onko normaalia että mies ei masturboi ikinä?
oma mies väittää näin vaikka olen sanonut että ei voi pitää paikaansa. Hänen x sanoo myös että on totta, hän ei sitä silloinkaan tehnyt (joo, meillä hyvä suhde hänen kanssaan). Seksiä harrastetaan harvoin (lapsivaihe nyt=väsy ym) noin 1 kahdessa viikossa, totta mut surullista)...
Kommentit (32)
"30 vuotta jo saman naisen kanssa? Onneksi olkoon, että edelleen kiihottaa yhtä paljon."
20 itse asiassa, mutta muuten oikein, kiitos vaan.
Viikonloppuna rakasteltiin taas reippaasti. :-)
ei taida olla :) runkkaaminen on kuitenkin helpoin tapa tutustua itseensä ja omaan seksuaalisuuteen. kuinka ihminen joka ei ole itsestään kiinnostunut voisi muka kiinnostua toisesta?
terveyden kannaltahan suositus on 21 krt kuukaudessa miehillä, tapa vapaa
Miksei tuo voisi pitää paikkaansa? Riippuu ihan kuinka kovat seksihalut miehellä sattuu olemaan. Itsellä on kovat halut, mutta en masturboi. Koska saan joka päivä seksiä vaimolta. Jos en saisi, niin sitten runkkaisin. Jos ap:n miehelle riittää vähän harvemmin, niin miksi tarvisi runkata? Ei kai sitä tee, jos ei huvita.
Juurikin näin. Olen monesti itsekin miettinyt että eikö naiset oikeasti ymmärrä, että normaali mies ei pysty olemaan ilman seksiä/masturbointi viikkokaupalla. Käytännössä jos ei pääse laukeamaan säännöllisesti niin alkaa aika nopeasti olla (riippuen varmasti yksilöstä mutta viimeistään parissa viikossa) ns. kassit täynnä eli olisi pakko päästä tulemaan. Naisillahan tätä ongelmaa ei ole joten ilmeisesti on aika vaikea ymmärtää miksi miehet masturboi.
eiks se oo niin jotta pokamihenä piti vetää hanuun ja sitten jos vagina liikkuu samassa taloudessa niin sitten sinne
Jos vaimoni kysyisi että masturboinko niin saattaisin sanoa että en, sillä en halua asiasta puhua. Todellisuudessa masturboin usein sillä muuten pääni hajoaisi. Naisille saattaa riittää seksi kerran kuussa tai harvemmin, normimiehelle riittävä määrä 2-3 kertaa viikossa.
Miks ei voi olla runkkaamatta,
Tuntuu seksi vaimon kanssa paremmalta ilman väli touhuja.
Vaimon kans seksiä n.3vk välein joskus kk enkä runkkaa.... tykkään kun painetta
Töiden, lasten, harrastuksen ja parisuhteen välillä ei todellakaan ole jäänyt aikaa, ja olen viimeksi runkannut 4 vuotta sitten kun vasektomian jälkeen piti toimittaa labraan näyte. Kokemus oli äärimmäisen kiusallinen, edellisestäkin kerrasta oli jo vuosia.
Seksiä on kyllä kotona tarjolla ihan riittävästi jaksamiseen nähden, joten ei ole ollut tarvettakaan. En vain ymmärrä, miksi se nyt olisi jotenkin ihmeellistä, ettei mies masturboi, oikeastaan enemmänkin ihmettelen, missä ihmeen välissä muut ruuhkavuosia elävät sen hoitavat?
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kans seksiä n.3vk välein joskus kk enkä runkkaa.... tykkään kun painetta
Just.. meitä on ilmeisesti moneen junaan, mutta eiköhän suurin osa miehistä ole sitä mieltä että jos on kerran kuussa seksiä niin on aika pitkä kuukausi ilman masturbointia
Joskus voin kertoa, vaikkei kysykään. Joskus taas ei huvita kertoa, koska olen korvannut sillä tyytymättömyytäni huonoon seksiin. Siis katsomalla esim. parikymppisten naisten masturbointia tietokoneelta. Aina ei se väljentynyt pillu vaan jaksa kiinnostaa. Toisinaan kiinnostaa paljonkin.