Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin käymään vanhempien luona ensimmäistä kertaa 2kk, näin tärkeä olen

Vierailija
20.09.2025 |

Tässä ensimmäiset sanat:

Minulla on tässä puhelimessa tällainen ja tällainen ongelma, ja sitten tietokoneen sivusto vaatii salasanan vaihtoa. isälläkin on joku verkkomaksu joka pitää maksaa.

Kannattaako vaan lähteä pois?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhempia pitäisi jatkuvasti passata? Rahalla saa ja hevosella pääsee. Aikuinen lapsi ei ole vanhempiensa piika/renki.

Vierailija
42/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt vaan himaas sieltä lumihiutale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He eivät osaa ilmaista kiintymystään. Kaipaavat apuasi eivätkä ehkä osaa sitä kauniisti pyytää. Koetko muussa keskustelussa tulevasi hyväksytyksi?

Kun en ole koskaan päässyt pilden päälle. Siihen kaipaan apua.

Miten tuossa voisivat vanhemmat auttaa?

Vierailija
44/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. Mitä väliä. Noi on hyvin neutraaleja puheenaiheita. Kerro toki heille mistä itse haluat puhua. Olet lapsellinen!!!!

Totta helvetissä on väliä. Voisi vaikka tervehtiä ja juoda ensin kahvit, kysyä mitä lapselle kuuluu ja myös kuunnella tätä. Eikö teidän perheessä ole alkeellisiakaan käytöstapoja?

Tämä.

Koetaan että lapsi on ikäänkuin itsestäänselvyys jota kohdellaan instrumenttina, välineenä. Ei ihmisenä.

Miksi sinä työnnyt sinne vanhempiesi riesaksi? Eivät he ole sun terapeutteja.

Miksi kutsuvat riesakseen? Ai niin, pitäisi saada ilmaisia palveluja.

Vierailija
45/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde nyt vaan himaas sieltä lumihiutale.

Sinua taitaakin jo monttu odottaa.

Vierailija
46/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He eivät osaa ilmaista kiintymystään. Kaipaavat apuasi eivätkä ehkä osaa sitä kauniisti pyytää. Koetko muussa keskustelussa tulevasi hyväksytyksi?

Kun en ole koskaan päässyt pilden päälle. Siihen kaipaan apua.

Ai, että ihan ensimmäiseksi olisi pitänyt varmistaa, että pojan naisasiat ovat hyvin 😂. Kaikkien elämä ei pyöri sen ympärillä.

Vierailija
47/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhempia pitäisi jatkuvasti passata? Rahalla saa ja hevosella pääsee. Aikuinen lapsi ei ole vanhempiensa piika/renki.

Ei sinua ole pakotettu menemään vanhempiesi luokse. Mene omaan kotiisi.

Vierailija
48/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menekään ja oikein mielelläni pysyn omassa kodissa. En ole mikään maksuton kotipalvelu.

Vierailija
49/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä odottaa aina 3 vrk navettatyöt, kun käyn kotona. Isä pääsee rauhassa pellolle ja äiti voi keskittyä vähäksi aikaa vasikoiden hoitamiseen, kun minä olen kotona. Pitäisikö ilmoittaa, että en suostu? Saan sentään asua maksutta omistamassaan kaupunkiasunnossa.

Vierailija
50/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei ole noinkaan tärkeä. Mutta lähde toki pois, jos haluat. Ei kai sun siellä mikään pakko ole olla.

Vierailija
51/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menekään ja oikein mielelläni pysyn omassa kodissa. En ole mikään maksuton kotipalvelu.

Olet niin hiton kylmä. Ehkä siksi naisasiat eivät onnistu.

Vierailija
52/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kotipalvelu. Olen kuskannut , siivoillut, vienyt ruokaa sekä lapsilleni että vanhemmilleni. Ja kaikki tämä omasta halustani auttaa lapsia ja vanhempiani erityisesti. Olen kuskannut jopa isovanhempiani. Ja nämä kaikki ihan ilmaiseksi.

Vierailija
53/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen vanhempieni auttamisen hyvänä asiana. Että minun puoleeni voivat kääntyä, että saavat jelppiä. Siitä tulee tunne, että olen tarpeellinen heille. Siitä tulee hyvä mieli kun pystyn olemaan avuksi.

Vierailija
54/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen auttanut muitakin sukulaisia kuin vanhempiani. Koen olevani tarpeellinen. Olen auttanut myös naapureitani. Rahaa en ole näistä ottanut vastaan.

Vierailija
55/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis koet, että vanhusten auttaminen tietotekniikassa = sinusta ei välitetä. Kasva aikuiseksi.

Jos nuo ovat ensimmäiset sanat jo ovella, ei siinä todellakaan välitetä lapsesta. Ja kun ongelmat on ratkaistu, potkaistaan perseeelle, heippa.

Punainen mattoko pitäisi kunniavieraalle levittää?

Vierailija
56/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi hyvä, että tuollaisista tarpeista ilmoitetaan jo ennen vierailua. Mutta parempi noinkin, että kerrotaan heti tavatessa. Mitä aiemmin tietää, niin sitä paremmin osaa varautua. Meillä oli on vielä niin päätin, että lapset tarvitsevat apua, mutta jossain vaiheessa se kääntyy toisin päin.

Vierailija
57/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että aikuiset ihmiset osaisivat itse vaihtaa salasansa, jos vain yrittäisivät.

Vierailija
58/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että aikuiset ihmiset osaisivat itse vaihtaa salasansa, jos vain yrittäisivät.

Nykyiset nelovaiheiset kirjautumiset ja kahden puhelimen samanaikainen käyttö ei ole se kaikkein helpoin rasti salasanan vaihdossa etenkin kuin tarvittavat koodit tulevat randomisti jompaankumpaan puhelimeen ja aikaa on 30 sek näpytellä koodi.

Vierailija
59/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia auttaa läheisiä. Näin meillä toimitaan. 

Vierailija
60/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset nelovaiheiset kirjautumiset ja kahden puhelimen samanaikainen käyttö ei ole se kaikkein helpoin rasti salasanan vaihdossa etenkin kuin tarvittavat koodit tulevat randomisti jompaankumpaan puhelimeen ja aikaa on 30 sek näpytellä koodi.

Missä tällaisia kirjautumisia on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi