Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte kun ex "piilokyttää"?

Vierailija
18.09.2025 |

Eli erottu on jo muutama vuosi sitten. Mies käytti henkistä, taloudellista ja fyysistä väkivaltaa. Hyvä kun olen edes jotenkin toimintakuntoinen, vaikka fyysiset vammat ovat johtaneet jopa alan vaihtoon työssä. Aluksi mies oli muutaman kk hiljaa ja ajattelin, että pääsin hänestä lopullisesti eroon. Sitten alkoi soittelu ja viestittely. Kaava oli aina viesteissä sama, eli ensin jotain kuinka on huolissaan ja kun en vastannut, niin haukkui kirosanoin terästettynä. En estänyt viestejä enkä soittoja, koska pakkohan niitä oli tarkkailla, että tiesin kuinka vaarallinen tämä milloinkin on. Viestitulva yltyi sitten sellaisiin mittoihin ja kotirauhaakin rikottiin, että otin yhteyttä hänen lähisukulaiseen. Tämä kävi kovistelemassa miestä ja yhteydenotot loppuivatkin. Nyt mies on alkanut ilmestyä lähelläni oleviin kauppoihin, kun olen ollut niissä ostoksilla. Auton on ajanut aina aivan kiinni omaani, tai lähimpään vapaaseen paikkaan, että varmasti tiedän, että hän on tullut tarkoituksella. Tiedän, että mies vetoaisi liikkumisvapauteen ja että häntä ei voi kieltää käymästä kaupassa ja että minä olen vainoharhainen. Mitä te tekisitte tai olette mieltä? Onko tämä normaalia käytöstä? Pelkäisittekö jotain? Onko mielestänne uhkailua?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaisin viestit ja puhelut enkä reagoisi mitenkään mihinkään. Kohtelisin henkilöä kuin ilmaa. 

Joka ikinen reaktio ja myös se, että edes tiedostat miehen olemassaolon, ruokkii tätä. Hän on kuin kummitus. Älä edes ajattele häntä tästä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi