Haluan lisää lapsia, mutta tyttöystävä ei. Meillä on 2 lasta nyt...Mikä ratkaisuksi?
Olen 43v ja tyttöystävä 39v. Hän ei enää halua yrittää lasta, ja minun suurin toiveeni on saada vielä lisää lapsia. Hän sanoo olevansa liian vanha, eikä halua raskauden riskejä, tai hoitaa uutta vauvaa. Lastemme iät 2&4.
Miten olette ratkaisseet jos toinen ei taivu? Onko ero ainoa mahdollisuus? Vai oletteko kenties hyväksyneet sen että liitto säilyy, vaikka mies saattaisi toisen naisen raskaaksi?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Nainen luonnollisesti päättää omasta kohdustaan niin kauan kun sinä et synnytä.
Tietysti, siksi keskustellaankin toisesta naisesta eikä olla hänen naisystäväänsä pakottamassa kolmannen lapsen äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, siksi keskustellaankin toisesta naisesta eikä olla hänen naisystäväänsä pakottamassa kolmannen lapsen äidiksi.
Aika harva haluaa polyamorisen suhteen. Ero tuossa tulee ja se onkin oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva haluaa polyamorisen suhteen. Ero tuossa tulee ja se onkin oikea ratkaisu.
Tietysti, se on hänelle jo kerrottu.
Kuten sanottu, hän itse päättää omasta osuudestaan lisääntymisessä. Jos 2 lasta ei riitä, niitä tehdään muiden kanssa.
Aivan kuten naisetkin toimivat.
Pidät puolisollesi luennon Suomen kansan heikentyvästä syntyvyyskäyrästä.
Vierailija kirjoitti:
Uusi tyttöystävä.
Nuorempi ja vauvakuumeinen. Kannattaa ensin panna paksuksi ja vasta sitten erota edellisestä.
Sinulla ei taida olla tietoa millaisissa pakkauksissa pillerit on? Miten luulet niiden korvaamisen jollain suolatableteilla onnistuvan?