Kerro itsestäsi jotain uskomatonta
En ole koskaan leiponut. Tai no, pari kertaa pipareita valmiista taikinasta. Muuta en. Olen keski-ikäinen.
Muita?
Kommentit (22)
Näen tulevaisuuteen.
Pystyn liikuttamaan esineitä mieleni voimalla.
Voin ohjata ihmisten käyttäytymistä mieleni. voimalla
Olen se sinun Jumalasi toisen kerran Maan päälle tulleen Jeesuksen ruumissa, mutta ethän sinä sitä usko.
Valehtelin.
Oikeasti olen se vastapuolen edustaja.
En ole koskaan käynyt kampaajalla ja olen keski-ikäinen.
Peruskoulun läpäisin 5,8 keskiarvolla 80-luvulla. Sitten kävin amiksen rimaa hipoen. Siitä työelämään. 47-vuotiaana jäin pois työelämästä miljonäärinä. Lainaa ei ole ollut koskaan, muutamaa 90-luvun alussa tehtyä osamaksua lukuunottamatta. Perintöä ei ole tulossa, koko suku on köyhiä kuin leipäjonolaiset.
M55
Olen useimmiten aika hyvällä tuulella. Ihan ilman mitään syytä.
Vuonna 1985 olin sukulaisvierailulla vanhempien kanssa ja 10v serkkulikka hyppäsi syliin kun olin itse 14v ja halusi munaa, en kieltäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun läpäisin 5,8 keskiarvolla 80-luvulla. Sitten kävin amiksen rimaa hipoen. Siitä työelämään. 47-vuotiaana jäin pois työelämästä miljonäärinä. Lainaa ei ole ollut koskaan, muutamaa 90-luvun alussa tehtyä osamaksua lukuunottamatta. Perintöä ei ole tulossa, koko suku on köyhiä kuin leipäjonolaiset.
M55
Uskon.
Vierailija kirjoitti:
Olen äärettömän kaunis
N57, yrittäjä?
Näin Fatim Diarran lasi edessä ja Rööki kädessä terassilla,uskomatonta
Olen miehenä saanut noin 100 kertaa enemmän huomiota kaiken ikäisiltä naisilta kuin sain ennen kuin täytin 40 vuotta.
M56
Vierailija kirjoitti:
Olen äärettömän kaunis
Niin olet.
Vierailija kirjoitti:
Olen äärettömän kaunis
Eihän tämä ole uskomatonta, kun kaikki näkevät sen omin silmin, sinä itsekin.
Aamulla varastin kaupasta nakkipaketin ja 5 omenaa!
Vaikutan ulkoisesti hyvin itsevarmalta, jopa ylimieliseltä mulqulta, mutta tosiasiassa käyn terapiassa häpeäidentiteetin ja siitä johtuvien tunne-elämän ja elämänhallinnan ongelmien takia. Ei varmaan esim. töissä porukka edes uskoisi, jos sanoisin että mulla on tällainen ongelma ja että se ylimielisyyskin on vain yksi defenssi jolla yritän olla näyttämättä todellista, vialliseksi ja häpeälliseksi koettua itseäni.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt kampaajalla ja olen keski-ikäinen.
Siltä sinä näytätkin, Harriet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutan ulkoisesti hyvin itsevarmalta, jopa ylimieliseltä mulqulta, mutta tosiasiassa käyn terapiassa häpeäidentiteetin ja siitä johtuvien tunne-elämän ja elämänhallinnan ongelmien takia. Ei varmaan esim. töissä porukka edes uskoisi, jos sanoisin että mulla on tällainen ongelma ja että se ylimielisyyskin on vain yksi defenssi jolla yritän olla näyttämättä todellista, vialliseksi ja häpeälliseksi koettua itseäni.
Höpö höpö, kaikki näkevät läpi.
Olen "sellainen" . Kukaan ei arvaisi.
Vierailija kirjoitti: Olen "sellainen" . Kukaan ei arvaisi.
Millainen?
Olen aatelinen.En minäkään juuri leivo. Mieheni sen sijaan tykkää tehdä leipää ja sämpylöitä.