Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin käymään vanhempien luona ensimmäistä kertaa 2kk, näin tärkeä olen

Vierailija
20.09.2025 |

Tässä ensimmäiset sanat:

Minulla on tässä puhelimessa tällainen ja tällainen ongelma, ja sitten tietokoneen sivusto vaatii salasanan vaihtoa. isälläkin on joku verkkomaksu joka pitää maksaa.

Kannattaako vaan lähteä pois?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse auttaisin mielelläni. Punaista mattoa ja torvisoittokuntaako odotit?

Vierailija
2/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Mitä väliä. Noi on hyvin neutraaleja puheenaiheita. Kerro toki heille mistä itse haluat puhua. Olet lapsellinen!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tärkeä ! Olisiko heidän pitänyt syleillä sinua ja vannoa rakkautta? 

Vierailija
4/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siitä kauan ole mennyt, kun viimeksi kävit.

Minä kävin muutamien vuosien välein.

Vierailija
5/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla ap on ikää?

Vierailija
6/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koet, että vanhusten auttaminen tietotekniikassa = sinusta ei välitetä. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
7/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliselta kuulostat. Minkä ikäinen olet? Lapsen tehtävä on auttaa vanhempia. Pöh. 

N21

Vierailija
8/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. Mitä väliä. Noi on hyvin neutraaleja puheenaiheita. Kerro toki heille mistä itse haluat puhua. Olet lapsellinen!!!!

Totta helvetissä on väliä. Voisi vaikka tervehtiä ja juoda ensin kahvit, kysyä mitä lapselle kuuluu ja myös kuunnella tätä. Eikö teidän perheessä ole alkeellisiakaan käytöstapoja?

Vierailija
9/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä sinulle olisi pitänyt olla mennessäsi sinne vanhempiesi luo?

Vierailija
10/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viikon sisällä käynyt 5 kertaa 89v äitini luona. Hoitanut kauppa- ja muut juoksevat asiat, hieman siivonnut jne ja siinä sivussa kuunnellut valitukset ja vittuilut. 

Tätähän tämä on, kuolemaan asti. Saas nähdä, kumpi lähtee ensin.

Vierailija
11/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapselliselta kuulostat. Minkä ikäinen olet? Lapsen tehtävä on auttaa vanhempia. Pöh. 

N21

Anteeksi mutta eikö vanhempien tehtävä ole auttaa lapsiaan? Tai ainakin kysyä tarvitseeko lapsi apua? Mikä saatanan help desk lapsi on?

Vierailija
12/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä on väliä. Voisi vaikka tervehtiä ja juoda ensin kahvit, kysyä mitä lapselle kuuluu ja myös kuunnella tätä. Eikö teidän perheessä ole alkeellisiakaan käytöstapoja?

Oletteko soitelleet tuon edellisen käyntisi jälkeen?

Vierailija
13/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja päinvastoin, lapsi voisi tehdä samoin. 

Vierailija
14/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kill yourself.

Vierailija
15/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis koet, että vanhusten auttaminen tietotekniikassa = sinusta ei välitetä. Kasva aikuiseksi.

Jos nuo ovat ensimmäiset sanat jo ovella, ei siinä todellakaan välitetä lapsesta. Ja kun ongelmat on ratkaistu, potkaistaan perseeelle, heippa.

Vierailija
16/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Anteeksi mutta eikö vanhempien tehtävä ole auttaa lapsiaan? Tai ainakin kysyä tarvitseeko lapsi apua? Mikä saatanan help desk lapsi on?

Mihin sinä tarvitset juuri nyt apua vanhemmiltasi?

Vierailija
17/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen viikon sisällä käynyt 5 kertaa 89v äitini luona. Hoitanut kauppa- ja muut juoksevat asiat, hieman siivonnut jne ja siinä sivussa kuunnellut valitukset ja vittuilut. 

Tätähän tämä on, kuolemaan asti. Saas nähdä, kumpi lähtee ensin.

Miksi suostut kuuntelemaan vittuilua? Marttyyrinkruunuako kaipaat?

Vierailija
18/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo ovat ensimmäiset sanat jo ovella, ei siinä todellakaan välitetä lapsesta. Ja kun ongelmat on ratkaistu, potkaistaan perseeelle, heippa.

Voi sinua ressukkaa. Uniikki lumihiutale sinä olet.

Vierailija
19/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Mihin sinä tarvitset juuri nyt apua vanhemmiltasi?

MInä en tarvitse vanhempiani mihinkään. Autan omia lapsiani.

Vierailija
20/73 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkä ikäinen sinä lapsi olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän