myös se.
Kerkeätkö aina vahtia, ettei yksikään lapsi nouse seisomaan tuolille? Ja ei muuten kestä sitä, ainakaan nämä Ikean lasten tuolit.
Ei, en tietenkään kerkeä. Meilläkin Ikean lasten tuoleja ja kokeilin, ihan kestää nousta seisomaan, painan itse reilu 50kg. Kokeilin siis Ingolf- lastentuolia ja jotain sellaista työtuolia. Niissä on muuten yleensä tehty ne turvallisuustestin, eli jos lapsen jalka tosiaan meni siitä istuinosasta läpi niin reklamoi nyt ihmeessä. Ja laita kuva tänne siitä tuolista niin saat av-arvion jo ennen kuin Ikea aukeaa.
Varmasti Oikealla on tiedossa tuotteen heikkoudet, olen itse nähnyt noita tuoleja rikkinäisenä useita taloyhtiön roskakatoksessa. Kaikki ovat olleet samalla tapaa rikki, eli reikä istuinosassa, muuten kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en anna lasten seistä tuolilla mutta olettaisin silti että tuolin pitäisi kestää myös se.
Kerkeätkö aina vahtia, ettei yksikään lapsi nouse seisomaan tuolille? Ja ei muuten kestä sitä, ainakaan nämä Ikean lasten tuolit.
Ei, en tietenkään kerkeä. Meilläkin Ikean lasten tuoleja ja kokeilin, ihan kestää nousta seisomaan, painan itse reilu 50kg. Kokeilin siis Ingolf- lastentuolia ja jotain sellaista työtuolia. Niissä on muuten yleensä tehty ne turvallisuustestin, eli jos lapsen jalka tosiaan meni siitä istuinosasta läpi niin reklamoi nyt ihmeessä. Ja laita kuva tänne siitä tuolista niin saat av-arvion jo ennen kuin Ikea aukeaa.
Googleen haku: "ikea child's chair broken"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleen
Huh, mitä paskaa😯
Heh! Tuolin ja pöydän kansi on siis samaa paskaa, kuin halvempien kaappien taustalevy. Eikä se tahdo niissäkään aina kestää.
Hyvä hyvä Ikea👏