Nauttiiko naiset siitä, että saavat holhota miestään kuin lasta?
Muista sitten tämä ja tuo asia. Laita takki päälle on kylmä. Ota lääkkeet. Jne.
Onko holhoava nainen muka suhteessa onnellinen? Mistä tuollainen käytös kumpuaa?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Jos tapahtuu puolin ja toisin, niin tykkään kyllä että parisuhteessa voi olla huolenpitoakin. Eikö ole aika normaalia?
No onhan se
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa taisin treffien aikana holhota huvipuistos, olihan se hauskaa 😄 Ja hän kyllä holhos mua vähintään yhtä paljon kartingin puolella 😅
Anteeksi nyt, mutta miksi aikuista miestä täytyy holhota huvipuistossa?
No ihan vaa kaikella rakkaudella esim. käskin laittaa takin kiinni, ku alkoi satamaan 😄
Ja hän taas kartingis ennen ajoa neuvoi, mitä kaikkea pitää tehdä ja millainen on sopiva kypärä 😍
Eikö tajunnut itse edes laittaa takkia kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa taisin treffien aikana holhota huvipuistos, olihan se hauskaa 😄 Ja hän kyllä holhos mua vähintään yhtä paljon kartingin puolella 😅
Anteeksi nyt, mutta miksi aikuista miestä täytyy holhota huvipuistossa?
No ihan vaa kaikella rakkaudella esim. käskin laittaa takin kiinni, ku alkoi satamaan 😄
Ja hän taas kartingis ennen ajoa neuvoi, mitä kaikkea pitää tehdä ja millainen on sopiva kypärä 😍
Eikö tajunnut itse edes laittaa takkia kiinni?
Kyllä, mutta ei ehtiny 😁
Vierailija kirjoitti:
Entodelle hovaa ja holhoa kuin lasta. Miehen pitää olla mies ja hoitaa kotia , lapsia ym asioita tasan puoliksi. Näin jää molemmille yhteistä aikaa toisilleen joka muodossa . Aamen. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Samaa mieltä. En sitä mieslasta joka on nyhverö äidin passaama.
Vierailija kirjoitti:
Ei nauti. Nainen tekee tuollaista välttääkseen seuraavia ongelmia tai kuvotusta mieslasta kohtaan.
Vain välttääkseen ongelmia.
Mieslapset on kuvottavia. Jos mies paljastuu tuollaiseksi, lopetan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vätykset vaativat kurin !
Tutkikaa hyvin ennen yhteenmuuttoa onko mies vätys...👍🏻👍🏻👍🏻
Jos mies ei osaa edes kengännauhojaan sitoa vaan menee mieluummin turvalleen, menköön. Niin tyhmää en huoli.
Sitä vain ei aina heti huomaa kun miehet skarppaa siinä alussa. Teeskentelevät parempaa kuin ovat.
Samaa ihmettelen. Muutama työkaverimies on juuri sellainen avuton mieslapsi jota vaimo passaa. Ei tulisi kyllä kuuloonkaan että suostuisin tuollaiseen. Onko sitten sukupolvikysymys, ovat sellaisia kuusikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vätykset vaativat kurin !
Tutkikaa hyvin ennen yhteenmuuttoa onko mies vätys...👍🏻👍🏻👍🏻
Aikaa ja pihtaamista se vaatii. Pitää herutella että se luulee ihan kohta saavansa. Teeskentely loppuu kyllä kuukaudessa, parissa ja mieslapsi paljastaa todellisen luontonsa.
Ja sitten se on moro. Fiksu mieshän jaksaa odottaa.
Pitäkää miehet löysässä hirressä ja epävarmoina!
En holhoa, en nauti yhtään nalkutuksesta ja pomottamisesta. Onneksi ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on käynnissä jatkuva taistelu; mies yrittää jättää minulle ylimmän vastuun ja päätösvallan lähes kaikesta ja minä yritän huolehtia vain omista ja lasteni asioista. Siihen väliin jää paljon asioita roikkumaan, mutta onneksi mies sentään osaa ihan itse perseensä pestä ja käy itsenäisesti aina kaupassa (kunhan minä kirjoitan kauppalistan valmiiksi).
Mies olisi mielellään holhottavana. Miehen mielestä holhoaminen on rakkaudenosoitus, merkki siitä että toinen välittää. Hänen mielestään se on yhdessä toimimista, minun mielestäni vapaamatkustamista. Itse vihaan holhoamista ja toisten asioista huolehtimista. Miksi minun mielipidettäni, osallistumistani ja paikallaoloani tarvitaan joka helkutin arkisessa ja päivittäisessä tapahtumassa? En käsitä.
Sama täällä, näin se menee.
Sitten usein kiistojen ja riitojen yhteydessä mies sanoo ja moittii, että olen kuulemma kuin hänen äitinsä. Niinpä, menisipä itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tapahtuu puolin ja toisin, niin tykkään kyllä että parisuhteessa voi olla huolenpitoakin. Eikö ole aika normaalia?
No onhan se
Milloin miehet huolehtivat naisistaan? Minä heitin exän pellolle kun se nimenomaan ei huolehtinut.
Näin aikuisiällä on se hyvä puoli, ettei ole taloudellisesti riippuvainen kenestäkään, asuu omassa asunnossa ja voi todellakin poistaa miehen ja siltä avaimet.
Tämäkin exä kuvitteli että kutsutaan takaisin. Ei kutsuta ja erosta on 11 kuukautta.
En jaksaisi miesvauvaa päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun edesmennyt täti aina hyysäsi ukkoaan, teki sille ruoat, siivosi, huolehti kaiken vaatteista lähtien. Muussasi jopa perunat ja täytti maitolasin jne. Olivat syntyneet 40-50 l. Myöhemmin tajusin, että tuo oli tädille keino ottaa vähemmän turpaan, mies hakkasi häntä koko liiton ajan ja nainen alistui. Oli kouluttamaton ja luonteeltaan alistuva. Kaikki hyysääminenkään ei estänyt runkkaria haukkumasta tätiä ja tämän laittamia ruokia, sen turpaan vedon lisäksi.
Se tätisi on kumminkin valinnut sen runkkarin puolisokseen alun perin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se
Milloin miehet huolehtivat naisistaan? Minä heitin exän pellolle kun se nimenomaan ei huolehtinut.
Näin aikuisiällä on se hyvä puoli, ettei ole taloudellisesti riippuvainen kenestäkään, asuu omassa asunnossa ja voi todellakin poistaa miehen ja siltä avaimet.
Tämäkin exä kuvitteli että kutsutaan takaisin. Ei kutsuta ja erosta on 11 kuukautta.
Kyllä tämä mun kaveri ainaki on antanu sellaisen kuvan, että huolehtii 😍
Mutta tietysti tällaisiin ketjuihin eksyy ne, joiden miehet on toisenlaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan. Tykkään laittaa ruokaa ja pitää huolta, että mies voi hyvin. Vähän aikaa sitten tajusin, että nykymiehelle on se ja sama osaako nainen laittaa ruokaa ja hoitaa haavat. Ei ole markkinoita.
Ok, Pertti.
Mitä ihmettä, ihan oikea nainen täällä olen kyllä. Kasvanut vain 1950-luvun maaseudun henkisessä ilmapiirissä ja täysin hyödytön nykyään.
Älä välitä. Tuo on sanonut minuakin Pertiksi. Vähän ehkä vajaa hänen täytynee olla?
N65
Suurimman osan aikaa osaan olla holhoamatta miestäni. Hän on vain kovin kömpelö, niin joskus on pakko auttaa.
Weeteeroskalla on näemmä weeteeroskan ongelmat.