Oletko sitä mieltä, että suolisto on toisen aivot?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketiede on lapsen kengissä. Niin monen sairauden takana on ruokavalio tai jonkin vitamiinin / ravintoaineen imeytymishäiriö jne.
Olen alkanut myös epäilemään, että masennuksen syy löytyy silmistä.On vai? Täytyy heti tsekata, eteisessä on useita lapsen kenkiä.
Harmi kun on tullut heitettyä niitä niin paljon pois. Olisi säästynyt paljon rahaa, kun olisi ollut lääketiede tuolla kaapissa.
Voi. Sitä ollaan niin viisaita. Mutta ei nähdä omaa typeryyttään ja tieteenalansa puutteita omassa ylemmyyden kuplassa.
Nuppi tekee hyviä päätöksiä ruokavalion suhteen, mutta suolistolla on aina ilmeisesti veto-oikeus ravintolassa ja kaupassa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Nuppi tekee hyviä päätöksiä ruokavalion suhteen, mutta suolistolla on aina ilmeisesti veto-oikeus ravintolassa ja kaupassa. 🤣
Annan sinulle vinkin, mitä kannattaa tutkia. Kun et näköjään itse keksi.
Silmäterapia.
Jos on kova pissihätä, ja alat liikutella silmiä eri suuntiin. Pystyt pidättämään pissaa paremmin.
Miksi?
Hermosto vaikuttaa jotenkin pidätyskykyyn. Samaa tekee monet mt-lääkkeet.
Siinä sinulle kotitehtävät täksi päiväksi. Palaa illalla kertomaan, mitä olet saanut selville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan sinulle vinkin, mitä kannattaa tutkia. Kun et näköjään itse keksi.
Silmäterapia.
Jos on kova pissihätä, ja alat liikutella silmiä eri suuntiin. Pystyt pidättämään pissaa paremmin.
Miksi?
Hermosto vaikuttaa jotenkin pidätyskykyyn. Samaa tekee monet mt-lääkkeet.
Siinä sinulle kotitehtävät täksi päiväksi. Palaa illalla kertomaan, mitä olet saanut selville.
Empiirisen kokemuksen perusteella olen havainnut, että silmän liikkeet kontrolloivat rakon toimintaa. Miksi se on niin?
En ymmärtänyt kysymystä. Siis kenen aivot mun suoleni ovat?
Silmän liike. Ahdistus ilmenee usein silmien voimakkaana liikutteluna. Räpsyttelynä. Luomien avaamisena ammolleen. Miksi se on niin?
Mikä saa fyysisen reaktion aikaan? Rauhoittaako se ihmistä?
Rauhoittuuko ihminen? Jokin koodi kulttuurissa?
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt kysymystä. Siis kenen aivot mun suoleni ovat?
Siinä on kyllä koulutus taas mennyt hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli ylipainoisilla maha ohjaa aivoja,eikä toisinpäin kuten muilla?
NIih..😡 ...kun🌮🌮🥘🍳🥚🥙🍔🍗🧀 täytämme mahaa siis syömme niin mahan viesti aivoille on, pidä sinä nyt se järkes sykkyrässä äläkä häiritse kun minä syön.
Vierailija kirjoitti:
Lääketiede on lapsen kengissä. Niin monen sairauden takana on ruokavalio tai jonkin vitamiinin / ravintoaineen imeytymishäiriö jne.
Olen alkanut myös epäilemään, että masennuksen syy löytyy silmistä.
Hesarissa on artikkeli muistaakseni otsikolla Syömme masennuksen itsellemme. Siinä kerrotaan, kuinka nimenomaan väärää ravintoa syömällä voi hankkia itselleen masennuksen.
Tämä nyt on lillukanvarsia. Samalla logiikalla voitaisiin sanoa että oikeastaan aivokudos ei ole ne aivot vaan siellä aivokudoksessa liikkuvat hermoimpulssit.