Santa fe konkaan - miksi ette enää käy täällä
Eksoottisempaa ruokaa ja nachojakin
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä hallitus saa tämän maan konkkaan
Ei. Ne rajoittavat ilmaisen raha jakelua siksi, että joka puoleltahan tänne tulisi sakkia, jos tällä meiningillä jatketaan. Kun kaikilla on samat oikeudet ja velvollisuudet, ei riistäjiä saavu. Joutuvat töihin ja sinä siinä samassa. Reilu peli.
Ei eletä enää kansallisvaltioiden ja hyvinvointivaltion aikaa ja siihen on tottuminen.
Näin ärri sanoi vaalikeskusteluissa. Suomalaisten elintaso pitää laskea niin alas ettei kukaan halua tulla tänne.
Muistakaa ketä äänestätte!
Ei mulla työttömällä ole varaa edes siihen Mäkkärin 2 euron juustoon vai mitä lienee se nykysin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään santaa halua syödä.
Joo, pienenä sitä tuli hiekkalaatikossa leikkiessä maistettua, vaikka pahaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua enää käydä huom! Suomessa missään ravintolassa. Menkööt konkkaan vaan
Olen prikulleen samaa mieltä. Katsotaan kuinka alas Suomi pitää ajaa ennenkuin hallitus herää ja Orpo perääntyy. Että, siitä vaan, sillä osaan itsekin kokata.
Jos surkea ylihintainen ravintola ei menesty, ei siitä voi hallitusta syyttää. Ravintolan omaa kylläkin.
Kaikestahan nämä komukat täällä hallitusta syyttelee. Mikään ei ole enää kenenkään omalla vastuulla kun hallitus on aina syypää kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen prikulleen samaa mieltä. Katsotaan kuinka alas Suomi pitää ajaa ennenkuin hallitus herää ja Orpo perääntyy. Että, siitä vaan, sillä osaan itsekin kokata.
Jos surkea ylihintainen ravintola ei menesty, ei siitä voi hallitusta syyttää. Ravintolan omaa kylläkin.
Kaikestahan nämä komukat täällä hallitusta syyttelee. Mikään ei ole enää kenenkään omalla vastuulla kun hallitus on aina syypää kaikkeen.
Ennätysmäärä konkursseja. Hyvä orpopurra!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennätysmäärä konkursseja. Hyvä orpopurra!
No, monta kertaa kävit Santa Fessä syömässä ennen kuin sun tukia laskettiin?
Lopetin käymisen, kun comboplatter kahdelle kymmenen vuotta sitten maksoi 18euroa. Pöytään tuli kämmenen kokoinen kori, jossa oli nachoja ja yhdet täytetyt jalapenot ja yhdet sipulirenkulat. Hinta ja laatu ei kohtaa. Vielä 20 vuotta sitten oli ok, koska ruoka oli mausteisempaa ja rohkeampaa kuin monissa Helsingin paikoissa ja hinta kohtuullinen, suht.tunnelmallinen paikka ja vakio henkilökunta, joka hoiti homman. Nyt cajun salmon 28,90. Hohhoijaa.
Kerran ysärillä kävin ja se riitti kokemukseksi. Ei säväyttänyt. Ruoka meh. Mieluummin käyn meksikolaisessa, joita on kaksi hyvää punavuoren alueella.
Toivottavasti tää haittahallitus kaatuu pian.