Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ylimielinen työhaastattelussa.

Vierailija
18.09.2025 |

Sanoin haastattelijalle että olen parempi työntekijä kuin yli puolet sen firman työntekijöistä. Pyysin sitä myös lukemaan cv ni huolellisesti ja sanoin että työkokemusta on riittävästi siis joten sanoin sille haastattelijalle että palkkasin minut heti jos olisin sinä. Cv ni on kolmen sivun mittainen. Se kyseli  harrastukista, sanoin että kalastelen aika paljon ja olen siinäkin hyvä ja saan aina kalaa. Sanoin myös että kirjoittelen netissä juttuja usein enkä pelkää arvostella politiikkoja esimerkiksi.

Saapa nähdä saanko töitä, olen jo 50 vuotias kuitenkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan olit ja niin varmaan sanoit:D

Vierailija
2/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Ap saattoi olla oikeassa. Voi hymyillä sille kotona työttömänä.

Joku kokenut yrityspomo saattaisi tuollaisen päälle ymmärtää. Mutta ei yksikään rekrytointipelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että epäili alkavaa muistisairautta. Tuollainen käytöshäiriö on monesti ensioire. 

Vierailija
4/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

CV on hyvä pitää lyhyenä ja napakkana, max. 2 sivua.

Ei mulla muuta.

Vierailija
5/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella tuskin tulee palkatuksi. Voit olla pätevä mutta et välttämättä sopiva.

Vierailija
6/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts....

Vierailija
7/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin. Pitää muistaa pitää kieli ruskeana mieli nöyränä. Toisaalta kertoohan tuo asenteesta ja jossain työssä se olisi hyvä.

Vierailija
8/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville, mene hoitoon. Eri aloilla pomppiminen ja ns. "pätevyys", turha pöteminen sen kolmen sivun verran. Ei kukaan palkkaa. Juna meni jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän