Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi hyvänen aika, lukekaas tää!!!

11.04.2007 |

Eli tänään siis kp 1, minkä ainakin siskot lyyleissä ja joulusissa tietääkin. Huvikseni ajattelin että kun kaapissa on 2 mammaksin erittäin herkkää raskaustestiä niin teen ne pois... no pissin sitten selkeen haamun;) tosi haalee, mut on punasta väriä. Miestä käskin kans kattoo, ni sekin näki sen!!! Ja tänään alko menkat, noi on ihan syvältä noi testit. En suosittele kellekkään!!!!! jos joku seurasi lastwishin haamua tässä juuri äsken niin mulla on ainakin yhtä vahva viiva...

Mittasin sit lämmötkin ed. 37 on, ja napukka on napakka, mitä mun amatöörisormeni osaa tulkita....

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tiedä kuinka laitasi on tänään, mutta haluan kertoa kuinka oma raskauteni alkoi. Raskautesti oli haalea plussa torstaina ja seuraavana yönä tuli kunnon verilurahdus kirkasta verta, mutta siinä kaikki. Perjantaina raskaustesti ei oikein näyttänyt mitään, mutta vuotokaan ei alkanut. Menihän se perjantai silloin itkeskellessä.... Kuitenkin vielä tein yhden testin lauantaina illalla ja se oli kyllä kirkas plus! Ja rv 6+4 massussa kölli kaksi alkiota joiden sydämet jo sykki! Ja tässä nää haamut ja verilurahdukset hyöriivät äipän ympärillä täyttäen kesäkuussa 2-vuotta! Ihan vain muillekkin kuin sinulle Priscilla, elämä on yllätyksiä täynnä!

Marjainka ja pikkupimut 1v10kk

Vierailija
42/42 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroit tuon...

Mun on nyt tässä pakko kertoa, että uskalsin kysyä mun työpaikan lääkäriltä tota verilurahdus asiaa, joka siis mutkin herätti aikasin aamusta, ja testi sinä päivänä haamu, että tosi yleistä alkuraskauden oiretta kaksosraskaudessa!!!!

Eli tilanne se, että tuon aamun jälkeen, mitä nyt sitten hiukan paperiin sen aamupäivän jälkeen jäi, ei mitään. Ei yhtään vuotoa, paitsi valkkaria, olo kostea koko ajan. Eli sellanen tilanne... lämmöt tosiaan mulla korkeat koko ajan. Oliko sulla Marjainka muita oireita?? KIITOS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla