Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vaivaa miehen suku, kun pitävät niin harvoin yhteyttä.

Vierailija
10.04.2007 |

Kuinka usein te tapaatte miehenne vanhempia tai sisaruksia?

Me ollaan nähnty miehen vanhemmat ja sisko viimeksi viime kesänä, kun olivat vauvan ristiäisissä. Miehen vanhemmilta tuli joulukortti minun nimelläni, miestä eivät muistaneet edes puhelinsoitolla, vaikka mittariin tuli 30v. Luulisi nyt ainakin anopin soittavan omalle pojalleen 30-vuotisonittelut tai olevan edes hiukan kiinnostunut ainoasta lapsenlapsestaan. Yhteydenpito on täysin minun tai miehen varassa. Nyt mies päätti, että seuraava soitto tulee vanhemmilta tai sikolta, eipä ole sitten ristiäisten tosiaan sieltä mitään kuulunut lukuunottamatta mun nimellä tullutta korttia.

Joka kerta tavatessa sama virsi anopilta, kun niin harvoin SAA meitä nähdä. Mun äidille soittelee ja valittaa, kun ei lapsenlastaan näe, vaikka ollaan kutsuttu ties montako kertaa kylään ja mä lähettelen kuvia ja kortteja sinnepäin.

Onko muiden miehillä näin kauhean kylmät ja etäiset välit omaan lapsuudenperheeseensä? Vaivaako asia teitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea pala se oli toki niellä, että heitä ei yksinkertaisesti kiinnosta.

Vierailija
2/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yhteydessä puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehen sisko ottaa yhteyttä, jos tarvitsee jotain ja häntä sekä hänen aikuisia lapsiaan tavataan, jos satutaan samaan aikaan mummon luo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä