Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaksin puolison kanssa jouluksi vuokramökkiin, vai omien lasten kanssa sukujoulua viettämään?
18.09.2025 |
Meille tarjottiin tuttua edullista mökkiä Lapista jouluksi. Ollaan toivottu rauhallista joulua vain omien 20-27v lasten + heidän kumppaneiden kanssa ja ehdotettiin tätä lapsille. Lapsilla ei siinä kuitenkaan ole lomaa, eivätkä halua lähteä jouluna niin kauas. He haluavat mennä sukujoulua viettämään, kuten ollaan aina oltu.
Mies haluaisi mennä mökille sitten kaksin. Minä taas luulen että jouluna harmittaa kun omat lapset ei ole paikalla, vaan kaukana omien vanhempieni, sisarusteni ja heidän lastensa ja lastenlasten kanssa. Muut sukulaiset ei niin tärkeää ole, omat lapset kyllä.
Miten sinä valitsisit?
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä, ollaan aina oltu minun sukuni kanssa joulut, vain lahjojen jako kotona. Nyt olisin toivonut vain oman perheen joulua, mutta se ei nyt onnistu. Tottakai viihtyisin miehen kanssa mökillä kaksinkin, mutta jos ja kun lapset ovat sukujoulussa, niin heidän takiaan sinne menisin itsekin. Miehen kanssa sitten muulloin sinne mökille.
Miehelle se sukujoulu ei tosiaan ole tärkeä ja minuakin se välillä väsyttää. Mutta minulle on yllätys ettei mies halua jouluna olla lasten kanssa 😄 Minulle se on tärkeää. Ap