Katseletko 40+ naisena parisuhteeseen erityisesti vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+?
Kiinnostaa katseletko nuorekkaita ja vireitä miehiä
Kommentit (101)
Mä olen 46v. Erosin reilu kaksi vuotta sitten 16 vuotta vanhemmasta miehestä ja tällä hetkellä mulla on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Jos vielä joskus haluan parisuhteen, niin en kyllä enää isoa ikäeroa halua. Reilu 50v voisi olla sopiva tai mun ikäinen. Paljon nuorempaa en halua vaan max. 5 vuotta nuorempi.
Mä katselen vain vanhempia miehiä jos ne on kohta haudassa ja rikkaita. Muuten otan aina nuoremman..
Vierailija kirjoitti:
Mikä jukurtti tai rahka hampaattomalle eläkeläismiehelle???
Joku roteiinirahka.
'Nelikymppiselle naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä.'
'Ime munaa, incelinrunkku'
Tämä ei minulta.😀
Mulla 60 mies? 😆
Ehkä kasifemmana, jeppis.
Omanikäisiäni katselen, pieni ikäero suuntaan tai toiseen ei haittaa. Tosin Lenny Kravitzon on 61 ja kyllä kelpaisi tuon tyylinen nuorekas vanhempi mies, valitetttavasti useimmat on tuossa iässä jo pappaantunet.
Lenny Kravitz on kaksonen.
He on usein ikinuoria sekä hengeltään että keholtaan.
t. kaksonen
En oikeastaan katsele miehiä kun olen naimisissa. Mutta mieheni on minua selvästi vanhempi. Joten vastauksena kysymykseesi, katselin vanhempaa. Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista ja viisaammista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi parhaassa iässä oleva nainen haluaisi vanhan käppänän? Lol
Käppänät ovat kovia sängyssä, kunhan muistavat ottaa reilusti jotain erektiolääkettä. Siksi.
Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi.
En, aikaisemmatkin on olleet reilun vuosikymmenen nuorempia
Vierailija kirjoitti:
🍆
Siihen saakka kunnes suupielet kääntyy alaspäin eli kyvyt kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parhaassa iässä oleva nainen haluaisi vanhan käppänän? Lol
Käppänät ovat kovia sängyssä, kunhan muistavat ottaa reilusti jotain erektiolääkettä. Siksi.
Nolo pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍆
Näinhän se menee, vaikka en olekaan Konalan jauhelihamies.
HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko ap, että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍆
Näinhän se menee, vaikka en olekaan Konalan jauhelihamies.
Ime löysää
Mielummin katselen 15 vuotta nuorempia kuin vanhempia :)
Kyllä, katselen nuorekkaita ja vireitä miehiä. He tosin ovat alle 40v eivätkä isäni ikäisiä.