Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli kaupassa perjantaina outo olo

Vierailija
12.01.2025 |

Ihan kun en olisi ollut kaupassa vaan niinkuin olisinkin ollut kotona. Mistä tuo johtuu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se dementoituminen lähtee. Seuraava vaihe on, että et löydä kaupasta kotiin.

Vierailija
2/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä se dementoituminen lähtee. Seuraava vaihe on, että et löydä kaupasta kotiin.

Ei tuo sellaiselta tuntunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasit kaupan nettisivuja kotona.

Vierailija
4/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on valvonut paljon tai uni ollut katkonaista kaikenlaisten lumiaurojen ja työkoneiden vuoksi, tulee tuollaisessa tasaisessa taustahörinässä poissaolokohtaus. Niitä on tullut jo liki 50 vuotta eikä se ole haitannut menoa.

Vierailija
5/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tänne meidän kummajaisten maailmaan. Varmaan joku hetkellinen aivoverenkierron häiriö tai sulla oli matrixissa jokin häikkä. Olemme menossa kohti dystopiaa ja se antaa ennakkomerkkejä.

Vierailija
6/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasit kaupan nettisivuja kotona.

Ei. Olin kyllä kaupassa.

Vierailija
7/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nämä selittyy sillä miten dejavut: aivoissa tapahtuu hetkellinen häiriö, joka laukaisee väärän tunteen/muiston.

Vierailija
8/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut poissaolokohtaus? Minulla oli noita yhteen väliin. Pahinta oli kun autolla olin ajanut tutun reitin. En yhtään muistanut matkaa, ajamista, mitä näkyi, ketä tuli vastaan, satoiko vai paistoiko jne. Siis aivan black out. Perille olin kuitenkin päässyt. Sama juttu tuli kerran lähisiwassa tai nyt siis salessa, kävin ostamssa maitopurkin, jauhelihapaketin ja jotain pientä. Näin sen ostoslistasta. Mutta en muista tippaakkaan ketä kaupassa oli, kuka oli kassalla tai edes ostoksiani. Kuitista näin mitä olin ostanut ja maksukin oli onnistunut. kun jääkaapissa olivat.

Olisiko niin että ns arkinen rutiini, siinä sulkee jo mielensä, suorittaa asian kuin robotti, kulkee ns ajatuksissaan menoa syvemmässä horrostilassa. En ole koskaan kokenut että olisin jossain muualla samaan aikaan...

Vierailija
9/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

korona kaupoissa vaan turvavälit niin ..

Vierailija
10/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

korona kaupoissa vaan turvavälit niin ..

Oliko sulla tuo hönöytesi jo syntyessä, vai tulitko myöhemmin?

Vierailija
11/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt? Tai joku dissosiaatio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan