Ella Junnila ja Senni Salminen ovat häpeäksi suomen yleisurheilulle
Kommentit (95)
Omia kannustetaan ja kehutaan vain kun menestyvät.
Suomalaiset kyllä osaa moittimisen.
Menkää ja tehkää itse prkl paremmin ja täydellisesti kun kerran ilmeisesti osaatte
Sitä urheilua ei ole pakko katsoa, jos ei miellytä. Ja varsinkaan kun näköjään ette siitä mitään ymmärrä.
Seiväshyppääjä Urho Kujanpää asteli lauantaina Tokion olympiastadionille ensimmäisenä suomalaisurheilijana. Karsinnasta ei paljon kerrottavaa jäänyt, sillä Kujanpää pudotti kolmesti avauskorkeudesta 540.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa lohduttaa Ella Mikkolaa!!
Mistä? Setämiehet pysykööt kaukana.
Hän on nyt tällä haavaa parempi kuin junnila, muttei päässyt kisoihin.
Lohduttaisiin niin paljon ja kattavasti kun hän haluisi.
Mites Kujanpää ja keihäsmiehet? Menikö sattumalta tutkan ohi?
Mononen teki SE, ja Vainio oli 5.
Hyvin vaatimatonta miesten menestys.
Vierailija kirjoitti:
Omia kannustetaan ja kehutaan vain kun menestyvät.
Suomalaiset kyllä osaa moittimisen.
Menkää ja tehkää itse prkl paremmin ja täydellisesti kun kerran ilmeisesti osaatte
Ei me mennä kun me ei olla urheilijoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa lohduttaa Ella Mikkolaa!!
Hän on nyt tällä haavaa parempi kuin junnila, muttei päässyt kisoihin.
Lohduttaisiin niin paljon ja kattavasti kun hän haluisi.
Niin, kun ei ole parempi koska ei pisteet riitä, ei vaikka kuinka olisi nuori ja SM-kultaa voittanut. Ei ole mitään lohdutettavaa. Nyt vaan sitten kisoihin pisteitä keräämään että pääsee isoihin kisoihin. Varmasti olisi päässyt jos olisi pisteet sallineet osanoton kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat lopettaa mutta onhan se kiva kierrellä ympäri maailmaa.
Kuulemma isoissa kisoissa on aina kivat orgiat aina lopuksi.
En käsitä sitä että kisaan lähetetään sairaita urheilijoita. Monet selostavat että eivät ole terveitä. Minulla ainakaan ei ole pokkaa täältä kotisohvalta huudella herjoja. Kukin tekee varmasti parhaansa.
Näissä kisoissa ei ole nähty yhtään miespuolista suomalaista onnistujaa.
Miksi ap kitiset naisista?
Miksi Junnila meni tuonne jos oli jo vikaa kropassa?
Vierailija kirjoitti:
En käsitä sitä että kisaan lähetetään sairaita urheilijoita. Monet selostavat että eivät ole terveitä. Minulla ainakaan ei ole pokkaa täältä kotisohvalta huudella herjoja. Kukin tekee varmasti parhaansa.
Urheilija harvoin on "täysin terve". Harva jättää vuoden päätavoitteen väliin, jos ei ole aivan pakko.
Kyllä Ella häpäisi suomea tuolla esityksellään Tokiossa.
Molemmat dieetille ja kunnolla reeniä.
Alisuoriutumista laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ovat paikkansa näytöillä ansainneet,ei mulla muuta.
Jos suoriutuminen on jotain 550% alisuoriutumista niin ei sellaista touhua kuulu vuosikymmenestä toiseen rahoittaa.
Paljon vähemmästä alisuoriutumisesta tulee potkut töistäkin, kyllä näihinkin tulee tulosvastuu saada tai sitten rahat pois jos vain pelleillään.
Lepsuilu ei tuloksia tuota, se on nähty urheilussa ja myös koulumaailmassa, nyt pitäisi jo tason lasku lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja Saga Andersson
Niinpä, pelkkä nätti naama ei tee urheilijaa, montako kertaa sekin pitää todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä olet hyvä?
Ammattilaisen tulee olla ammattitasoinen, oletko itse valmis maksamaan autonkorjaajasta tai putkimiehestä joka ei oikein nyt osannutkaan hommaa, mutta nostaa kyllä 3 kertaisen palkan muihin verrattuna, siitä tässä on kyse.
Huonoa valmennusta. Suomessa ei osata, täällähän tullaan asioissa niin jäljessä muita maita. Suomessa edelleen urheilijat syö kaurapuuroa ja ruisleipää, keskitytään vaan fyysiseen treeniin eikä mennä pääkopan sisälle jne. Eipä koululiikunta ainakaan kannusta urheilu-uralle.. viimisetkin kiinnostukset häviää liikuntaan.