Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++HUHTIKUISTEN keskiviikko+++

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksukka81:

Jokohan leivänkannikka on jakaantunut/jakaantumassa?!?

Entäs jonzku, ei ole kuulunut...

Täällä sataa räntää vaakatasossa, joten " hyvälläomallatunnolla" sohvapäivä tänään. Minä olen sen luontonen, että kun on hyvä ilma, niin pitää lähtä edes muodon vuoksi ulos, arvatkaa onko kesät tuskaa, kun toisinaan tekis mieli käpertyä sohvannurkkaan ja olla vaan ja ulkona paistaa aurinko ja sää kauneimmillaan... toisinaan oikein toivoo kunnon vesisadepäivää...

(.) ei tule edes veristä limaa kuin nenästä (ja sitähän sieltä tulee...) Nukuin viimeyönä ensimmäistä kertaa viikkokausiin KOKO yön heräämättä kertaakaan!! jostain 11 puol 9. mutta silti olo on kun jyrän alle jääny. Miten teillä loppuraskaana olijat, onko teillä tämmönen järetön väsymys/uupumus? Miten minä muistelen, että ennen synnytystä pitäis olla todella pirtee olo, josta pitäs säästää voimaa synnytykseen... mulla kyllä ei todellakaan ole. Lisäksi tuntuu, että olen maailman epäsosiaalisin tyyppi, eilen kaksi kaveria tuli pyörähtämään kylässä ja miusta tuntu koko ajan että lähtekää jo, en jaksais enää...

Joten taidanpas lähteä nyt sitten sohvaperunoimaan...

+ hyvällä omallatunnolla sohvalle! (" kun ei voi edes siivota kun ei saa mattoja pihalle kun on niin huono ilma!" )

+ päivä väkisinkin lähempänä synnytystä

+ näin aivan ihanaa unta, jossa sain lapseni eka kertaa syliin ja se oli maailman sulosin tyyppi!

miksu 40+2

Mulla oli ihan sama esikoisen kanssa ja seuraavana aamuna meni lapsivedet. Aivan sama juttu. Osastoystäväni sanoi että väsymys yms. (Nukuin mielettömästi) Kertoo alkavasta synnytyksestä ja niinhän poika syntyi.... Onnea sinulle!!! Jos käärön saat.. Ehkä jo huomenna iltaan mennessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla