Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä naisia, jotka eivät tykkää seksistä.

Vierailija
22.09.2008 |

Kertokaa, mikä siinä muka on niin kamalaa?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on jo mielipide asiasta, ja se on se, että jokaisen on tykättävä seksistä.

Ja minä taas haluaisin ymmärtää, että miksi siitä olisi mielestäsi tykättävä? Miksi mun olisi tykättävä sellaisesta mikä ei tunnu hyvältä?

Vierailija
22/86 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko ap todellakin, että jos nainen ei halua seksiä, syynä on naisen jonkinlainen tyhmyys, itsepäisyys tai peräti ymmärtämättömyys?

Että sinä olet huomattavan fiksu, koska sinä olet ihan itse osannut tajuta, että seksi on kivaa!!! Pointsit sulle hei!

Tiedätkö, että toisen lapsen synnytettyäsi voit yhtäkkiä huomata, ettei sinua enää haluta. Että et todellakaan enää halua seksiä, et enää lainkaan. Tietystikään en toivo, että niin sulle käy, mutta se on ihan mahdollista.

Sitten kun se on käynyt, et kuule siitä suosta nousekaan enää hiffaamalla, et seksihän on kivaa! Jos sun kroppa on lukkiutunut siltä osin, se on ihan sama, mitä sä viisaassa mielessäsi päättelet omista haluistasi.

Ja se haluttomuus voi tosiaan johtua hormoneista, väsymyksestä, stressistä, tähtien asennosta tai sun horoskoopista, kuitenkaan sä et sitä JÄRJELLÄ palauta, et millään.

No, siperia opettekoon taas.

T. Haluttomuudesta nyt pitempään kärsinyt ja asiaan paljon perehtymään joutunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, lapsia on kolme, ikää 32v ja suhde aviomieheen on kestänyt 12v.

Seksi on ihanaa! Toki välillä on hiljaisempia kausia, kun lapset sairastavat viikkotolkulla mahatautia vuoronperään. Mutta kun puhutaan normaalista arjesta jossa kaikki runnaa omalla tahdillaan, niin kyllä toimivasta petielämästä saa niin paljon voimia elämään, että paljosta jäätte pihtaajat paitsi! Ei ole ihme et pitää naama norsun veellä istua hiekkalaatikon reunalla ja surra kun on niin kurjaa tämä elämä. Menkää poistattamaan ne himot syövät ehkäisykapselit ja etsikää parempi ehkäisykeino. Tai jos kerran aina on väsy, eikä se nukkumalla muuksi muutu, niin koittakaapa auttaisko joku muu keino??

Tunnen kyllä välillä niin syvää sääliä noita seksi-puolella kirjoittelevia miehiä kohtaan... Mikä hitto teitä naiset vaivaa, kun ette ymmärrä hyvän päälle?!?! Miehet koittavat kaikkensa tehdä ja roikkuvat lasten vuoksi onnettomassa suhteessa jossa seksia saa säälistä kerran kuussa jos silloinkaan.

No niin tulipa annatettua...

Vierailija
24/86 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehen kanssa ei vaan sytytä.

En pysty odottamaan siltä mieheltä mitään hyvää, ei ole helliä tunteita häntä kohtaan.

Vierailija
25/86 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tainnut pahasti revetä synnytyksessä. Otapa palkeenkielet ja viiskyt tikkiä pilluusi, niin minä tuun sit sulle raivoamaan, mikä pihtaaja olet ja ajat miehesi vieraisiin.

Seksi on ihanaa! Toki välillä on hiljaisempia kausia, kun lapset sairastavat viikkotolkulla mahatautia vuoronperään. Mutta kun puhutaan normaalista arjesta jossa kaikki runnaa omalla tahdillaan, niin kyllä toimivasta petielämästä saa niin paljon voimia elämään, että paljosta jäätte pihtaajat paitsi! Ei ole ihme et pitää naama norsun veellä istua hiekkalaatikon reunalla ja surra kun on niin kurjaa tämä elämä. Menkää poistattamaan ne himot syövät ehkäisykapselit ja etsikää parempi ehkäisykeino. Tai jos kerran aina on väsy, eikä se nukkumalla muuksi muutu, niin koittakaapa auttaisko joku muu keino??

Tunnen kyllä välillä niin syvää sääliä noita seksi-puolella kirjoittelevia miehiä kohtaan... Mikä hitto teitä naiset vaivaa, kun ette ymmärrä hyvän päälle?!?! Miehet koittavat kaikkensa tehdä ja roikkuvat lasten vuoksi onnettomassa suhteessa jossa seksia saa säälistä kerran kuussa jos silloinkaan.

Vierailija
26/86 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika parantaa nekin haavat. Enkä missään tapauksessa sanoisi pihtaajaksi vastasynnyttänyttä. Mutta niitä en ymmärrä, joilla kaikki on periaatteessa ok, mutta eivät edes halua yrittää herätellä petielämäänsä uuteen aikaan.

"Et oo tainnut pahasti revetä synnytyksessä. Otapa palkeenkielet ja viiskyt tikkiä pilluusi, niin minä tuun sit sulle raivoamaan, mikä pihtaaja olet ja ajat miehesi vieraisiin."

Vierailija
27/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi ei kiinnosta ja se harmittaa, niin kannattaisi varmasti etsiä ammattiauttajalta apua. Syitä voi olla varmasti monia. Mitenkään "normaalia" jatkuva haluttomuus EI VOI OLLA. Himputarallaa, täällä pallolla pyöriminenhän perustuu juuri tuohon alkukantaiseen lisääntymisviettiin, ja elämän suurin tarkoitus on elämän jatkaminen eikös? Jos halut totaalisesti häviävät, eivätkä näytä palaavan, alkaisin tosissaan huolestua...

Luulen kuitenkin, että suurin ongelma lienee naisella henkisellä puolella, koska kuvittelee, että ei olisi (oikeasti) haluttava synnytyksen jälkeen...

Vierailija
28/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittaminen kulkee käsikädessä. Miksi pitäisi aina antaa vaikka ei huvittaisi? Se kertoo mielestäni melkoisesta epävarmuudesta jos antaa miellyttääkseen miestä. Jos ei jaksa eikä huvita, järkevä mies sen ymmärtää. Ja tarkoitan nyt siis sitä että, naisen ei tarvitse antaa vain miellyttääkseen miestä.

Oma seksielämäni on seesteistä. Seksiä harrastetaan riittävästi.

Vierailija
29/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuvitteletko ap todellakin, että jos nainen ei halua seksiä, syynä on naisen jonkinlainen tyhmyys, itsepäisyys tai peräti ymmärtämättömyys?"

Mulle on jäänyt sellainen kuva, että jos nainen _haluaa_ seksiä, on hänen oltava jotenkin tyhmä, itsepäinen tai ymmärtämätön. Lisäksi myös huora, halpa ja likainen.

Mä olen aina tykännyt seksistä. Mut on raiskattu joskus menneisyydessä, mutta mä tein lujasti töitä sen eteen, että voisin uudelleen nauttia seksistä. Mä olen myös tehnyt kolme lasta, mutta mun haluja eivät ole vieneet raskaudet, synnytykset eivätkä imetykset. Mua eivät haittaa myöskään lantiolle jämähtäneet liikakilot. Vauhtia eivät hidasta univelka, työkiireet tai muut häiriötekijät.

Seksi on mulle nautintoa, läheisyyttä, lohtua, rakkautta.. Se on mielettömän ihanaa vaikkei orgasmia saavuttaisikaan, ja ennenkaikkea siinä mä saan olla mun mieheni kanssa, lähellä ja kaksin.

Mutta mä en kelpaa mun miehelleni. Enää, seurusteluaikoina kylläkin. Nainen, vaimo ja äiti, ei saa haluta tai ainakaan olla aktiivinen. Penis pelästyy, pitää olla hyshys ja nätisti. PRKL!

Mä olen alkanut itsekin ajatella, että mussa on jotain vikaa kun tykkään seksistä. Pitää varmaan lähteä tästä suhteesta ennenkuin musta tulee kitkerä vanha ämmä jonka pillu on kuivahtanut käytön puutteesta.

Vierailija
30/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika parantaa nekin haavat. ;

Mulla tuntuu synnytyksen jäljet vielä monen vuoden päästäkin. Että edelleen - tuu tosiaan sit vasta pasaamaan, kun oot kunnolla riekaleina.

Vierailija
31/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksistä ja annan sitä niille ukkomiehillekin, jotka ei saa vaimoiltaan.

Sääliksi käy ne miehet.

Vierailija
32/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihtaripirttihirmuillekin löytyy auttajia.

Pidän seksistä ja annan sitä niille ukkomiehillekin, jotka ei saa vaimoiltaan.

Sääliksi käy ne miehet.

Vierailija
33/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista 1v7kk ja kuopusta 1v4kk. Aina olen tykännyt seksistä eikä halut ole kertaakaan raskauden tai imetyksen tai edes väsymyksen vuoksi hävinneet. Vaikka esikoinen olikin ensimmäiset 1½v tosi huono nukkuja.

Yksinkertaisesti vain pidän seksistä koska se tuntuu niin hyvältä. Ilmeisesti se ei sitten kaikille tuo yhtä suurta nautintoa? Itse saan aina orgasmin, mikä ei vissiin ole kaikille itsestäänselvyys?

Vierailija
34/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on kivaa niin sitä pitää harrastaa. Jos tykkää ostereista ei niitä pidä jättää syömättä, ainakaan sen takia että joku toinen ei tykkää, olishan se hullua.

Jos tykkää ostereista, niin älä valita jos miehesi menee ravintolaan syömään niitä ostereita.

Eli toisin sanoen, tuo allaoleva kommentti on taas niin reaalielämästä kadonnut ja katsoo elämää vain omasta näkökulmasta, ilman halua että perheessä on rentoutunut isä, joka jaksaa yhteistä perheelämää. Taivas miten rauivostuttaa, kun jotkut kieltävät toisilta niinkin tärkeän asian kuin seksi, vain siksi, että ei mua huvita. Mä nyt vaan oon tällänen mulkku, eikä mua sun tarpees paljon kiinnosta, vedän käteen jos se rauhottaa........ mieti kauanko miehes sua kestää. Tai kestäähän se kun käy välillä vetämässä ostereita muualla ja se oikeus miehelle sallittakoon, eläessään kanssasi.

Niin miksi sitä pitäisi haluta, jos siinä ei ole mitään kivaa. En minä tykkää ostereistakaan, ja siksi en niitä syö, enkä ymmärrä miksi minun pitäisi niitä haluta syödä, kun ne kerran maistuvat pahalta.

Vierailija
35/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lälläää

Vierailija
36/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin se, että kyllä se mies täällä kotona seksiä saa. Pidänhän minä toki siitä huolen. Aloituksessa puhuttiin kuitenkin seksistä tykkäämisestä. Ja minä en tykkää seksistä. Mutta sitten sinä aivan itse päättelit, että jos ei tykkää, niin ei myöskään anna.

Joten aivan turhaan taas raivostuit. Ne perusteet raivostumisellesi olivat aivan oman mielikuvituksesi tuotetta. Annoit virheellisten luulojesi ja mielleyhtymiesi johtaa sinua harhaan ja oma asenteesi sokaisi sinut näkemästä totuutta.

Jos seksi on kivaa niin sitä pitää harrastaa. Jos tykkää ostereista ei niitä pidä jättää syömättä, ainakaan sen takia että joku toinen ei tykkää, olishan se hullua.

Jos tykkää ostereista, niin älä valita jos miehesi menee ravintolaan syömään niitä ostereita.

Eli toisin sanoen, tuo allaoleva kommentti on taas niin reaalielämästä kadonnut ja katsoo elämää vain omasta näkökulmasta, ilman halua että perheessä on rentoutunut isä, joka jaksaa yhteistä perheelämää. Taivas miten rauivostuttaa, kun jotkut kieltävät toisilta niinkin tärkeän asian kuin seksi, vain siksi, että ei mua huvita. Mä nyt vaan oon tällänen mulkku, eikä mua sun tarpees paljon kiinnosta, vedän käteen jos se rauhottaa........ mieti kauanko miehes sua kestää. Tai kestäähän se kun käy välillä vetämässä ostereita muualla ja se oikeus miehelle sallittakoon, eläessään kanssasi.

Niin miksi sitä pitäisi haluta, jos siinä ei ole mitään kivaa. En minä tykkää ostereistakaan, ja siksi en niitä syö, enkä ymmärrä miksi minun pitäisi niitä haluta syödä, kun ne kerran maistuvat pahalta.

Vierailija
37/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksistä välittämättömät (olivat sitten miehiä tai naisia) eivät ymmnärrä miten se riipii toista osapuolta (yleensä kylläkin miestä). Se todellakin kiristää pinnaa ihan helvetisti. Sitten jos seksiä saa kerran kuukaudessa, niin turha odottaa siitä mitään ihmeellistä maanjäristystä.

Siis se ruokavertaus:

Jos saa ruokaa kaksi kertaa viikossa torstaisin ja sunnuntaisin, niin aivan varmasti ahmii mahansa täyteen ennätysajassa ja törkkii haarukalla kitalakeen, kun on niin pirun kova nälkä. Kaikki lautasella oleva syödään, eikä sitä pahemmin maistella. Ruokailu ei ole mikään nautinto, mutta tarpeet on tyydytettävä.

Jos taas saa joka aamu aamupalan ja lounaan ja päivällisen, niin ihan toisella tavalla kiinittää huomiota myös ruuan ulkonäköön ja makuun. Silloin saattaa jopa ruokajuomalla olla merkitystä ja opitaan arvostamaan ruokaviiniä ja makuyhdistelmiä jne...

Sama koskee seksiä, hyvää seksi ei yksinkertaisesti voi olla, jos sitä saa kerran kuukaudessa, monille kerran viikossakin on aivan liian vähän.

Mitä enemmän on seksiä sitä paremmaksi se muuttuu.

Ymmärrän toki väsyneitä pienten lasten (0-5 v) äitejä, mutta kouluikäisten lasten vanhemmilla pitää olla arvostusta toisiaan kohtaan ja elämänarvot kohdallaan. Lasten pitää antaa kasvaan aikuisiksi itsenäisiksi yhteiskunnan jäseniksi, sellaisia ei kasva paapomalla. Vaan kasvamalla mm. perheessä, jossa on hyvä ilmapiiri, ilman hampaita kiristelevää tunneltaa, esim. seksistä nauttimisen osaamattomuudesta johtuen.

Vierailija
38/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäässä vielä lasten lähdettyä koulutielle, koita päästä yli ja hanki elämä.... siis SEKSIELÄMÄ. (En minäkään sun tikkejäs haluais repiä, mutta, mutta...)

Et oo tainnut pahasti revetä synnytyksessä. Otapa palkeenkielet ja viiskyt tikkiä pilluusi, niin minä tuun sit sulle raivoamaan, mikä pihtaaja olet ja ajat miehesi vieraisiin.

Vierailija
39/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt vaan oon tällänen mulkku, eikä mua sun tarpees paljon kiinnosta, .

Eikä varsinkaan toisin päin: Seksin puute ei tarkoita, etteikö olisi rakkautta ja välittämistä.

Vierailija
40/86 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä jotain ongelmai seksielämänsä kanssa kun hiiltyy toisten ihmisten elämäntilanteista?

Naisen elämässä on monia tilanteita, joissa seksi ei kiinnosta. Hormoonit eri elämäntilanteissa vaikuttaa kovasti. Myös väsymys. Jopa kouluikäisten vanhemmilla kun on työpaineet ja lasten harratukset yms.

Myös se, että ei aina ole rauhaa ja mahdollisuutta. Naisille merkitsee paljon rakastelussa myös rakkaus ja rauha.

Elämä vie joskus niin, ettei aina ole kiinnostusta. Ihmettelen, että mitä se nyppii ulkopuolisia. Eri asia on tietenkin jos hakee puolustusta sille, että pääsee panemaan naapurin ukkomiehen kanssa. Mutta minusta haluttomuus on parin kahdenkeskinen asia. Olisi erittäin epäilyttävää jos ukkomies tulisi valittamaan vaimonsa haluttomuutta naapurineukolle. Siinä on silloin ihan jotain muuta takana. Todennäköisesti mies on pettänyt aiemminkin, mikä on vienyt vaimon halut.

Minä nautin seksistä tällä hetkellä, mutta ymmärrän myös sen, miksi kaikki naiset ei aina siitä välitä.