Miksi huumeista kiinni jääneet julkkikset väittää sen olleen eka kerta?
Ja heti muka jäävät kiinni? Haber, Harkimo jne. etunenässä
Kommentit (43)
Tuo on aivan mitätöntä yhden turhan julkkiksen käytöstä jokin kohu. liike elämä, rikkaat ja varakkaat sekä ehkä niiden tukemat poliitikot. Kun näitä alkaa jäämään kiinni niin sitten on syytä kohuun. Ruotsin, englannin ja eu parlamenttien tiloista on löytynyt jäämiä kokaiinin käytöstä. En mä syytä orpoa että se käyttäisi muuta kuin (reippaasti) kaljaa. Kokoomuksessa on muita joista en yhtään ylläty jos ovat vetäneet parit viivat.
Kaverin äiti löysi kaverin tupakat aikoinaan kun oltiin teinejä. Mutta eihän ne tietenkään kaverin tupakoita ollut, se vaan piti niitä jemassa jonkun toisen kaverin puolesta, kun eihän se kiltti kultamussukka tupakkaa polta. Kaverin äiti uskoi tämän ja kun kaveri oli niin kännissä, että poliisit vei sen sairaalaan niin sekin oli muiden kaverien vika kun ne olivat yllyttäneet juomaan. Eiköhän aika monet ole selittäneet, että ei ole minun röökit ja ekaa kertaa join alkoholia, suurin osa vanhemmista ei usko, mutta kyllä niitä löytyy jotka uskoo.
Tyhmäähän se olisi myöntää vanhemmille, poliisille tai lehdistölle että totta hitossa ne on minun viinat, huumet, alaikäisten nakukuvat, eikä ole muuten eka kerta kun tämmöistä teen.
No jaa. Massia kuitenkin on. Varaa marssipulveriin ja sierainten sinkkiputkiin.