Nauttiiko naiset siitä, että saavat holhota miestään kuin lasta?
Muista sitten tämä ja tuo asia. Laita takki päälle on kylmä. Ota lääkkeet. Jne.
Onko holhoava nainen muka suhteessa onnellinen? Mistä tuollainen käytös kumpuaa?
Kommentit (68)
Pyörin yhteen aikaan erään israelilaisen naisen kanssa, joka teki tuota. Omin käsin puki minulle kaulaliinan ja pipon ja taputteli minua kuin pientä lasta. Ja taittoi suklaalevystä palan ja laittoi sen suuhuni. Hän myös neuvoi: tuo ja tuo ei ole sinulle hyväksi. Välillä ärsytti, mutta myöhemmin tajusin, että hän vain tykkäsi minusta ja näytti sen noin.
Hyihelvata
Mikään ei vie suhteesta kipinää yhtä tehokkaasti. Miehen kuuluu suojella ja hemmotella naista, nainen katsoo miestä kujeillen ja ihaillen ja nauttii.
Onhan ne lääkkeet ihan hyvä ottaa jos mies ei muista, joskus voi tulla isoakin vahinkoa. Mutta ei, ei me haluta hoitaa kun kakaraa. Tullut vaan kaikenlaisia reppanoita vastaan. On nykyään ihmeellistä kun aikuinen mies ihan itse hoitaa pyykkinsä ja ruokansa ja muistaa hoitaa asiansa kitisemättä. Ja jos joku unohtuukin tai menee päin persettä niin ei ole syyllistämässä naista kun ei muistuttanut. Tai jos ei viitsi herätä omaan herätykseensä niin sekään ei ole mun syytä kun en sitä pakolla ylös revi. Työstressiä ei kiukkuilla kotona eikä unettomuuttakaan kaadeta mun niskaan, vaikka varmasti väsymys on rankkaa. Muistaa vielä kuitenkin kysyä mitä mäkin haluaisin syödä ja pitää mustakin huolta.
Tuntuu välillä että ei mua tarvita mihinkään. Sitten muistaa ja tajuaa että joo aikuinenhan se on, ei sen pitäisikään tarvita ja tässä saa huolehtia ihan itsestään niinkun pitääkin.
Exä ei esim tiennyt missä meillä oli pyyhkeet ja lakanat kun ei ikinä pyykkejäkään hoitanut. En ole muuttanut miehen kanssa yhteen sen jälkeen. Jos mä tein ruokaa, niin tein tottakai ruokaa molemmille, se teki vaan itselleen. Jotenkin laskutkin oli vaan mun maksettavia, sen lisäksi että tein kaiken muunkin kun ei se kai oikeasti tajunnut että talous pitäis hoitaa yhdessä.
Yleensä jos käyttäytyy kuin kakara niin ei sitä voi vakavasti otettavana aikuisena kohdella.
Ennen oli ihan selvää, ettei ruokaa tehty vain itselle ja huomioitiin toista niin aamu kuin iltapalalla.
Nykyisin ei tiedä mitä tulee ja mistä tuulee.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hieman holhoava naisystävä on ihana. Tulee tunne että välittää. Toki osaan kyllä itsekkin pukea ja pestä perseeni ilman holhoamista.
Holhoatko sinä naistasi? Jos et, niin miksi sinun ei tarvi olla välittävä?
Oletko Ap koskaan kuullut hoivavietistä. Et tietenkään ole. Mitäpä tuollainen mitättömyys tietäisi.
Sehän on hellyttävää kun toinen huomioi toista ja muistuttaa asioista olisivat ne kuinka tavallisia ja ehkä hieman turhiakin. Mutta tuollainen kuuluu parisuhteeseen kun on jonkun kanssa ollut tarpeeksi kauan, että on oppinut toisesta ihmisestä huomaamaan asioita joista on hyvä muistuttaa sopivalla tavalla ja hetkellä.
Itse ainakin toivoisin löytäväni naisen jolta löytyy kyseinen hoivavietti tai jos sitä ei olisikaan niin sen voi varmasti oppia ajan kanssa löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Ap koskaan kuullut hoivavietistä. Et tietenkään ole. Mitäpä tuollainen mitättömyys tietäisi.
Sehän on hellyttävää kun toinen huomioi toista ja muistuttaa asioista olisivat ne kuinka tavallisia ja ehkä hieman turhiakin. Mutta tuollainen kuuluu parisuhteeseen kun on jonkun kanssa ollut tarpeeksi kauan, että on oppinut toisesta ihmisestä huomaamaan asioita joista on hyvä muistuttaa sopivalla tavalla ja hetkellä.
Itse ainakin toivoisin löytäväni naisen jolta löytyy kyseinen hoivavietti tai jos sitä ei olisikaan niin sen voi varmasti oppia ajan kanssa löytämään.
JA onko sinullakin se hoivavietti vai ajattelitko hankkiä äiti-lapsi suhteen
Tätä on sovinismi