Muita 30v naisia, joita ei kiinnosta ollenkaan ajatus lapsen yrittämisestä?
Tuntuu ihan vieraalta ajatukselta, ei millään tavalla omalta.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu minustakin vieraalta. Siksi mun tyttöystävä on 19.
M35
Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Pitäisikö minunkin nyt kolmekymppisenä naisena iskeä joku 19v mies, kun en halua lapsia.
Ei tarvitse kyllä sulle panomiehiä löytyy. Mutta me kunnon miehet jotka haluaa lapsia tekee ne nuorten naisten kanssa.
Eli kaikki voittaa. Minä saan alfa-panomiehiä ja te kilttikset niitä naisia jotka haluaa lapsia.
Kyllä. He hakee vaimot ulkomailta mutta jostain syystä asia närästää suomalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Pitäisikö minunkin nyt kolmekymppisenä naisena iskeä joku 19v mies, kun en halua lapsia.
Ei tarvitse kyllä sulle panomiehiä löytyy. Mutta me kunnon miehet jotka haluaa lapsia tekee ne nuorten naisten kanssa.
Eli kaikki voittaa. Minä saan alfa-panomiehiä ja te kilttikset niitä naisia jotka haluaa lapsia.
Ei ne kilttikset saa niitäkään. Eivät ne olisi täällä ulisemassa vapaaehtoisesti lapsettomille, jos niillä olisi se unelmaperhe.
Ottaako noin koville kun kilttis ei huoli kylänpolkupyörää?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nyt lastentekoiässä, en todellakaan tekisi lapsia. Maailma ihan liian epävarma ja epävakaa paikka.
Älä vaan lue historiaa. Ties vaikka tulee hermoromahdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aina jotenkin ollut ihan itsestäänselvyys, etten tule lapsia hankkimaan. Joku "vauvakuumeilu" tuntuu ajatuksenakin ihan käsittämättömältä.
Kysy äidiltäsi oliko hänellä vauvakuumetta vai saitko alkusi vahingossa.
Pitääkö tehdä lapsia siksi kun äitikin aikanaan teki vai mitä meinaat? :D
Jos ei saa äidinrakkautta niin asiaa ei oikein ymmärrä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keskittynyt töiden tekemiseen, elämiseen jne. Perheen perustaminen ei ole käynyt mielessä. Vielä vähemmän kun sisko sai lapsia.
Olen mennyt ajatuksella, että tarvitsen miestä vain yhteen asiaan = seksiin. Ja olenkin yhtä nuorena (15-18 vuotiaana) ollutta parisuhdetta lukuunottamatta pysynyt seksisuhteissa.
Nyt on ajatus, että olisi kiva löytää se oma mies rinnalle ja ne lapset noh, ei pakollinen mutta katsoo sitten ajallaan.
Mutta tässä on tullut vastaan se, että järjestään kaikki miehet haluaa lapsia. Ihan sama onko ne 25 vai 45 vuotiaita.
N kohta 30.
Kokemuksesi mukaan miehet haluavat lapsia, mutta haluavatko he oikeasti hoitaa lapsia ja ottaa vastuuta lapsista ja perheestä ja perheen arjesta? Epäilen että eivät, ainakaan kaikki. Monet haluavat vaan käydä leikkipuistossa, potkia jalkapalloa tai virittää mopoja
Nainen voi lopettaa työt niin jaksaa paremmin hoitamaan omaa lastaan. Arvo valinta kysymys.
Löytyyhän niitäkin miehiä jotka aisuroivat sinkkuäideille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keskittynyt töiden tekemiseen, elämiseen jne. Perheen perustaminen ei ole käynyt mielessä. Vielä vähemmän kun sisko sai lapsia.
Olen mennyt ajatuksella, että tarvitsen miestä vain yhteen asiaan = seksiin. Ja olenkin yhtä nuorena (15-18 vuotiaana) ollutta parisuhdetta lukuunottamatta pysynyt seksisuhteissa.
Nyt on ajatus, että olisi kiva löytää se oma mies rinnalle ja ne lapset noh, ei pakollinen mutta katsoo sitten ajallaan.
Mutta tässä on tullut vastaan se, että järjestään kaikki miehet haluaa lapsia. Ihan sama onko ne 25 vai 45 vuotiaita.
N kohta 30.
Kokemuksesi mukaan miehet haluavat lapsia, mutta haluavatko he oikeasti hoitaa lapsia ja ottaa vastuuta lapsista ja perheestä ja perheen arjesta? Epäilen että eivät, ainakaan kaikki. Monet haluavat vaan käydä leikk
Näinhän se on miehelläkin arvovalintakysymys, kun ei halua jäädä kotiin keskittymään miesten tärkeimpään tehtävään eli isänä toimimiseen ja kodin hoitamiseen naisen tuodessa leivän pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Synnyttäjien keski-ikä kohoaa koko ajan, joten ei tunnu vanhemmilla naisilla olevan mitään ongelmaa löytää siittäjää, vaikka siitä nuoresta kunnollisesta ja puhtoisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi muita sinun kaltaisia itsekkäitä naisia niin suomi ei olisi näin pulassa kun moni ongelma nykyään ja tulevaisuudessakin johtuu siittä että naiset ei halua lisääntyä eli täyttää yhteiskunta velvollisuuttaan vaan vaatii vain oikeuksia ja helpotuksia
Niin joo pitäisi tuutata lapsia orjaksi sinun persettäsi pyyhkimään vai. Kuka se tässä itsekäs on kun vaadit seksuaalisia palveluksia, r aiskauksia, ja lapsiorjia VALTION tarpeisiin? Valtio on palvelemassa ihmistä, ei toisin päin.
No kukas sinun perseesi sitten pyykii?
Vapaaehtoinen lapsettomuus on ok.
Lähes 20% väestöstä on Suomessakin veloja.
Nuorison keskuudess luvut on 20-30%.
Katkerat ja kateelliset ulisee eniten.
Vierailija kirjoitti:
Onko se katkeruutta jos ei löydä puolisoa jotta voi perustaa perheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Synnyttäjien keski-ikä kohoaa koko ajan, joten ei tunnu vanhemmilla naisilla olevan mitään ongelmaa löytää siittäjää, vaikka siitä nuoresta kunnollisesta ja puhtoisesta miehestä.
Valitettavasti nämä siittäjä on tuttuja miehiä vuosien varrelta. Halutaan hieman pitää hauskaa työn tai opintojen ohella eli "tapailua" ilman parisuhdetta. Sieltä se vahinko sitten syntyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N kohta 30.
Kokemuksesi mukaan miehet haluavat lapsia, mutta haluavatko he oikeasti hoitaa lapsia ja ottaa vastuuta lapsista ja perheestä ja perheen arjesta? Epäilen että eivät
Ensin tätä tuli tukea juridisesti niin että ero tilanteissa isät saisi huoltajuuden. Kuitenkin laki nojaa biologiaan eli äidin ja lapsen väliseen suhteeseen. Lisäksi miehet kuulema tienaa enemmän....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se katkeruutta jos ei löydä puolisoa jotta voi perustaa perheen?
Sulla on hakemuksessa vikaa jos ei löydy. Kyllä kunnon aviomies joka aviovelvollisuutensa hoitaa kelpaa vaikka kenelle anteeksiantavaislle seurakuntanaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N kohta 30.
Kokemuksesi mukaan miehet haluavat lapsia, mutta haluavatko he oikeasti hoitaa lapsia ja ottaa vastuuta lapsista ja
Ei nojaa. Vanhemmuuslaki on sukupuoleton jopa siihen pisteeseen asti, että imeväinen lapsi laitetaan imemään miehen k yrpää äitinsä rinnan sijaan.
Tämä on myös yksi syy miksi suomeen ei kannata synnyttää. Lapsen oikeudet on jyrätty miehen himon alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N kohta 30.
Kokemuksesi mukaan miehet haluavat lapsia, mutta haluavatko he oikeasti hoitaa lapsia ja ottaa vastuuta lapsista ja
Siittävällä koiraall ei ole mitään tekoa poikastn kanssa sen jälkeen kun siitos on toimitettu. Lapsen omistelu ei miehen kohdalla eroa koiran omistamisesta. Lapsille suuri vääryys tämä miesten himo heitä kohtaan ja maailmanlaajuisen lakimuutoksen myötä joka paikassa naiset kieltäytyvät synnyttämästä, sillä miehet kaltoikohtelevat niitä lapsia tietysti ihan yhtä lailla kuin kaltoinkohtelivat heille kulttuurin ja varjolla pakotettuja naisiakin.
Kyllä niitä lapsia alkaa sitten taas tulemaan, kun lainsäädäntö ja äitiyden puitteet saadaan kuntoon. Turvallisuus, vakaus, itsemääräämisoikeus myös äitiyteen ja lapselle. Lapsihan ei mitään siittäjää kaipaa, ellei hänelle sellaista kulttuuripropagandaa syötetä. Äidistään erottaminen on tälle sen sijaan vakava psyykkinen, elinikäinen ja korjaamaton trauma.
Ei niitä lapsia haluakaan, jos ajattelee, että pitäisi tulla joku yhtäkkinen into hankkia lapsi.
Itsellä meni enemmänkin niin, että tajusin lääkärikäynnillä, että lapsen hankkiminen tulisi olemaan todennäköisesti vaikeaa ja aloin vasta tämän jälkeen pohtia asiaa. Aloimme yrittää puolisoni kanssa lasta ja se on osoittautunut paljon vaikeammaksi kuin olin koskaan kuvitellut. Olen tässä matkan varrella huomannut, että toivon lasta nyt aivan valtavasti.
Useammilla 30v on se, ettei lasta haluta, vaan niitä toivotaan. Asian huomaa vasta, kun alkaakin yrittää raskautua, vaikka ei olisikaan erityistä lapsitoivetta.
Itseä alkoi kiinnostaa vasta 32-vuotiaana. Ekan lapsen sain 36-vuotiaana. Yhteensä lapsia kolme. Ei kaikkia kiinnosta samat asiat, eikä varsinkaan samanikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N kohta 30.
Kokemuksesi mukaan miehet haluavat lapsia, mutta haluavatko he oikeasti hoitaa lapsia ja ottaa vastuuta lapsista ja perheestä ja perheen arjesta? Epäilen että eivät, ainakaan kaikki. Monet haluavat vaan käydä leikk
No kukas sen naisen asuntolainan lyhentää ja eläkkeen kerryttää tuona aikana, kun nainen hoitaa lasta kotona?
Tää oli kyllä pelkkää asiaa ja nimenomaan totuutta! Ite en naisena ymmärrä muita naisia. Toi just kun ne huijaa omia tarpeita hankkimalla lemmikin tai irtosuhteita.