Frisbeegolf ensimmäiseksi treffiksi, hyvä idea?
Olisi ainakin liikunnallista ja rentoa.
Toimisiko treffeillä?
Kommentit (70)
Itsekästä, kas kun ei autonkorjaus! Tavoitteesi on vain nöyryyttää naista, kyllä me teidän metkut tiedetään!
Musta toi kuulostaa tosi ihanalta idealta! Jos on itse kovin kilpailuviettinen niin kannattaa varoa, ettei rupea pelaamaan verenmaku suussa. Treffeillä tarkoitus on kai rento yhdessäolo.
Aiemmin frisbiigolffia harrastaneena naisena totean:
- siitä pitää tykätä tai se on ihan pakkopullaa
- sitä kiekkoa pitää osata heittää tai se on ihan pakkopullaa. Ensitreffit ei ole hauskat jos ne kestää 5 tuntia, alkaa sataa, ja joka radalla heität 16 heittoa.
- et etsi sellaista naisellista beibeä vaan ihmisen, joka tajuaa leikata kyntensä täysin lyhyiksi ennen treffejänne. Jos ei leikkaa, lähdette kesken treffien ensiapuun kun pitkä kynsi repeytyy juuriaan myöten irti.
- löysit sen yhden sinkkunaisen joka osaa heittää? Älä suutu jos voittaa sut.
- liian pitkät treffit jos seura on perseestä.
Naisena ja lajia harrastaneena en lähtisi frisbiigolffreffeille.
Mikä jottei? Olen itse käynyt miehenä vähän ton suuntaisilla. Ei siis ekatreffeillä. Ja paikka oli sellainen puisto missä ei oltu hc harrastajien tiellä. Ihan hauskaa se räpeltäminen ja tallustelu oli.
Jos ite oot lajia osaava, varaudu siihen, että se ei tosiaan treffikaverilta suju. Ja voi sitten turhautua / kyllästyä, mutta ei tota varmaan täyttä kierrosta siinä tapauksessa ole pakko vetää, vaan lähteä lampsimaan vaikka lähikaupasta jätskit ja istahtaa suunnittelemaan että mitäs sitten tehtäisiin? Vai tehtäisiinkö enää mitää sen tyypin kanssa.
Monet frisbeegolffia pelaamattomat näkevät ja luulevat että kaikki kentät on vain tasaisia nurmikenttiä.
todellisuudessa todella useat on metsäratoja. Paljon mäkiä ylös ja alas. Pitkä lenkki tarpoa metsässä, jos on vaikka 18-väylää.
Käy kyllä liikunnasta. Ulkoilua haastavassa maastossa 2-3 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin frisbiigolffia harrastaneena naisena totean:
- siitä pitää tykätä tai se on ihan pakkopullaa
- sitä kiekkoa pitää osata heittää tai se on ihan pakkopullaa. Ensitreffit ei ole hauskat jos ne kestää 5 tuntia, alkaa sataa, ja joka radalla heität 16 heittoa.
Ei kai sitä ole pakko jatkaa yhtään sen kauempaa kuin on kivaa?
Jos peli on leikkimielistä ja voi keskeyttää tarpeen mukaan ja tarvittaessa mennä kahville tai nauttimaan virvokkeita. Yleensä molemmat maksavat ensitreffeillä omansa, mutta jos olet kohtelias herrasmies ja olet treffejä ehdottanut, olisi fiksua tarjota kahvit.
Minusta hyvä idea, jos treffikumppanilla on edes jonkinlaista kokemusta lajista. Itsellä ei ole minkäänlaista kokemista ja tod.näk. tulisi lisästressi lajin salohin perehtymisestä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Monet frisbeegolffia pelaamattomat näkevät ja luulevat että kaikki kentät on vain tasaisia nurmikenttiä.
todellisuudessa todella useat on metsäratoja. Paljon mäkiä ylös ja alas. Pitkä lenkki tarpoa metsässä, jos on vaikka 18-väylää.
Käy kyllä liikunnasta. Ulkoilua haastavassa maastossa 2-3 tuntia.
Tässä meidän lähellä on niitä koreja ihan tavallisessa, ei mitenkään haastavassa puistossa, jossa on nurmikko ja mäet on loivia nyppylöitä. Jos joku ehdottaisi mulle jotain 18-korista metsärataa, niin mähän voisin ihan hyvin tehdä vastaehdotuksen, että mennään mieluummin tuohon puistoon. Toki se metsärata saa olla olemassa, ei se mua haittaa, mutta osaan myös valita itselleni sopivan paikan golffaamiseen.
Onko sun kanssa useinkin naiset paineen alla ja stressaavissa tilanteissa?
Uimahalliin mennään uimaan se vakio 2 kilometriä. Valitsethan oman nopeutesi mukaisen kaistan ettet ole muiden tiellä. Ei rupattelua altaan päässä.
Kylpylässä mennään hierontaan tai kasvohoitoon, odotteletko aulassa?