Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi hyvänen aika, lukekaas tää!!!

11.04.2007 |

Eli tänään siis kp 1, minkä ainakin siskot lyyleissä ja joulusissa tietääkin. Huvikseni ajattelin että kun kaapissa on 2 mammaksin erittäin herkkää raskaustestiä niin teen ne pois... no pissin sitten selkeen haamun;) tosi haalee, mut on punasta väriä. Miestä käskin kans kattoo, ni sekin näki sen!!! Ja tänään alko menkat, noi on ihan syvältä noi testit. En suosittele kellekkään!!!!! jos joku seurasi lastwishin haamua tässä juuri äsken niin mulla on ainakin yhtä vahva viiva...

Mittasin sit lämmötkin ed. 37 on, ja napukka on napakka, mitä mun amatöörisormeni osaa tulkita....

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aurinko taas joku päivä paistaa, mutta uskon että just nyt on aika kurjat fiilikset :(. Mä kohtaan työssäni aika usein keskenmenon saaneita, ja kyllä siinä on sanat vähissä.. Mutta täytyy myöntää, että kaikista pahimmat on noi keskenmenot isoilla viikoilla, kyllä sitä usein on itselläkin kyyneleet tosi herkässä..

Vierailija
22/42 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on... itsekkin oon hoitoalalla, ja nähny kun tosiaan isoja, jo vauvoja syntyy kuolleena tai kuolee synnytyksessä:( se on kaikista kovin paikka... Että jos tää nyt km on, niin mielummin nyt kun " isoilla" viikoilla... kyllä tää vaan silti niin ISOLTA tuntuu mulle, PERKELE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se sun elämäntilanteessa on iso asia.. :). Ikinä ei voi silleen suoraan verrata asioita keskenään, koska jokaisen asian suuruus riippuu kunkin ihmisen elämäntilanteesta, eikö?

Mutta halauksia tosissaan sulle, kyllä se siitä.. jossain vaiheessa se helpottaa..

Vierailija
24/42 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinko kaikki voi olla mahdollista. Tuo että vuoto jo loppui, ei musta viittaa ihan normaaleihin menkoihin kylläkään!!

Entäs jos testaisit ihan tavallisella ei niin herkällä testillä? Tällön ei varmaankaan näyttäs sitten mitään mahd. km haamuja??!!

Voimia joka tapauksessa!! Pidetään peukkuja kaiken varalta bdbdbd

Vierailija
25/42 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tarinani tämän viimeisemmän lapsen kohdalla oli se, että vuoto alkoi kp21, kesti 3 päivää vuodellen tipan silloin ja toisen tällöin, ja sitten ei mitään. Luulin, että kierto on muutamien asioiden takia ihan sekaisin, kunnes kp27 oli pakko tehdä testi kun mieleen muistui, että joskus on ns. KIINNITTYMISVUOTOA eli vuotoa silloin kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdun seinämään. Ja plussahan sieltä pärähti, ja se plussa touhuilee nyt tuossa lattialla mamman vieressä =)

Kovasti tsemppiä, kehoittaisin odottamaan muutaman päivän ja tekemään testin uudestaan vähän heikommin reagoivalla testillä :)

-Allu

Vierailija
26/42 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kipuja ei mitään....

en itse usko kiinnittymisvuotoon koska sen verran paljon sitä vuotoa aamulla tuli, ja nyt äsken pyyhittäessä taas vähän...

Vierailija
27/42 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän totaalisesti ettet halua/pysty olee sillä mielellä et olisit raskaana kun vuotoa oli, koska mulla vähän kokemusta samasta... mutta mä silti aion uskoa vielä sun puolesta! kunnes toisin todistetaan!

kerropas kultaseni, kuinka paljon on sen verran paljon vuotoa? siis lusikallinen vai enemmän vai miten? mä kyllä haluun kiskoa sut vahvasti tuonne odottajiin ja siksi olen positiivisella mielellä.

mulla tosiaan vuoti 3 tai neljä päivää aina aamupäivällä noin teelusikallinen/päivä + pyyhkiessä vähän. terkka sanoi tänään just mulle että kuulostaa ihan normaalilta vielä. vuoto oli kirkasta verta. mähän nyt en siis itsekään ole mitenkään varmoilla vesillä tän raskauteni kans, mutta ainakaan ei ole vielä ulos tullut... kipuja ei. testit vaan vahventuneet. en pääse alkuraskauden ultraankaan kun tääl käpykyläs ei saanu aikoja enää sopiville viikoille. en viitsi enää rv 9 mennä. nyt sit vaan odotellaan mitä np-ultra paljastaa jos sinne asti päästään..

sande 6+1

Vierailija
28/42 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sen verran" on ihan tollanen varmaan pari kolme ruokalusikallista, vaikee sanoa ku levis lakanaan ja siteeseen tullut sit ihan tosi vähän... kirkasta verta siis mullakin. Nyt illalla pyyhkiessä taas vähän...

En jaksa itse pitää uskoa raskautumiseen yllä... tuntuu että petän itseäni vaan lisää. Jos sit niin käy että olisinkin niin ihme on tapahtunut.

Toisaalta tekis mieli mennä terkkariin näitten lyhkästen kiertojen ja tiputtelujen takia, mut en toisaalta jaksa... haluisin luovuttaa, ja sit taas kuitenkaan en ole luovuttaja.

Tää koko vauvan tekeminen on niin saatanan rankkaa, ettei mikään. En ikinä koskaan kuvitellut että tätäkin joudun läpi käymään... mun elämä ei ole ollut ikinä ruusuilla ranssimista ja nyt viimiset 5 vuotta mielettömän rankkaa, niin sit vielä tääkin. VITTUJEN KEVÄT!!!!

En tiiä... aika näyttää mitä mä teen... ja tiedän taas ensi kuussa itkeväni täällä samaa asiaa...

Vierailija
29/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron tilanteesta tähän mun pinoon...

Viime yönä ei sitten tullut mitään, itse asiassa nukuin ilman sidettä kun ei illallakaan tullut kun pyyhittäessä... aamulla kun kävin pissalla ni paperiin tuli sellasta vaaleanpunasta/ruskeeta hyvin vähän... ei ollenkaan krkasta verta.

Mulla kyllä menkat alkaa silleen et ensin tiputtelee ja on vaan vähän vuotoa, mutta tää oli kummallista että tuli ensin silleen ihan verta ja nyt sit tiputtaa...

lämmöt ed. aamulla 37,2.

Vierailija
30/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paukkua van, sun jutut on kuin suoraan mun suusta!! Mä oon kans niin perkeleen kypsä tähän etten saa sitä mitä maailmassa kaikkein eniten toivon! Vielä kerran haluan nuuskuttaa sitä pientä nyyttiä ja tuntea sen hetken kun pieni tarraa tisiin ekan kerran. Niin helvetin monet kyyneeleet oon vuodattanut maailman epäreiluuden takia!! Mulla olisi rajatonta rakkautta viel mutta ei vaan natsaa. ja kun natsas niin kesken meni.... Mä toivon et sun menkat ei ala kunnolla! Toivon sitä niin kovin!!

Ja sit loukkaamatta muita, en käsitä miksi kaikki ympärillä olevat vaan pamahtelee vielä hävyttömästi omien sanojensa mukaan vahingossa, ja pohtivat et aborttiinko vai ei... Niin väärin. Kun mä voisin pamahtaa ja ja saada kantaa masukkia ja kaikkee... (en siis oo abortin vastustaja)

Kerro lisää tilanteestas!! Voimia ja viel hali!!

Shani@ kp 30/~28 ja täti kadoksissa ja NEGA PRKL! ja vitutus aivan himmee!!

Anteeks ja kiitos! =)

Vierailija
31/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuletko vauva, shanian syliin siitä:)) Mä oikeesti kanssa pystyn samaistumaan sun olotilaan ja tunteisiin. En yleensä ole katkera ja kateellinen toisten vauvoista, nyt olen huomannut vähän sellastakin ilmassa. Miksi mä en voi saada vielä kerran sitä ihmettä kokea?? Miksi?? Mä hoitaisin ja rakastaisin sitä niin paljon... se lapsi olisi enemmän kuin toivottu!!!!! Mun serkku pamahti tässä juuri kanssa " vahingossa" raskaaksi, ja nyt pohtivat että pitäsikö se pitää vai ei, kun saishan siitä toisaalta tuloja!!!! VOI VITTU!! Tuloja??

Kerron kyllä miten tässä käy, olen googlettanut ja lukenut netistä kaikkia palstoja niin et savu nousee korvista ulos... enkä ole sen viisaampi, se voi olla niin tai näin. Pelottaa joka kerta kun vessassa käy pissillä, että kohta sieltä " pönttö räjähtää" punaiseksi, ei vielä ole niin käynyt. Ja arvaa onko hirveetä kun mä oon sellanen pissaliisa etä käyn vartin välein pissalla... !! Meidän töissä on lääkäreitä kaksi, tekis mieli niitä pyytää tutkimaan kohdunsuuta;) tää on niin sairasta ja hullua. Sanoin mun miehelle että tuntuu siltä että ennemmin me voitettas lotossa kun saadaan lasta...

Voi shania rakas, MIKSI ME EI VOIDA SAADA SITÄ VAUVAA?????

Vierailija
32/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eivät nyt kohdunsuuta lähtiskään tutkimaan..

Tavallisilta kuukautisilta tai km tuo ei kuulosta, mutta toki mistä sitä koskaan tietää..Meinaatko testailla lähipäivinä??

Vierailija
33/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille, uusi haikailija ilmoittautuu.. :)

Mun tilanne on vähän samanlainen. Mulla loppui menkat vajaa pari viikkoa sitten, ne on olleet aina säännölliset. Menkkojen jälkeen alkoi tulla omituista limaa, en ole ennen sellaista huomannut. No, sitten alkoi ihan omituinen tunne alavatsassa. Välillä tuntuu, kun joku kiskoisi navan takana alaviistoon, välillä tuntuu, kun joku kutittaisi... Testin tein alkuviikolla, se näytti negaa... Olo on ihan omituinen, voisin herkutella koko ajan, mut sit taas ajatuskin esimerkiksi suolakurkusta etoo... Eipä tässä kaikki. Nyt mulla on alkanu tiputtelee verta, tätä on kestäny pari päivää. Oon miettiny, et pitäiskö mennä lääkärii, mut toisaalta, mitä mä sille sanoisin " outo tunne alavatsassa" , tuhlaisin vaan lääkärien aikaa... Olenkohan vaan luulosairas???

Vauvaa meillä toivotaan, ei oo vaan vielä (?) tärpännyt...

Vierailija
34/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarvetta tulee!

Eli katselen tässä kyllä pari päivää... jos ei vuoda ollenkaan tän päivän aikana, niin saatan testata jo huomenna, jos vuotelee testaan sit kun mahollinen vuoto loppuu, ja jos se muuttuu ihan selviks menkoiks ni en testaa ollenkaan!!

Joo, mä aattelin kans huomenna kun on duunipäivä kysyä niitten mielipidettä... ne kun vaan on psykiatrisella ni ei ihan liippaa heikäläisten alaa tää alapää... mut tietäähän ne ehkä jotain!

Kävin suihkussa just, ja itse tutkailin taas tota alakertaa, ni sellaselta nenältä se tuntuu;) ihan napakalta ja kiinni, JOS mä osaan oikein sitä tulkita... mitään jälkeä punasesta ei sormeen jääny...

Vierailija
35/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä sunkaan tilanne ihan normilta kuulosta!!!

Tiedän kyllä kun itsekkin ajattelen monesti että " tuhlaan" lääkäreitten aikaa, mutta silti kyllä suosittelen että kävisit näytillä... koska tosi epämääräsiltä sunkin menkat kuulostaa!! On tää naisen elämä herkkua!!

Vierailija
36/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä näitä jotenki osaa edes menkoiksi ajatella, tippa silloin toinen tällöin kirkasta veristä nestettö, ei mitään paksua verta... Ei tartte edes pitää mitään suojaa.

Mut on kyl ihan omituista... Mulla alkaa menkat aina pian, kunnolla vuotaen. Ja jos nää menkat oliskin, niin outoa se olis sekin, koska ei niiden pitäis alkaa viel pariin viikkoon... Tuntuu, et oon ihan yksin tän asian kanssa.

Voisko raskauden alussa olla jotain tämmöstä tiputtelua? Oon ajatellu, et meen lääkäriin huomenna tai ens viikolla. Otan vaan rennosti. Tai ehkä parempi sanoa, et yritän ottaa rennosti :) Ehkä mä vaan toivon liikoja... Elämäntilanne on kuitenkin semmonen, että vauva olis hyvin toivottu :)

Vierailija
37/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis raskauden alussa tipuutelua ja ihan menkatkin... onhan niitä kuullu et on ollu vaikka mitä! Tee testi?

Vierailija
38/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä viel odottelen vaikka viikonlopun ajan, koska alkuviikolla testi näytti negaa... Koitan ottaa rauhallisesti. Toivoa parasta ja pelätä pahinta... Mua pelottaa, et toivon ja kuvittelen liikoja, ja putoan sit kovaa ja korkealta.

Että mua sieppaa, kun jotkut tulee " vahingossa" raskaaksi.. Miten se on mahdollista? Tunnen muutaman pariskunnan, jotka toivoo lasta enemmän ku mitään, mut ei vaan vauvaa kuulu... Vai onko se sit siinä, et toivoo liikaa? Tiedä sitä sitten. Mä oon jättäny pillerit pois yli vuosi sit, tää on eka kerta, kun jotain omituista(?) tapahtuu...

Vierailija
39/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samoja ajatuksia, en uskalla nyt ees käydä pissalla kun en haluu nähdä sitä punasta!!!

On tää kamalaa. Toivon että me molemmat saadaan se paras lopputulos tälle järkyttävälle taistelulle tätiä vastaan, halit!

Vierailija
40/42 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäis vaan saada ajatukset muualle (mitenhän se on mahdollista...?) ja olla stressaamatta. Vatsassa tuntuu ihan hassulta, kutittaa navan takaa...

Toivotaan parasta meille molemmille! En olis uskonu, et löydän kohtalotoverin näin pian. Hali!