Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäs mies tämä tällainen on?

Vierailija
19.09.2025 |

Tulipas vastaan outo tyyppi.

Se puhuu koko ajan kuinka minä olen niin kaunis, kehuu ihania tissejäni, kunka pilluni on niin ihanan märkä ja tiukka. Kuinka hänen munansa tykkää musta.

Siis höpöttää tuollaista ihan nonstoppina kun harrastamme seksiä. Onkos muut kohdanneet tuollaista omittuista höpöttäjää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöttäjän edellinen kaunis, ihana tissinen ja märkä + tiukka pilluinen nainen todennäköisesti valitti, kun höpöttäjä ei silloin osannut höpöttää mitään mitä nainen olisi halunnut kuulla. Yrittää ottaa tuosta opiksi, vaikka ei ole vielä oppinut, että jokaisella naisella on täysin erilaiset tarpeet.

Vierailija
2/2 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin ja olen tykännyt tuollaisesta höpöttäjästä. En oikein saa mitään irti hyvästäkään seksistä jos se kestää pidempään eikä ole mitään sanoja. Sitten typistyy seksielämä pikapanoihin -joista kyllä tykkään!-koska osaan orkut hoitaa itsekin. En halua miehen kanssa joutua kiihottamaan itseäni meihin liittymättömillä fantasioilla pääni sisässä ja olen siis aina sanonutkin että tykkäisin jos puhuu tuhmia tai kehuu minua, mutta kaikki eivät oikein osaa puhua siinä samalla ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän