Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei työttömät tee pimeitä töitä?

Vierailija
17.09.2025 |

Pelkäättekö kiinni jäämistä. Pimeitä töitä on vaikka kuinka paljon. Vaatii vähän kyselyä tutuilta ja kavereilta. Parempi se on kuin makailu kotona.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tiedä missä sitä on ja mitä se on. Ja kestääkö sitä vai onko sopiva just hänelle. Ja joku pelkää jäävänsä kiinni. Ei ole kontakteja heillä.

Vierailija
2/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä jos ei ole tuttuja ja kavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyss...

Vierailija
4/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on veron kiertoa, joka on rikollista toimintaa. Et kai yllytä ihmisiä rikosten tielle?

Vierailija
5/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei tee? Minä ainakin teen ja nostan samalla ansiosidonnaista.

Vierailija
6/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse kerro kaikille kavereillesi ja puolitutuillesi pimeistä töistäsi?

Vierailija
7/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskäään ryöstä vanhuksia, enkä diilaa huumeita, en kiristä, enkä huijaa.

Olisiko kaikki tuo jotenkin parempaa?

Vierailija
8/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu osaksi siitä, että ei ole aivan oakko ja välttämätöntä. - Suomalaisella työttömällä on keskimäärin aika hyvä moraali ja tiedostaa, että pimeällä työnteolla pitkässä juoksussa vain heikentää omaa asemaansa.- Mutta tolkku kaikessa eli jos saan parikymppiä siitä, että pedesn ystäväni omakotitalon ikkunat, niin harkitsen kahdesti, että kieltäydynkö. - Mutta säännöllisesti en ala hänen asuntoaan siiviamaan pimeästi. 

Vierailija
9/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Saan niin hyvin tukia. 

Vierailija
10/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin piruuttani joskus facebookkiin ilmoituksen että etsin pimeitä raksatöitä en jaksa enää makoilla kotona. Joku nainen lähetti viestin että sillä olisi töitä kun sen talo pitäisi maalata. Kuulemma yritys ottaisi 16000 euroa sen talon maalaamisesta. Sanoin sille hinnaksi noin 6500 euroa, sain palkkaa siitä 3000 euroa ja loput meni kuluihin ja välineisiin.

Vierailija
11/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos huomaa kohta olevansa jossain kartellin huumeluolassa pesemässä kamaa? No ei vaan. Jos kysyy väärältä henkilöltä sitä. Yhdessä ohjelmassa Mexicossa joku nuori mies oli labrassa. 

Vierailija
12/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö heti ryhtyä rikolliseksi, kun on muutaman kuukauden ilman töitä?

Se, että siivoaa oman kotinsa vähän perusteellisemmin, ei ole pimeää työtä eikä laiskottelua.

Vierailija
13/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin piruuttani joskus facebookkiin ilmoituksen että etsin pimeitä raksatöitä en jaksa enää makoilla kotona. Joku nainen lähetti viestin että sillä olisi töitä kun sen talo pitäisi maalata. Kuulemma yritys ottaisi 16000 euroa sen talon maalaamisesta. Sanoin sille hinnaksi noin 6500 euroa, sain palkkaa siitä 3000 euroa ja loput meni kuluihin ja välineisiin.

Paljon meni aikaa maalaamiseen? 

Vierailija
14/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tekisin, jos ois, joskus tehnykin: ollu mallina joihinkin juttuihin.

Vierailija
15/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella olen kolannut lunta mummojen pihoilla. Kyllä hommia löytyy jos jaksaa kysellä. Olin kerran lapioimassa hevosen paskaa ja sain 200 euroa 5 tunnista.

Vierailija
16/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kannapis kasvaa verovapaasti vaatekaapissa!

Vierailija
17/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös taksia saa nykyään ajaa kuka vain? Senkun ottaa auton ja kuiskailee ihmisiä.

Vierailija
18/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teenkin 

Vierailija
19/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän teen! Hoidan siskoni lapsia ja hänen kotiaan. Olen ihan kuin henkilökuntaa. Sitten sisko ostaa mulle jonkun kivan tavaran, ruokaa pariksi viikoksi tai reissuun liput. Ens viikolla lähdetään Kroatiaan!

N43

Vierailija
20/39 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin marjoja torilla pimeästi. Läski-Herkko maksoi vain puolet sovitusta palkasta, eikä maksanut luvattuja lounaita. Varastim hänen rannekellon, joka paljastui väärennökseksi!