Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä naisia, jotka eivät tykkää seksistä.

Vierailija
22.09.2008 |

Kertokaa, mikä siinä muka on niin kamalaa?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti lisäisin vielä, että tuo toimii niin kauan kuin suhde ylipäätään on vastavuoroinen eli kumpikin on valmis tietyttyihin myönnytyksiin ylipäätään elämässä.

Vierailija
62/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä rakastava puoliso sellaista edes toivo, koska raiskaushan se on eikä rakkautta.

Sama koskee seksiä, hyvää seksi ei yksinkertaisesti voi olla, jos sitä saa kerran kuukaudessa, monille kerran viikossakin on aivan liian vähän.

Mitä enemmän on seksiä sitä paremmaksi se muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä:

vihaa miestä kohtaan, ettei seksi onnistu sen takia. Pettymyksiä joista ei koskaan ole sanottu eikä ikinä keskusteltu. Ne syövät kaikki hellätkin tunteet. Sen jälkeen viimein jäljellä on tunteettomuus, mitä ei haluta kuitenkaan myöntää.

Vierailija
64/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei onnistu oleen kovin pitkää ilman seksiä,siis jos mekin rakasteltais vaik kerran viikossa tai kuukaudessa!!!!

Me harrastetaan seksiä joka päivä,tai joskus saattaa olla päivä välissä....ja sit joskus taas harrastetaan monta kertaa päivässä seksiä(varsinki v.loppuna).

Ja se on vaan siis sitä ku kumpikin nautitaan siit rakastelusta ja toisen koskettelusta ja lähellä olosta....ei kait siin sen kummempaa...

Vierailija
65/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yöunetkin menee kun se uniselta vaimoltaan seksiä vaativa itsekäs mies tympii niin pahasti.

JA mies on tyytyväinen.=D JA minä myös. Olen kyllä kiitollinen että meillä halut kohtaa.

Neuvosin naisia tulemaan vähän miehiä vastaan tässä asiassa, parantaa vain parisuhdetta ja kyllä väsyneenäkin seksi maistuu, mikä sen parempaa kuin puoliunessa rakastella ja nauttia, RENTOUTUA, Sitte se unikin tulee hyvästi.:)

Kokeilkaa. PArantaa varmasti elämän laatua!!!

Vierailija
66/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkinpitää paikkansa. Olen ymmärtänyt että iso osa parisuhdeongelmista on aiheutunut keskustelemattomuudesta.

Koitetaan keskustella ja poistaa noita pettymyksiä, me kaikki halutaan kuitenkin olla pohjimmiltaan hyväksyttyjä, haluttuja, ystävällisiä ja hyviä (hyviä myös seksissä). Ongelmia tule pikkuhiljaa ja vahingossa ja ne kerääntyvät pääkoppaan.

Tämä on varmasti monesti ongelmana.

vihaa miestä kohtaan, ettei seksi onnistu sen takia. Pettymyksiä joista ei koskaan ole sanottu eikä ikinä keskusteltu. Ne syövät kaikki hellätkin tunteet. Sen jälkeen viimein jäljellä on tunteettomuus, mitä ei haluta kuitenkaan myöntää.

Jos seksi ei kiinnosta ja se harmittaa, niin kannattaisi varmasti etsiä ammattiauttajalta apua. Syitä voi olla varmasti monia. Mitenkään "normaalia" jatkuva haluttomuus EI VOI OLLA. Himputarallaa, täällä pallolla pyöriminenhän perustuu juuri tuohon alkukantaiseen lisääntymisviettiin, ja elämän suurin tarkoitus on elämän jatkaminen eikös? Jos halut totaalisesti häviävät, eivätkä näytä palaavan, alkaisin tosissaan huolestua...

Luulen kuitenkin, että suurin ongelma lienee naisella henkisellä puolella, koska kuvittelee, että ei olisi (oikeasti) haluttava synnytyksen jälkeen...

Vierailija
67/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vei kolmas lapsi halut, ainakin toistaiseksi (?).

Kohta vuosi mennyt eikä mitään haluja, ei kertakaikkiaan mitään!

Tosin kuukautisetkaan eivät ole vielä alkaneet, joten ehkä koko hormonitoiminta on jotenkin jäissä?

Vierailija
68/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenttien takia seksiin suhtaudutaan epäilevästi ja ahdistuneesti. Ei me enää eletä missään keskiajalla tai 50 luvulla, jossa miehet raiskasivat vaimojaan. Toki sitäkin voi tapahtua, mutta.

Seksi on jotain muuta kuin mihin tuollaisella asenteella koskaan pääsee. Tämä on varmasti yksi ongelman ydin.

En voisi ikinä ajatella sitä raiskauksena että rakastamani ihminen saa nautinnon, se on rakkautta. (toki oikeat raiskaukset ovat sitten asia erikseen).

Nyt nuttura löysemmäksi.......

eikä rakastava puoliso sellaista edes toivo, koska raiskaushan se on eikä rakkautta.

Sama koskee seksiä, hyvää seksi ei yksinkertaisesti voi olla, jos sitä saa kerran kuukaudessa, monille kerran viikossakin on aivan liian vähän.

Mitä enemmän on seksiä sitä paremmaksi se muuttuu.

Vierailija
69/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin katosi halut toisen lapsen jälkeen (meillä kaksi pienellä ikäerolla) ja on vaatinut TIETOISTA TYÖTÄ saada ne seksihalut takaisin. Jos vain ajattelee että on ok olla vaikka loppuikä ilman seksiä kun ei kerran kiinnosta, ajautuu parisuhde kyllä ennemmin tai myöhemmin umpikujaan. Siihen seksittömään tilanteeseen on niin helppo jämähtää. Totta kai molemmilla pitää olla kärsivällisyyttä siinä vaiheessa kun lapset ovat pieniä, mutta myös pitää olla se halu muuttaa tilanetta jossain vaiheessa.

Konstit, jotka meillä auttoivat: enemmän hemmottelua itselle ja omaehtoista panostusta ulkonäköön (ei miehen mieleksi vaan omaksi iloksi esim. kampaajalle, vaatekauppaan, hierojalle), yhteistä "laatuaikaa" silloin tällöin eli esim. kahdestaan syömään hyvään ravintolaan tai mistä kukin nyt tykkääkin, asiasta keskustelua ja voidaan esim. sopia että nyt ei oteta seksistä suorituspaineita, mutta että molemmat tekevät jotain asian eteen. Pikku hiljaa alkoi taas sujua, ja vaikka aikaa se on vienyt, halut ovat palanneet :)

Vierailija
70/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin ja lähtisin.

Olen kyllä niin esteettinen, että minulle nuo asiat ovat huomattavasti normaalia tärkeämpiä, joten en ole suosittelemassa lähtemistä kenellekää, mutta olisin todella raivona jos minua varten ei vaivauduttaisi pitämään perushygieniasta huolta.

Koita sitä lahjakorttia, koska sitä se ei pihinä miehenä (?) voi jättää käyttämättä ja sano että se on annettu tarpeeseen ja rakkaudesta. 100 Kauneshoitolaan/parturiin, väriä päähän ja leikkaus sekä jalkahoito tai vastaavaa. 200 euroa vaatetusliikkeesee, jossa saa palvelua ja laitatte yhdessä vaatetuksen kuntoon. Keskustele myyjän kanssa mitä voi tehdä.

Tai sitten jotain ihan muuta.....

61

Vierailija
71/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittämistä. avioliitto ja rakkaus on myös sitä että myös haluaa rakastaa, eli asioille on tehtävä jotain. Ei yritys tai mikään muukaan, vaikka jääkiekkoseura toimi, jos ei uudistaudu silloin tällöin.

Parisuhde vaatii työtä.

HYVIÄ OHJEITA. Myös miehille voi ostaa lahjakortteja, heräävät ehkä siitä jollain tavalla.

Mullakin katosi halut toisen lapsen jälkeen (meillä kaksi pienellä ikäerolla) ja on vaatinut TIETOISTA TYÖTÄ saada ne seksihalut takaisin. Jos vain ajattelee että on ok olla vaikka loppuikä ilman seksiä kun ei kerran kiinnosta, ajautuu parisuhde kyllä ennemmin tai myöhemmin umpikujaan. Siihen seksittömään tilanteeseen on niin helppo jämähtää. Totta kai molemmilla pitää olla kärsivällisyyttä siinä vaiheessa kun lapset ovat pieniä, mutta myös pitää olla se halu muuttaa tilanetta jossain vaiheessa.

Konstit, jotka meillä auttoivat: enemmän hemmottelua itselle ja omaehtoista panostusta ulkonäköön (ei miehen mieleksi vaan omaksi iloksi esim. kampaajalle, vaatekauppaan, hierojalle), yhteistä "laatuaikaa" silloin tällöin eli esim. kahdestaan syömään hyvään ravintolaan tai mistä kukin nyt tykkääkin, asiasta keskustelua ja voidaan esim. sopia että nyt ei oteta seksistä suorituspaineita, mutta että molemmat tekevät jotain asian eteen. Pikku hiljaa alkoi taas sujua, ja vaikka aikaa se on vienyt, halut ovat palanneet :)

Vierailija
72/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
73/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ruikuttavat seksittömyyttä, mutta mitä he tekevät? Ei mitään.

Jos naista ei haluta, vika on naisen. Naisen on tehtävä asialle jotain. Ja jos miestä ei haluta, on vika silloinkin naisessa.

Itse ainakin voin suoraan sanoa, että en todellakaan jaksa tehdä mitään parantaakseni seksielämäämme. Seksi ei kiinnosta, elämässäni on sata tärkeämpääkin asiaa tällä hetkellä, ylimpänä nukkuminen!

Valvottava vauva, tekemistä kaipaavat isommat lapset, kodinhoito ja kaikki muut vievät mehut totaalisesti.

t. 70

Vierailija
74/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että keskustelemalla asioista seksistä voidaan muokata sellaista, että molemmat nauttivat.

Ja vielä paljon useampi on syyllistänyt naisen, jos on haluttomuutta.

Mutta kuka sanoisi miehille, että niidenkin tehtävä on kuunnella. Jos minä kerron miehelleni mikä ei käy ja miten voisi onnistua, jos minä näytän itse mitä toivon mieheni tekevän, jne, niin eikö luulisi miehellä olevan niin paljon kiinnostusta, että edes kuuntelisi ja ottaisi opikseen. Mutta ei! Seuraava kerta kun tulee, niin taas se vaan koittaa survaista sisään suorinta tietä.

Ei voi olla aina vaan naisen vika, jos neuvotaan ja näytetään, mutta toista ei kiinnosta edes ottaa niitä toiveita huomioon. Ei siinä monta vuotta tarvita, että halut saadaan tapettua.

Vierailija
75/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koko 9 vuoden yhdessäolon aikana ostanut ikinä itselleen hygieniatarvikkeita tai kalsareita.. viime jouluna ostin dödöt sun muut, mutta tuolla ne on kaapissa.. sähköhammasharjakin on,mut siellä se kaapissa seisoo.. tää on semmonen ainut lapsi ja äitin poika ja mie en jaksa tälle äiti olla, kun lapsiakin kohta kolmas tulossa.. mä olen itse tämmönen hikikammoinen ja tosi hygieninen, mutta ei kukaan nainen tollasta viereensä huolisi.. muuten hyvä mies ja ihana isä, ei juokse baareissa eika edes juo kaljaa..

Vierailija
76/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi vaan jaksaa pukeutua hutsumaisesti makkariin, ajella karvansa vaikka iho tulehtuisikin, kysellä kuulumisia, toisaalta antaa miehelle omaa tilaa ja kannustaa menemään vetämään kännit kavereiden kanssa. Jumalauta, koska mies itse antaisi vaimolleen, lastensa äidille vapaapäivän ja tekisi edes ruoan lapsille valmiiksi ilman että pitää pyytää??

Vierailija
77/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nainen edes voi tehdä, jos mies ei suostu / ehdi olemaan lasten kanssa yhtään. Mene siinä sitten huolehtimaan itsestäsi kaksi parkuvaa lasta puntissa, että sittenhän se seksi maistuukin!

Miehet ruikuttavat seksittömyyttä, mutta mitä he tekevät? Ei mitään.

Jos naista ei haluta, vika on naisen. Naisen on tehtävä asialle jotain. Ja jos miestä ei haluta, on vika silloinkin naisessa.

Vierailija
78/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on helpompi elää näkemättä muiden ongelmia. Kun itsellä homma luistaa, niin helppo siinä onkin tuudittautua siihen hyvänolontunteeseen ja sulkea silmät.

Vierailija
79/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on aihe vapaa...

Minä en ymmärrä naisia kohta enää lainkaan.... miten voi yksinkertaisista asiosta tehdä monimutkaisia ja yleensä lisätä niihin jonkun ongelman

T: mies

Vierailija
80/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihankuin joku HUVIKSEEN tekisi seksistä tai haluttomuudesta ongelman???