Katseletko 40+ naisena parisuhteeseen erityisesti vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+?
Kiinnostaa katseletko nuorekkaita ja vireitä miehiä
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Omanikäisiäni katselen, pieni ikäero suuntaan tai toiseen ei haittaa. Tosin Lenny Kravitzon on 61 ja kyllä kelpaisi tuon tyylinen nuorekas vanhempi mies, valitetttavasti useimmat on tuossa iässä jo pappaantunet.
Olisit ihan mummo tuon kanssa liikkuessasi LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parhaassa iässä oleva nainen haluaisi vanhan käppänän? Lol
Käppänät ovat kovia sängyssä, kunhan muistavat ottaa reilusti jotain erektiolääkettä. Siksi.
Yäk. Jotkut troppipapat ällöttää.
En. Katson nuoria ja vireitä miehiä 30-40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käppänät ovat kovia sängyssä, kunhan muistavat ottaa reilusti jotain erektiolääkettä. Siksi.
Nolo pelle.
Höpö höpö, ja olen vielä 50-v. nuorukainen.
Vierailija kirjoitti:
15v. vanhempia? En todellakaan, en halua omaishoitajaksi.
Saatat "joutua" sitä itseäsi nuoremmankin kanssa. Kokemuksesta sanon, että täysin arpaonnea se on. Vauvalaisethan tosin jättää siinä paikassa puolisonsa, jos sattuu sairastumaan. Sen verran usein täällä saa lukea kaltaisesi kommentta. Mutta elämä opettaa vielä teitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hei pappa, kai olet jo tehnyt KUOLINSIIVOUKSEN?
Siivoaminen on naisten savotta.
Vierailija kirjoitti:
Holvikaaren alla katselen
Näinhän se menee 👴🥩👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi.
🍆
Näinhän se menee, vaikka en olekaan Konalan jauhelihamies.
Ime löysää
En ole homo, joten jätän väliin vaikka olisi kovakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempiakin on tarjolla pilvin pimein, ei mitään järkeä ottaa mitään käppänää. Ei kai tuollainen pysyisi mukana missään menoissa tai lenkkipolulla.
Et muuten pysyisi puolisoni mukana lenkkipolulla. On 70 v. ja joka päivä käy juoksemassa 20 km. Teetkö samoin tuossa iässä, mitä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omanikäisiäni katselen, pieni ikäero suuntaan tai toiseen ei haittaa. Tosin Lenny Kravitzon on 61 ja kyllä kelpaisi tuon tyylinen nuorekas vanhempi mies, valitetttavasti useimmat on tuossa iässä jo pappaantunet.
Olisit ihan mummo tuon kanssa liikkuessasi LOL
Mä oon lennymäisesti
täysin iätön
olemukseltani,
mutta tää jako ei multa.
Kravitz on 61 veenä kuumempi
kuin avarage 31 dude. Aika kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Jotkut troppipapat ällöttää.
Sekoitat nyt ällötyksen ja kiihottumisen keskenään.
Oikeasti joo, mutta tällä palstalla ei missään nimessä. Täällä jos sanoo että mies on puoli vuotta naista vanhempi, niin pedarina pidetään. Ja vaikka nainen olisi 44v, se ei muuta mitään. Ällöä, sairasta ja aivan yli-rietasta. Tällä palstalla suvaitaan seksi (jos edes suvaitaan), niin kaksi tismalleen samanikäistä, jotka silleen hellyyttelevät vähän toisiaan. Kaikki leikit on sairaita, fetissit on pervoja ja mällin ottamista suihin pidetään ihmisoikeusrikkomuksena ja rikoksena ihmisyyttä vastaan. Jos nielaiset -> kuolemantuomio ja helvetti odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo pelle.
Höpö höpö, ja olen vielä 50-v. nuorukainen.
Tarkoittaako alapeukku sitä, että olen liian vanha? Itse asiassa olen aina ollut jostain syystä naisten mieleen. Harrastan kyllä itseni ikäisiä. Ei kiinnosta kolmekymppiset tai nuoremmat. Vähintään 40+ täytyy olla. Kunhan trollailen.
Kaikki tuossa ikäluokassa pariutuneet naiset ovat menneet suhteeseen n. itsensä ikäisen tai itseään nuoremman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuossa ikäluokassa pariutuneet naiset ovat menneet suhteeseen n. itsensä ikäisen tai itseään nuoremman miehen kanssa.
Tämä siis minun lähipiirissäni. Omakin mieheni, jonka löysin 38-vuotiaana on itseäni 3v nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en.
sama tulee mieleen miehenä, vanhempia naisia kohtaa, hyi.
Mieheni vanhemmilla on 10v ikäero siten, että mies vanhempi. Ovat nyt 65- ja 75-vuotiaita, ja tuo nainen todellakin kärsii siitä, että miehensä on jo vanha käppänä, kun naisella itsellään olisi virtaa ja vasta hiljattain eläkelöityi. Ei mitään järkeä lähteä tuollaisiin kuvioihin, jos yhtään haluaisi vielä eläkepäivistä nauttia yhdessä esim. harrastaen ja matkustellen.
Hei pappa, kai olet jo tehnyt KUOLINSIIVOUKSEN?