Kerro ekasta reissustasi Jenkkeihin. Mikä oli ihmeellistä?
Itse olin 13. Siitä on kauan, mutta muistan kun ihmettelin sitä, että pehmis alkoi sulaa jo parkkipaikalla matkalla jätskipaikasta autolle.
Ihmettelin myös, että joivat (light-)limsaa monta kertaa päivässä. Ja että kaikki oli jotenkin kauhean kivaa siellä. Ja talot hienoja. Ja kaikki suurta. Maissintähkät olivat kova sana. Shampoopullot isoja, ja maitopurkki.
Entä te?
Kommentit (87)
Elokuvista tuttuja maisemia ihastelin.
Tuoksu ulkona oli jotenkin aivan erilainen kuin mitä Suomessa. Ja 16-vuotiaan silmin kaikki oli upeeta ja mahtavaa. Autot, pilvenpiirtäjät, ihmisten ystävällisyys ja kaikilla hyvät hampaat ja paksut hiukset.
Coca cola freestyle automaatti. En ollut ennen sellaista nähnyt.
Kalliovuoret, Garden on Gods, Gran Canyon, ihmisten kohteliaisuus, avaruus. Ja negatiivisena aivan luokaton leipätarjonta, kun muuten saa aivan loistavaa ruokaa.
New York. Joka puolella on elokuvista ja telkkusarjoista tuttuja paikkoja. Paikan päällä kokee myös hajut ja äänet. En nyt sanoisi että mikään oli tavallaan ihmeellistä, pikemminkin tuttua mutta ihan todellisessa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kalliovuoret, Garden on Gods, Gran Canyon, ihmisten kohteliaisuus, avaruus. Ja negatiivisena aivan luokaton leipätarjonta, kun muuten saa aivan loistavaa ruokaa.
Ruoka USAssa on tosiaan mautonta. Kasvikset ja liha on onnistuttu jotenkin prosessoimaan pilalle?
Ihmisten ystävällisyys ja small talkin määrä. Monta kertaa ihmiset tulivat esim. kaupoissa kysymään että mitä kieltä puhutte, miksi matkustitte tänne ja onko ollut kivaa yms.
Memmettien ja muiden hutujen määrä.
Ei ollut yhtään demaria missään nuzzimassa työntekijöiden rahoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka USAssa on tosiaan mautonta. Kasvikset ja liha on onnistuttu jotenkin prosessoimaan pilalle?
Riippuu ihan, missä syö.
Vuosi oli 2006. Muutin perheeni kanssa kahdeksi vuodeksi. Ruoka-annokset ravintoloissa olivat valtavia, ihmiset olivat erittäin ystävällisiä, kaikkialla oli siistiä ja luonto oli uskomattoman hieno. Enää en menisi edes turistiksi. Trump muutti kaiken.
Olin 11v. Valtavat ostoskeskukset. Pizza, josta söi 6 henkilöä. Upeat rannat.
Maa on niin hyvä, että voisihan siihen liittyä osavaltioksi. Olisi turvallista ja kunnon tuomiot rikollisille, lisäksi kaikki olisivat töissä paitsi epäkelvot.
Vierailija kirjoitti:
Maa on niin hyvä, että voisihan siihen liittyä osavaltioksi. Olisi turvallista ja kunnon tuomiot rikollisille, lisäksi kaikki olisivat töissä paitsi epäkelvot.
eli ei olisi demareita missään
Ekassa reissussa Kanadasta rajan yli ja takaisin, että sai työluvan käteen. Eipä siinä nähnyt juuri mitään.
ihmettelin kun mua ei ryöstetty heti, sitten poistuin lentokentältä.
Itse en ole käynyt. Mut kuuntelen mielelläni kokemuksianne.
Minulla on rahaa jonkin verran säästössä, ettei reissu olisi mahdoton. Keeta elämässä case. Jossain sopivassa välissä.
Suklaa haisi oksennukselta ja maistui kamalalta.
Eläkeikäiset kerjäsivät maanteiden varsilla ämpäri kaulassa ja lappu kädessä että heittäkää rahaa ämpäriin