Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallat asua maantasalla?

Vierailija
20.09.2025 |

Kammottaisi että kun pimeellä katdot ikkunasta ulos, niin joku kyttäisikkn siitä ikkunasa sisään..

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sälekaihtimet. Jos ne on  käännettynä auki päivisin niin mulla on ikkunoiden edessä myös ohuet vaaleat verhot. Kolmanneksi mulla on vahtiva koira, joka ilmoittaa, jos joku tulee pihalle saatika ikkunan taakse. En usko, että joku hiippari viitsii tihruttaa asuntooni, johon ei kunnolla näy koiran haukkuessa hulluna. Maan tasalla asuminen on oma valinta, halusin luhtitalon alakerran asunnon, että on pieni piha. En pelkää, mutta en tietenkään halua tulla kytätyksikään. Alue on rauhallinen.

Vierailija
62/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myin mökin maalta pois koska en uskaltanut yhtään yötä siellä nukkua yksin. 

Teit varmasti oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskallakaan. Tunnen oloni turvallisemmaksi kotonani ylimmässä kerroksessa itä-hgissä kuin mökillä metsän keskellä.

Kiva kun tulee tulipalo

Vierailija
64/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tätä uskaltaa. On kivasti tilaa ja kauniit puutarhat. Yläkerrassa nukutaan.

Vierailija
65/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle on käynyt niin pari kertaa, että joku kyttää sisään. Sammutin valot ja näinkin ihmisen ikkunan takana. En ehtinyt edes pelästyä, koska tämä mies lähti penkomaan pakoon.

Toisella kertaa naapurin äiti videoi takapihaani 2 m ikkunastani. Avasin oveni ja tämä häkeltyi hieman. Leikki sitten pois.

Penkomaan... leikki   ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän