Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia lyhyistä miehistä

Vierailija
20.09.2025 |

Olen ihastunut lyhyeen mieheen. Onko lyhyillä miehillä itsetunto-ongelmia, odottaako mies mielummin naisen lähestyvän? Minua puolta päätä lyhyempi. Pahoittelut stereotypiasta, kiinnostaa miten iso ongelma miehille oikeasti on jo nainen on pidempi. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa että lyhyet miehet ovat keskimääräistä useammin koulukiusaajia, rähinöitsijöitä, känniuhoajia tai muuten vain kusipäitä. Epävarmuus ja heikko itsetunto ovat aina taustalla näissä. Katso vaikka kuinka moni kehonrakentaja ja salimake on lyhyt puutarhatonttu.

Ja puutarhatonttu EI ollut kiusaamista? Katso peiliin.

Vierailija
22/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa että lyhyet miehet ovat keskimääräistä useammin koulukiusaajia, rähinöitsijöitä, känniuhoajia tai muuten vain kusipäitä. Epävarmuus ja heikko itsetunto ovat aina taustalla näissä. Katso vaikka kuinka moni kehonrakentaja ja salimake on lyhyt puutarhatonttu.

Kyllä niillä pitkillä hujopeilla virtaa testosteronia sen verran, että rähinöivät. Itsellä ei mitään moitittavaa lyhyistä miehistä. Ovat usein joutuneet kasvattamaan itsetunnon, koska mitään munan jatketta ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on lyhyt myös sieltä mutta paksuus korvaa pituuden.

Minulla oli kerran ihana lyhyt ja lyhyt- ja paksukaluinen heila. Valitettavasti hän palasi Botswanaan, kun työsuhde ja työperäinen oleskelulupa päättyivät. 

Vierailija
24/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen hädin tuskin 160-senttinen. Menestynyt. Rautainen itsetunto. Kukaan ei kiinnitä huomiota hänen pituuteensa.

Pieni mies aina huomaa ihan itse. Tunnen muutaman lyhyen miehen ja he arvioivat narsistinomaisesti omaa pituuttaan muihin. 

Vierailija
25/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen hädin tuskin 160-senttinen. Menestynyt. Rautainen itsetunto. Kukaan ei kiinnitä huomiota hänen pituuteensa.

Kukaan ei kiinnitä huomiota mutta nostit hänet tähän ketjuun. Kyllä tasan tarkkaan moni kiinnittää huomiota 160-senttisen miehen lyhyyteen.

Totta kai lyhyen tai pitkän huomaa, mutta ei kiinnitä huomiota SEN enempää. Siis se pituus ei sit ole mikään juttu alkutsekkauksen jälkeen, jos toisella on itsetunto kohdillaan eikä itse tee asiasta numeroa.

Vierailija
26/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kiinnitä huomiota mutta nostit hänet tähän ketjuun. Kyllä tasan tarkkaan moni kiinnittää huomiota 160-senttisen miehen lyhyyteen.

Totta kai lyhyen tai pitkän huomaa, mutta ei kiinnitä huomiota SEN enempää. Siis se pituus ei sit ole mikään juttu alkutsekkauksen jälkeen, jos toisella on itsetunto kohdillaan eikä itse tee asiasta numeroa.

En tiedä millaista elämä olisi, jos ihmisistä huomaisi vain pituuden. Itse kiinnitän ihmisiin huomiota. Toiset menevät sitten pituuden kanssa naimisiin.

Vierailija
27/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaista elämä olisi, jos ihmisistä huomaisi vain pituuden. Itse kiinnitän ihmisiin huomiota. Toiset menevät sitten pituuden kanssa naimisiin.

No tämäpä.

Tai aivot tietty tsekkaa ensisilmäyksessä asioita automaattisesti, kuten vaikka toisen sukupuolen, ihonvärin ja onko erityisen pitkä tai lyhyt. Mutta sen enempää en minäkään mieti tai arvota, eikä vaikuta omaan kiinnostukseen, siis etten voisi ihastua toiseen jos toinen on hyvä tyyppi (pl sukupuoli, siinä oon tarkka :D ).

Vierailija
28/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti vehje on kiitettävän kokoinen.

Vierailija
29/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on saman pituinen mies, kun minä itsekin. Mieheni on lisäksi sirorakenteinen. Urheilullinen ja sopusuhtainen. Minua häiritsee ajoittain mieheni lyhyys ja pienuus, koska itse olen isokokoinen. Emme keskustele asiasta enempää, enkä ole huomannut, että miestäni se häiritsee. Pojistani on tullut pitkiä, koska minun geenini.

Vierailija
30/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä lyhyt mies 177 senttisenä? Ainakin olen saanut pakkeja jopa 20 cm lyhyemmiltä naisilta puhtaasti pituuteni takia. Muuten hyvästä ulkonäöstä huolimatta.

Vierailija
31/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä lyhyt mies 177 senttisenä? Ainakin olen saanut pakkeja jopa 20 cm lyhyemmiltä naisilta puhtaasti pituuteni takia. Muuten hyvästä ulkonäöstä huolimatta.

Olet lyhyt. Liian lyhyt.

Vierailija
32/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sekaantua lyhyeen mieheen ellei ole itsekin pätkä. Siten voi elää yhdessä lyhyinä ihmisinä.

Vierailija
33/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita ja kysy. 

Vierailija
34/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyestä suvusta, pidän lyhyistä miehistä.

Eksää oli hölmöä katsoa, koska hän oli yli 30 senttiä minua pidempi.

N 159 cm

Vierailija
35/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet lyhyt. Liian lyhyt.

Lihavuuteesi taas voi jopa vaikuttaa.

Vierailija
36/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V

No vaikka Kimi Räikkönen ja vaimo päätä pidempi, ei ongelmaa . 

Vierailija
37/37 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ylettää jalat maassa hoitamaan hommansa niin eihän siinä sitten ole mitään merkittävää puutetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi