Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pirunpeli 2025 Official

Vierailija
17.09.2025 |

Mystinen uutuussarja Pirunpeli alkaa MTV3-kanavalla keskiviikkona 17. syyskuuta. Ennakkoon on kerrottu, että kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen selviytymisreality, jossa 12 julkisuudesta tuttua pelaajaa muuttaa asumaan saman katon alle.

Mukana Pirunpelissä ovat mediapersoona Niko Saarinen, sometähti Nelli Orell, näyttelijä Miitta Sorvali, muusikko ja malli Kim Herold, sometähti Dosdela, ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, artisti Berta, näyttelijä Timo Lavikainen, näyttelijä Samuel Glassar, lääkäri ja kirjailija Emilia Vuorisalmi, toimittaja ja juontaja Henry Tikkanen ja mediapersoona Vivian Nick.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011453974.html

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011451948.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Pirunpeli - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1070)

Vierailija
1001/1070 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peli ole tasa puolista jokaiselle. Berta sai 10,000  palkinnoksi voitettuaan pelin, lisäksi koskemattomuuden ja raha jaon myös. 

Niklas sai vain 6000 ja palkinto piti antaa jollekin muulle. Oli todella epäreilua.

Turha sanoa muuta, pelit ovat suosiollisempia naisille.

Miehiä muutenkin tiputettu yksi toisensa jälkeen. Tosi tyhmä peli, ei mitään järkeä.

Vierailija
1002/1070 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä noita juoruilevia naisia vaivaa, kun he haluavat aina joka pelissä tiputtaa miehet kisasta, niin tässäkin.

Nellikin rupesi heti porukan yhdistettyä juonimaan yläkerran porukan kanssa kellari porukka miesten tiputtamista kisasta, vaikka lupasi pitää heidän puoliaan, sellainen on selkään puukottamista. 

No onneksi juonittelija Nelli tippui kisasta.

Sehän on ihan ymmärrettävää, että Nelli halusi turvata selustansa pelissä hankkimalla liittolaisia kellariporukan ulkopuolelta. 

Kellariporukka suhtautui häneen epäluottavaisesti, erityisesti Kimin liityttyä sinne. Lisäksi Nelli tiesi, että kaikki heistä olivat äänestäneet häntä jo kerran talossa ollessaan. Nelli putosi kuitenkin ensimmäisenä ja hänellä ei ollut mitään syytä uskoa, että kellarijengi ei heittäisi häntä bussin alle heti kun parhaaksi näkevät. Olisi ollut pelin kannalta typerää mennä sokeasti lampaana heidän mukana, kun ei ollut mitään syytä uskoa, että he kuitenkaan pitäisivät häntä tasavertaisena porukan jäsenenä. Kim myrkytti sen kaivon kyllä nopeasti.

Turha tästä on yrittää tehdä mitään sukupuolten välistä taistelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1070 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli pilasi pelin, liekö ollut tuotannolta ohjeistettu ?

Vierailija
1004/1070 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, kunka paljon enemmän Lina ottaa katsekontaktia Toniin kuin Sointuun? Voihan toki olla, että kommentointiosuudet on kuvattu niin, että se vain näyttää siltä tai, että olen aivan väärässä. Mua tämä seikka joka tapauksessa häiritsee jotenkin aivan älyttömästi. 😅

Vierailija
1005/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljasta voittajaa, varoitus.

Todella tyhmä tapa valita voittaja. Olin tyhmä, kun katsoin koko sarjan.

Vierailija
1006/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. VMP. 

Vierailija
1007/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot ihan yhtä huono esikuva. voit kritisoida vivianissa jotain muutakin kun ulkonäköä

Vierailija
1008/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin ostaa kummitytölleni lahjaksi Nelli Orellin Luovan kirjan. Luojan kiitos en ostanut! Nyt kun olen katsonut ohjelmaa Pirunpeli, olen täysin sitä mieltä, että Nelli on aivan hirveä esikuva nuorille. Hän ei ansaitse pennosiani ja toivon, että muutkin kohdistavat rahansa jollekin, jolla on arvoa tässä maailmassa. Mean girl -elokuvaa en ole katsonut, mutta voisin suositella Nelliä elokuvan jatko-osien päärooliin. Inhottava, vastenmielinen, luotaantyöntävä. Nelli, jos luet tämän: Häpeä itseäsi!

Vivianista sen sijaan saisi hyvän Lumikin tarinan pahan äitipuolen! Katsokaapas hänen kuvaansa ja kuvitelkaa hänelle sydämenmallinen musta huppu. Täydellinen kasvojen muoto tuohon hahmoon:  https://en.wikipedia.org/wiki/Evil_Queen_%28Disney%29#/media/File:Queen…

tähän piti siis vastata

Vierailija
1009/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen jakso:

En pitänyt Vivianista, mutta kyllä hän tuon lammaslauman johtajana ansaitsi voittaa. Niko vaikuttaa jotenkin itseensä käpertyneeltä, kun joka hetkessä jaksaa korostaa omaa merkitystään ja nostaa itseään jalustalle.

Vierailija
1010/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono voittaja!

Vierailija
1011/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut hauskaa nähdä Hanad lopputentissä: miten olisi mainostanut pelaamistaan:

Vierailija
1012/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on tuossa Vivianissa. Hän on jotenkin epäluotettavan oloinen. Sellainen, että kaihtaisin häntä todellisessa elämässä. En tunne, en tiedä, en ole lukenut. Ihan vain tuntuman sain tuossa pelissä. Itsrriittoinen? En koe olevani kateellinen, mistä olisin?

Silti, hän ansaitsi voiton, koska ei madellut kenenkään edessä. Tuli, pelasi ja voitti.

Harmittaa se, että peli olisi kulkenut toisin, jos nössöt eivät olisi lammastelleet.

Vierailija
1013/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-3 taisivat mennä äänet. Bertan puolella, olin vaikka pelin formaattiin ja nimeen nähden aivan liian rehellisesti. Seuraavaan kauteen pelaajia, jotka ovat oikeesti valmiita itselleen voittamaan pelin eikä mitään tollaisia viiden liittoja.. kolme korkeintaan vois pelata samaan pussiin. 

Vierailija
1014/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7-3 taisivat mennä äänet. Bertan puolella, olin vaikka pelin formaattiin ja nimeen nähden aivan liian rehellisesti. Seuraavaan kauteen pelaajia, jotka ovat oikeesti valmiita itselleen voittamaan pelin eikä mitään tollaisia viiden liittoja.. kolme korkeintaan vois pelata samaan pussiin. 

Mun laskujen mukaan äänet meni 6-4. Bertaa äänestivät Nelli, Kim, Miitta ja Hanad.

Vierailija
1015/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bertaa taisi äänesti Nelli, Dosdela, Kim ja Miitta eli 4-6.

Vierailija
1016/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bertan olisi pitänyt voittaa, mielestäni hän käytti kaikki rahansa suojellakseen mm  liittolaisiaan. Vivian ei ahneuksissaan käyttänyt rahoja loppukahinoissa edes pelastaakseen lähintä liittolaistaan Nikoa. 

Vierailija
1017/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsä finaali. Miksi ihmeessä Berta on lähtenyt koko kisaan, kun tuosta noin vain antaa voiton Vivianille? Vivianin puheet olivat niin lässynlää. Yhdessä vaiheessa olin jo koukussa ohjelmaan, mutta puolivälissä kautta alkoi ahdistaa tuo negatiivisuus ja pahat puheet, joita ainakin Niko puhui kameralle. Heikommassa asemassa olleet yrittivät räpiköidä ja olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa, mikäli he olisivat selvinneet, mutta Niko ja Vivian dominoivat peliä ja oli ohjelma oli loppukaudesta todella tylsää ja ärsyttävää katseltavaa. Silti oli pakko katsoa loppuun, josko joku muu kuin Vivian voittaisi. Ei olisi pitänyt.

Vierailija
1018/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh. Näähän on sopineet jakavansa potin. Ei tuota mikään muu selitä kun kerran "ihan sama kumpi voittaa". Onneksi loppu. Eka vika kausi mun osalta. 

Vierailija
1019/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä, mitä enemmän julkkis on ollut esillä, sitä enemmän häntä "nuoleskellaan".

En ymmärrä tota Berttaa, niin tarjoili voiton Vivianille. Samoin Nicklas antamalla koskemattomuuden. Ei "munaa" kääntää peliä.

Antoi sentään lopulta Nikolle äänet, vaikka "palvoi" niin, kun oli päässyt samaan ohjelmaan.

Ja Miitta, hössötäti seurasi johtajaa.

Tämä on näitä... aargh.

Vierailija
1020/1070 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tästä ei tule muita kausia. Tuntui että taisi tuotanto keksiä kesken pelin uusia sääntöjä, esim Niken koskemattomuus ei ollutkaan mikään voitto., WTF! Ja Hanadin putoaminen toinen kakka känne.

Alussa tajusin jo etteivät pois äänestetyt oikeasti poistuneet.  Olen niin pirun hyvä että olisin itsekin keksinyt parempia käänteitä, pirullisia kuten pelin hengen nimissä kuuluukin mutta ei epäoikeuden mukaisia käänteitä

Ps. Bertan olisi pitänyt voittaa