Onko sulla koskaan käynyt kodissasi vieraita, jotka menevät esim. omin luvin kaapeillesi?
Tai muuten tunkeilevat, puuttuvat yksityisasioihin jotka eivät heille kuulu? Sanovat tai tekevät asioita, jotka ovat rajojasi ylitteleviä? Koti tuntuu jotenkin tunkeillulta vierailun jälkeen, ei jää hyvä olotila.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Musta on hyvä vaan, että hakevat itse vaikka lasin jos on jano. Ei mulla ole mitään luurankoja kaapissa, niin ettei niitä saisi availla. Kamalimpi on ne kun istuvat sohvalla ja pyytelevät kaikkea, mutta eivät itse pysty nousemaan sitä hakeakseen.
Voi tarjota vaihtoehdon niin että haluaisin vettä, saanko hakea itse? Kohteliaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hyvä vaan, että hakevat itse vaikka lasin jos on jano. Ei mulla ole mitään luurankoja kaapissa, niin ettei niitä saisi availla. Kamalimpi on ne kun istuvat sohvalla ja pyytelevät kaikkea, mutta eivät itse pysty nousemaan sitä hakeakseen.
Voi tarjota vaihtoehdon niin että haluaisin vettä, saanko hakea itse? Kohteliaampaa.
"Hei saisinko vettä? Tai missä sulla on lasit, voin hakea itsekin.". Näin jää isäntäväelle vaihtoehto joko antaa lupa omatoimisuuteen tai tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat rajansa on tunnettava ja pidettävä, kotiaan myöten.
Niin kauan niitä kolkutellaan ja ravistellaan kunnes löytyvät.
Vttu sä olet vajaa
Sinä olet itse..Sikaile kuule vaan omassa kodissasi. Toisten kaapelille ei mennä!! Onko se niin vaikeaa ymmärtää? Ilmeisesti on.
Sun äitis ei ilmeisesti ole opettanut sulle käytöstapoja ollenkaan ja olet itsekäs narsisti joka kuvittelee, että kaikki on sun ja sua varten sä oot varmaan se tyyppi kaupassa joka matkalla kassalle ottaa sen jäätelön ja mussuttaa sitä siinä jonossa
Se jos ottaa jotain mun jääkaapista ilman lupaa niin ööhh sehän on näpistämistä.. soittaisin poliisit tuollaisesta ja käskisin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Käly. Tutkii vessan kaapit ja olohuoneen lipaston laatikot.
Onpa törkeä . Anna huutia
Lapsuudessa oli tämmöisiä lez tad ,, io laisia, jotka menivöt heti jääkaapille ja ilman lupaa syömään muiden ruokia. Vissiin ei sitten kotona annettu tarpeeksi ruokaa.
Anoppi aukaisi joskus aikoja sitten ovia omin lupinsa, mutta oppi siitä tavasta äkkiä pois.
Aikoinaan vanhemman pojan teini ikäinen kaveri meni kun halusi mun tekemää pikaleipää kun oli niin hyvää. Nuoremman pojan kaveri söi poikani jugurtin joka oli pojalleni aamupalaksi , en ollut varautunut että nälkäinen vieras tulee.
Vierailija kirjoitti:
Juu on. Narkomaani jengi helluntaista joku City tai elävä sana. Narkomaanit menee kaapelille. Kerran meni romani lähti imuri. Sekin helluntaista. Kuolee synteihinsä Raamattu. Ihan sairas venäläinen nainen suoraan jääkaapille ja puuroa keittämään . Siitä suihkuun otti vaatteita . Omituista todentotta.
Oletko päässyt suljetulta, kun houreitasi ei ole melkein vuoteen näkynyt?
Ei ole ihmisen statusta. Mitä vttua sä kuvittelet löytäväsi. Ala-arvoisen sivistymätöntä