Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimeentulotuki ja tyhjillään makaava tili

Vierailija
18.09.2025 |

Miten pitää toimia kun hakee sitä toimeentulotukea tilin kanssa joka makaa tyhjänä? Ei ole siis muodostunut tiliotteita siltä viimeiseltä 2kk kun ensimmäisen kerran olisi hakemassa sitä toimeentulotukea.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohje ap:lle rautalangasta väännettynä:

Jos kerta käytät tietokonetta kuten kerroit, niin kirjaudut S-pankin verkkopankkiin, klikkaat siitä Tilit-kohdasta tilinumeroa, jolloin avautuu tilitapahtumat ja voit hakea tiliotteen haluamaltasi ajalta. Laitat siihen haluamasi ajanjakson ja klikkaat Hae. Sitten, jos tilitapahtumia ei ole, siihen tulee tyhjä tiliote jossa lukee "Ei tilitapahtumia valitulla jaksolla". 

Sitten ihan siellä sivun alaosassa on kohta "Tulosta sivu". Siitä kun klikkaat, aukeaa ikkuna josta valitset kohdan tulosta, ja avautuu pdf-tiedoston tallennusvaihe. Tallennat sen haluamaasi kansioon, ja se tallentuu sinne pdf-muodossa. 

Kysy, jos vielä epäselvää. 

Tämä ei ole tiliote. Se on listaus tilitapahtumista, joka on eri asia. Kela haluaa nimenomaan tiliotteen.

Lisäyksenä että ainakaan itse en ole edes löytänyt S-pankin verkkopankista selaimella muuta keinoa TULOSTAA tai TALLENTAA tilitapahtumia pdf-muotoon tai mihinkään muuhunkaan muotoon. Kyllä Kela tuon on kelpuuttanut.

Vierailija
82/84 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn töissä ja minun tiliotteet eivät kuulu muille. Kehoitan toimimaan samalla tavalla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn töissä ja minun tiliotteet eivät kuulu muille. Kehoitan toimimaan samalla tavalla 

No kerro sitten samalla, minne mennä töihin ja milloin voi aloittaa. Typerää kehottaa toimimaan samalla tavalla ilman että osoittaa myös ratkaisun. 

Vierailija
84/84 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat PDF kopion tiliotteesta ja laita liitteenä sen kelaan.