Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 30v naisia, joita ei kiinnosta ollenkaan ajatus lapsen yrittämisestä?

Vierailija
18.09.2025 |

Tuntuu ihan vieraalta ajatukselta, ei millään tavalla omalta.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keskittynyt töiden tekemiseen, elämiseen jne. Perheen perustaminen ei ole käynyt mielessä. Vielä vähemmän kun sisko sai lapsia. 

Olen mennyt ajatuksella, että tarvitsen miestä vain yhteen asiaan = seksiin. Ja olenkin yhtä nuorena (15-18 vuotiaana) ollutta parisuhdetta lukuunottamatta pysynyt seksisuhteissa. 

Nyt on ajatus, että olisi kiva löytää se oma mies rinnalle ja ne lapset noh, ei pakollinen mutta katsoo sitten ajallaan.

Mutta tässä on tullut vastaan se, että järjestään kaikki miehet haluaa lapsia. Ihan sama onko ne 25 vai 45 vuotiaita.

N kohta 30. 

Kokemuksesi mukaan miehet haluavat lapsia, mutta haluavatko he oikeasti hoitaa lapsia ja ottaa vastuuta lapsista ja perheestä ja perheen arjesta? Epäilen että eivät, ainakaan kaikki. Monet haluavat vaan käydä leikk

Niin valita köyhyys vai äitiys? No maailma on nyt kollektiivisesti valinnut oman elämänsä eli sen että on ruokaa, suojaa ja turvaa itsellä, ja miehensiemeniä ei oteta siihen tätä vakautta horjuttamaan ja tuhoamaan. 

Vierailija
62/62 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä lapsia haluakaan, jos ajattelee, että pitäisi tulla joku yhtäkkinen into hankkia lapsi. 

Itsellä meni enemmänkin niin, että tajusin lääkärikäynnillä, että lapsen hankkiminen tulisi olemaan todennäköisesti vaikeaa ja aloin vasta tämän jälkeen pohtia asiaa. Aloimme yrittää puolisoni kanssa lasta ja se on osoittautunut paljon vaikeammaksi kuin olin koskaan kuvitellut. Olen tässä matkan varrella huomannut, että toivon lasta nyt aivan valtavasti.

Useammilla 30v on se, ettei lasta haluta, vaan niitä toivotaan. Asian huomaa vasta, kun alkaakin yrittää raskautua, vaikka ei olisikaan erityistä lapsitoivetta. 

Ei ole mitään ongelmia yhden illan jutuissa. Se ongelmanne on se, että toimitte ensin vuositolkulla luontoa vastaan (ehkäsette raskautta mutta pumppaatte naisen täyteen spermaa) ja sitten yritätte järkeilemällä yhtäkkiä raskauta.

Luonto on hyvin yksinkertainen. Hedelmällisyys on korkeimmillaan ENSIPANOLLA. That's it. Lääketiede puhuuu tästä aiheesta paskaa koska ei aja hedelmällisyyttä vaan omia palveluitaan ja esimerkiksi naisten s eksiorjuutta, joka tuottaa heille enemmän rahaa kuin se, että ihmiset raskautuisivat.

Monta kertaa olen sanonut, ett hedelmällisyys nousee: kumppania vaihtamalla tai tauon pitämällä. Uskomattominta on se, että se suhde hajoaa jos s eksiorjuus loppuu, eli siihen taukoon. Tällaisiin liittoihin ei pitäisi tehdä lapsia alun alkaenkaan. Jumalan järjestystä, että hedelmällisyys hajoaa s eksiorjuusliitoissa. SINUA, naista ei ole luotu S EKSIORJAKSI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi