Mitä söit aamupalaksi?
Mulla suodatinkahvi kauramaidolla, vihersmoothie, appelsiinimehua ja täytetty sämpylä.
Kommentit (30)
Maitokahvi, appelsiinimehu, joku hiton kollageenijuoma.
Nakki-sipulimunakas, pari siivua juustoa ja broilerleikettä, paprika, kurkku, tomaatti, viinirypäleet. Suklaa.
Kahvia ja hapanjuurileipää kylmäsavulohella ja tomaatilla. Aamut on mun lemppareita, syön aikaikkunassa 9/15.
Kahvia, paahtoleipää+maapähkinävoita+banaania
Vierailija kirjoitti:
Maitokahvi, appelsiinimehu, joku hiton kollageenijuoma.
Nakki-sipulimunakas, pari siivua juustoa ja broilerleikettä, paprika, kurkku, tomaatti, viinirypäleet. Suklaa.
...ja olihan mulla varhaisaamiainen joskus viideltä kisoja katsoessa, 1 bansku.
Kahvia kauramaidolla, kaurapuuro leseillä, nokkosella, chian siemenillä ja tyrneillä. Joka aamu sama setti kunnes tyrnit loppuu.
Tänään olikin iso aamiainen viikonlopun kunniaksi. Lasillinen mangosmoothieta, yhden munan munakas ja karjalanpiirakka, pieni kuppi kahvia ja jälkkäriksi vadelmia, mustikoita, turkkilaista jogurttia ja siemeniä. Arkisin muuten sama, mutta ilman smoothieta ja karjalanpiirakkaa.
Kahvia, tuoremehua, karjalanpiirakan ja juustoa.
Mutteripannusta kahvit, kolmen munan ja pekonisuikaleen munakas, yhden halloumin halloumisalde. Omnom.
Maustamaton jogurttirahka jossa on hedelmää ja pähkinöitä. Kahvia maidolla.
Iso kupillinen murukahvia kauramaidolla, n. 2dl hedelmämysliä sellaisenaan ja kotipihan luumuja. Ei tyypillinen, sillä yleensä syön puuroa ja juon teetä.
Kolme kuppia kahvia ja voileipä jossa rasvaa, pari kinkkusiivua ja juustosiivu.
Porkkanan, kauraleivän jossa päällä juustonsiivu ja paljon kurkkua, pari kuppia kahvia. M
Paistoin munan, jonka laitoin ruisleivän väliin suolakurkkujen kanssa. Juomaksi kahvia maidolla ja lisäksi omena.
Lautasellisen puuroa, jonka päälle laitoin jogurttia. Lisäksi kupin kahvia.
Kahvia, kaurapuuroa siemenillä ja puolukoilla, Reissumiesleivästä yläpuoli paahdettuna.
Ohutta paahtoleipää robiolajuustolla ja itsetehdyllä rypälehillolla, pari kuppia maitokahvia