Lidlien parkkipaikolla autot selkeästi vanhempaa romua kuin citimarketin parkkipaikalla
Pistin vaan tänään merkille. Lidiin myös lampsi kävellen epämääräisen näköistä porukkaa todella paljon.
Pistin vaan merkille tämänkin.
Kommentit (52)
Kyllä se on ollut tiedossa että Lidlissä käy yhteiskunnan pohjasakka.
No hyvähän se on, että kaikille löytyy joku paikka käydä ostoksilla. Vai?
Onko näkynyt myös rahoitusyhtiön omistamia autoja?
Vierailija kirjoitti:
Onko näkynyt myös rahoitusyhtiön omistamia autoja?
Saako muka satasen pommeihin rahoituksen?!?😂
Se nyt vaan on tyhmää maksaa K-lisää tuotteista.
On sullakin taas ollut huvit. Itellä on vm:n 2020 auto, ja ei ole rahoitusyhtiön, vaan ihan oma. Kyllä, käyn ajoittain Lidlissä.
Eikös mm. Warren Buffett tavannut ajella jollain vanhalla kotterolla?
Ap itse käy siellä kävellen kun ei ole varaa autoa ostaa, voi raukkaa.
Ap on supersäälittävä! Miten voi jaksaa tarkkailla tuollaista! Käyn joka viikko Lidlissä ja ihan normaalia porukkaa siellä eikä tarvitse jonottaa. Autoista en tiedä mitään.
Ap, ryhdistäydy!
K-Rauta Hämeenkylässä Ainontiellä, Vantaa. Variston vieressä, siellä on parkkipaikkoja ja uusi liike.
Pistit merkille nämä, kun kävit ostoksilla Lidl:ssä 👍
Vierailija kirjoitti:
Ap on supersäälittävä! Miten voi jaksaa tarkkailla tuollaista! Käyn joka viikko Lidlissä ja ihan normaalia porukkaa siellä eikä tarvitse jonottaa. Autoista en tiedä mitään.
Ap, ryhdistäydy!
Kyllä siellä Lidl aika puliveivaria välillä on. Aika useasti. Itsekin siellä köyn kuparia hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on tyhmää maksaa K-lisää tuotteista.
Minun lähicitymarket laatua,laatua jota arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Voit lukea itsesi mitenkä pohjalle haluat. Itse luen itseni ylempään keskiluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on tosiaan epämiellyttävää käydä, koska joukossa on paljon epämääräistä porukkaa.
Ihan sillä samalla Mersulla käymme Cittarissa ja Lidlissä riippuen mitä ollaan ostamassa.
Lidlissä normaaleja asiakkaita, ainoat epämääräiset ne jotka ostavat pelkkää kaljaa kun saa halvemmalla lidlistä, ihmetyttää mistä niillä rahaa löytyy kaljaan kuitenkin
Höpö, höpö