Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallat asua maantasalla?

Vierailija
20.09.2025 |

Kammottaisi että kun pimeellä katdot ikkunasta ulos, niin joku kyttäisikkn siitä ikkunasa sisään..

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvit tarjoan jos joku tuolla metsässä viitsii kalamökin ikkunoita kytätä. 

Vierailija
42/49 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on käynyt niin pari kertaa, että joku kyttää sisään. Sammutin valot ja näinkin ihmisen ikkunan takana. En ehtinyt edes pelästyä, koska tämä mies lähti penkomaan pakoon.

Toisella kertaa naapurin äiti videoi takapihaani 2 m ikkunastani. Avasin oveni ja tämä häkeltyi hieman. Leikki sitten pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tahtoisi asua maan tasalla. Myös maaseuduilla joskus huolettaa talot, jotka ovat ihan tien vieressä jossain mutkassa. Olen miettinyt, että uskaltaisiko siellä nukkua, kun joku voi kahauttaa autolla seinästä läpi.

Niin juuri. Tuollaista seinästä läpi kahauttamista tapahtuukin harva se päivä. 

Ei toki tapahdu eikä sitä ikkunasta tuijotteluakaan. Nämä on vain näitä pelon aiheita. 

Vierailija
44/49 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun niin hiljaisessa kunnassa ettei ole koskaan tapahtunut mitään pahoja maantasosta huolimatta. Oikeastaan korkeissa taloissa huolettaisi sen sijaan pelastautuminen tulipalolta jos partsin kautta olisi ainoa vaihtoehto, no nyt hirvittää kyllä myös jo ne modernit partsien akvaariolasitkin, kun on muutamia turhia kuolemia tapahtunut niidenkin takia. Olen kyllä itsekin asunut vanhoissa, matalammissa kerrostaloissa, mutta niiden parvekekaiteet on olleet ihan paksua betonia.

Niinpä. Itse asun kolmannessa kerroksessa maan tasalta ja ostin tikkaat, jotka voi kiinnittää parvekkeen kaiteeseen ja kiivetä siitä alas esim. tulipalon sattuessa. Niitä ei ollut paljon markkinoilla ja mietinkin, että eikö muilla tosiaan ole tällaisia.

Hyvä, olet hyvin varustautunut. Jos itse asuisin kerrostalossa, niin korkeintaan sellaisessa korkeudessa, josta pystyy pudottautumaan kuolematta alas.

Vierailija
45/49 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualtahan voi pudota ! Pelkään sitä eniten.

Vierailija
46/49 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskallakaan. Tunnen oloni turvallisemmaksi kotonani ylimmässä kerroksessa itä-hgissä kuin mökillä metsän keskellä.

Eihän siellä metsän keskellä ole ketään joka tulisi tuijottelemaan ikkunasta. Kaikki kahjot on kaupungeissa. 

Kylähulluja ja stalkkereita löytyy aina.

Vierailija
47/49 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskallakaan. Tunnen oloni turvallisemmaksi kotonani ylimmässä kerroksessa itä-hgissä kuin mökillä metsän keskellä.

Viimeksi mainitussa on rauhallista ja mukavaa.

Vierailija
48/49 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan tasalla rivarissa Helsingissä noin 20 vuotta. Ei ole koskaan kukaan tuijottanut ikkunasta. Rauhallista on. En pelkää. Ovet ovat lukossa, se riittää.

Vierailija
49/49 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mulla on okt:ssa aidattu valaistu piha ja koira.

Kun aikoinaan asuin kerrostalossa niin exäni hyökkäsi kimppuuni rappukäytävässä. Oli jäänyt alakertaan väijymään millloin poistun asunnosta ja kävi kiinni juuri kun olin astumassa ulos alaovesta.

Kerrostalossa jos tulee joku uhkaava tilanne rapussa tai asunnossa niin poistumistiet on rajalliset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi