Miten uskallat asua maantasalla?
Kammottaisi että kun pimeellä katdot ikkunasta ulos, niin joku kyttäisikkn siitä ikkunasa sisään..
Kommentit (49)
No mietipä, minkä paskahalvauksen sais, jos noin kävis vitosessa.
En uskallakaan. Tunnen oloni turvallisemmaksi kotonani ylimmässä kerroksessa itä-hgissä kuin mökillä metsän keskellä.
Vierailija kirjoitti:
No mietipä, minkä paskahalvauksen sais, jos noin kävis vitosessa.
Tää on jo ajatuksena pahin painajainen ikinä D:
Myin mökin maalta pois koska en uskaltanut yhtään yötä siellä nukkua yksin.
Pääseehän ne ala-ovestakin näköjään.
Ihan hyvin. Koira kyllä ilmoittaa, jos joku tulee meidän pihaan. Ja mulla on kyllä asuntoni alakerrassa aina verhot ikkunan edessä. Jos joku sieltä lasin takaa tykkää katsella verhojani, niin siitä vaan.
Asumme omakotitalossa ja kaikki 50 metrin päähän tulevat voivat jo joutua ammutuiksi.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Ihan hyvin. Koira kyllä ilmoittaa, jos joku tulee meidän pihaan. Ja mulla on kyllä asuntoni alakerrassa aina verhot ikkunan edessä. Jos joku sieltä lasin takaa tykkää katsella verhojani, niin siitä vaan.
Koiranhan ne ekana ampuu..
Vierailija kirjoitti:
Ai ikkunan takaa katselevat ihmiset? Eipä ole vielä kukaan ohikulkija ampunut mun koiraani.
Vierailija kirjoitti:
Ai ikkunan takaa katselevat ihmiset? Eipä ole vielä kukaan ohikulkija ampunut mun koiraani.
Ei, mutta jos joku on liikkeellä pahat mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt ole yli kolmeenkymmeneen vuoteen kukaan täällä hillunut pahat mielessä aseen kanssa. Joskus vuosia sitten kesäaikaan alueella liikkui murtovarkaita, mutta ei nekään menneet asuntoihin, joissa oli joku kotona.
Asun maantasalla nykyään ja entinenkin asuntoni oli vain noin 70 cm maanpinnan yläpuolella, ei pelota.
Veli asui myös maantasolla ja oli saanut yhtenä yönä vieraaksi tyypin, joka uhkasi tappaa veljeni. Pahinta - ja veljeni onneksi parasta - oli, että "vieras" oli kaveri, joka oli usein yöpynytkin veljeni luona. Veli onnistui puhumaan itsensä tilanteesta, ja niinpä itse olen tulkinnut, että vaara on aika vähäinen jos välttelee epämääräistä porukkaa läheisinä kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt ole yli kolmeenkymmeneen vuoteen kukaan täällä hillunut pahat mielessä aseen kanssa. Joskus vuosia sitten kesäaikaan alueella liikkui murtovarkaita, mutta ei nekään menneet asuntoihin, joissa oli joku kotona.
Ok
Ampu tulee jos joku tuijottaa ikkunasta sisään.
Kamerat hälyttää ja näyttää suora kuvaa tiluksille tunkeutujista, joten voin mennä ajantasaisesti vierailijoita vastaan aseistettuna.
Nro 14: "Ok"
Ja jos joku nyt tänne ihan ehdottomasti haluaisi tulla, niin helpommin pääsee kiipeämällä toisen kerroksen parvekkeelle. Mä nukun toukokuusta lokakuun loppuun aina parvekkeen ovi auki.
Tulin joskus vuosia sitten, kun asuin katutasossa niin kotiin ja ovi oli raollaan. Mulla on ocd eli mun jäljiltä se ei voinut olla auki.
onkohan se kaupunki elämä niin mukavaa jos tuollaisia asioita joutuu miettimään.
Nro 14: "Ok"
Ja jos joku nyt tänne ihan ehdottomasti haluaisi tulla, niin helpommin pääsee kiipeämällä toisen kerroksen parvekkeelle. Mä nukun toukokuusta lokakuun loppuun aina parvekkeen ovi auki.
Lisään vielä, että ainoa, joka on kiivennyt, on mun exä. Kerran kännipäissään tuli baarista ja ajatteli yllättää mut :D Silloin mulla ei vielä ollut koiria.
Täällä kaikki hämähäkit ja muut ötiäiset hengaavat 1. kerroksessa ja kellarin lähellä. Onneksi olen ylempänä sitä.