Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirunpeli 2025 Official

Vierailija
17.09.2025 |

Mystinen uutuussarja Pirunpeli alkaa MTV3-kanavalla keskiviikkona 17. syyskuuta. Ennakkoon on kerrottu, että kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen selviytymisreality, jossa 12 julkisuudesta tuttua pelaajaa muuttaa asumaan saman katon alle.

Mukana Pirunpelissä ovat mediapersoona Niko Saarinen, sometähti Nelli Orell, näyttelijä Miitta Sorvali, muusikko ja malli Kim Herold, sometähti Dosdela, ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, artisti Berta, näyttelijä Timo Lavikainen, näyttelijä Samuel Glassar, lääkäri ja kirjailija Emilia Vuorisalmi, toimittaja ja juontaja Henry Tikkanen ja mediapersoona Vivian Nick.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011453974.html

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011451948.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Pirunpeli - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (401)

Vierailija
321/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vähän eri mieltä, että nuoren naisen pitäisi tuntea Miitta Sorvali. Näyttelijöitä on satoja. Itse hänet kyllä tunnistin, mutta en nyt kokenut mitään myötähäpeää, kun Nellin ikäinen ei häntä tunnistanut. Ei se nyt mikään skandaali ollut. Miittakin suhtautui reippaasti, koska luulen, että hän pitää itseään näyttelijän ammattia harjoittavana ihmisenä, ei  enempää, ei vähempää. 

Ihan totta. Ei hän kyllä mikään merkittävin teatteritaiteen edustaja ole millään mittarilla. Samanlaisia rivinäyttelijöitä on tosiaan satoja. Parempi minusta katspjien kannalta olisikin, kun eivät olisi kaikki toisilleen tuttuja ennestään. Eihän tässä nytkään keskitytä tehtäviin talossa vaan kaverien kanssa supisemiseen ja juonitteluun. Osa ei vaivautunut tekemään mitään tehtävän eteen, pyysi mielummin ahkerammalta kaiken ilman vaivaa itselleen.

Vierailija
322/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se näyttelijän työ taitaa se kaikkein helpoin ja kevyin työ olla. Tehdään vaan, mitä joku muu sanoo, tarvitsematta miettiä itse mitään. Suurin osa vuodesta ei tarvitse tehdä mitään, useilla menee useampiakin vuosia. Elellään veronmaksajien kustantamilla tuilla ja apurahoilla. Isompia veronmaksajia nämä vaikuttajat ovat ja ahkerampia työntekijöitä.

Hauskasti käännetty tuon nuorten vihaajan ajatusmaailma haha

Nuorten vihaaja? Ihmisillä on arvoja, ja toiset arvostavat sivistystä aina yli rahan. Toki rahaa voi olla ja on hyväkin olla, mutta rahan ihannointi ja sen eteen kaiken maailman mainostaminen on noh.. jokaisella tosiaan arvonsa! Nykyään osa porukasta tosiaan arvostaa ensisijaisesti rahaa, ja vaurastumista pidetään ainoana/ykköstavoitteena, mutta tiedoksi sinulle, se ei liity varsinaisesti edes ikään ja nuorissakin on onneksi paljon muitakin kuin pelkän rahan perässä menijöitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa muuten jossain vaiheessa kerrottu, että kellarin väki pääsee vielä takaisin taloon? kaikki tuntuvat olettavan niin puheiden perusteella kellarissa. Voisiko siinäkin tulla joku muu juonenkäänne?

Vierailija
324/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sivistys tarkoittaa?

Sivistys tarkoittaa laajasti ottaen yksilön henkistä ja moraalista kehittyneisyyttä, kriittistä ja itsenäistä ajattelua sekä kykyä ymmärtää ja käsitellä tietoa elämänmittaisen oppimisen ja kokemusten kautta. Se ilmenee paitsi muodollisena koulutuksena ja tiedon omaksumisena, myös kypsyytenä, empatiakyvynä, vastuullisuutena ja kyvyn kommunikaationa sekä osallistumisena yhteiskuntaan. 

Jep, tätä ei kaikista löydy. Etenkään heistä, jotka sitä itse korostavat omaavansa ja ylistävät omaa suppeaa mielipidettään.

Vierailija
325/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vähän eri mieltä, että nuoren naisen pitäisi tuntea Miitta Sorvali. Näyttelijöitä on satoja. Itse hänet kyllä tunnistin, mutta en nyt kokenut mitään myötähäpeää, kun Nellin ikäinen ei häntä tunnistanut. Ei se nyt mikään skandaali ollut. Miittakin suhtautui reippaasti, koska luulen, että hän pitää itseään näyttelijän ammattia harjoittavana ihmisenä, ei  enempää, ei vähempää. 

Ihan totta. Ei hän kyllä mikään merkittävin teatteritaiteen edustaja ole millään mittarilla. Samanlaisia rivinäyttelijöitä on tosiaan satoja. Parempi minusta katspjien kannalta olisikin, kun eivät olisi kaikki toisilleen tuttuja ennestään. Eihän tässä nytkään keskitytä tehtäviin talossa vaan kaverien kanssa supisemiseen ja juonitteluun. Osa ei vaivautunut tekemään mitään tehtävän eteen, pyysi mielummin ahkerammalta kaiken ilman vaivaa itselleen.

En ole katsonut ikinä mitään missä Miitta olisi ollut, mutta ihan vaan aikaa seuraamalla hän on tullut tutuksi. Nythän hän ei ole niin pinnalla ollut, joten aivan nuorimmat syntyneet eivät välttämättä tiedä. 

Ei kai siinä mitään noloa ole, en minäkään tunnistanut nuista osallistujista muita kuin Vivianin, Henry Tikkasen, Miitta Sorvalin, Kim Heroldin, Niklas Hagmanin, Timo Lavikaisen ja Emilia Vuorisalmen.  

Vierailija
326/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sivistys tarkoittaa?

Sivistys tarkoittaa laajasti ottaen yksilön henkistä ja moraalista kehittyneisyyttä, kriittistä ja itsenäistä ajattelua sekä kykyä ymmärtää ja käsitellä tietoa elämänmittaisen oppimisen ja kokemusten kautta. Se ilmenee paitsi muodollisena koulutuksena ja tiedon omaksumisena, myös kypsyytenä, empatiakyvynä, vastuullisuutena ja kyvyn kommunikaationa sekä osallistumisena yhteiskuntaan. 

Jep, tätä ei kaikista löydy. Etenkään heistä, jotka sitä itse korostavat omaavansa ja ylistävät omaa suppeaa mielipidettään.

Tämä on klassinen. Vedotaan nk. sydämensivistykseen silloin, kun joku aihe tuntuu kiusalliselta. Ei saisi sanoa, ettei vaan tule paha mieli. Vaikka erilaisten ilmiöiden kritisoiminen kuuluu sivistyneeseen yhteiskuntaan, varsinkin kun ne ilmentävät tietynlaisia arvoja. 

Vierailija
327/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se näyttelijän työ taitaa se kaikkein helpoin ja kevyin työ olla. Tehdään vaan, mitä joku muu sanoo, tarvitsematta miettiä itse mitään. Suurin osa vuodesta ei tarvitse tehdä mitään, useilla menee useampiakin vuosia. Elellään veronmaksajien kustantamilla tuilla ja apurahoilla. Isompia veronmaksajia nämä vaikuttajat ovat ja ahkerampia työntekijöitä.

Kiitos kiitos, tuskin edelleenkään osaa katsoa peiliin. Sarja kuitenkin paranee jakso jaksolta. Ei he ihan turhaan Nelliä ekana ulos äänestäneetkään. Taisi jo Saarinen seuraajineen tietääkin, että Nelli on omilla aivoillaan ajatteleva fiksu nuori, taitava peleissä eikä helposti manipuloitavissa.

Vierailija
328/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten vihaaja? Ihmisillä on arvoja, ja toiset arvostavat sivistystä aina yli rahan. Toki rahaa voi olla ja on hyväkin olla, mutta rahan ihannointi ja sen eteen kaiken maailman mainostaminen on noh.. jokaisella tosiaan arvonsa! Nykyään osa porukasta tosiaan arvostaa ensisijaisesti rahaa, ja vaurastumista pidetään ainoana/ykköstavoitteena, mutta tiedoksi sinulle, se ei liity varsinaisesti

PS. En ole katsonut sarjaa tai kommentoinut kyseistä Nelliä tai ketään yksittäistä henkilöä, vaan yleisellä tasolla.. yrittäkää kestää, että ihmisillä on erilaisia arvomaailmoja ja näkemyksiä :) 

Vierailija
329/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry Tikkanen  <3  ihan paras podcast!

Mietin hetken, että tuttu ääni, mutta hahmo ei niinkään ennen kuin tajusin.

Vierailija
330/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kiitos, tuskin edelleenkään osaa katsoa peiliin. Sarja kuitenkin paranee jakso jaksolta. Ei he ihan turhaan Nelliä ekana ulos äänestäneetkään. Taisi jo Saarinen seuraajineen tietääkin, että Nelli on omilla aivoillaan ajatteleva fiksu nuori, taitava peleissä eikä helposti manipuloitavissa.

Sepä. Veikkaan kans että Nellin kyvyt oli tiedossa Vivianin, Bertan ja Nikon porukassa. Kovimmista kilpailijoista haluttiin ekana eroon. Mitähän jatkossa seuraa, tuntuu, että kellarissa olisi jo aika vahva tiimi monenlaista osaamista.

Vierailija
331/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä vieläkään kuka on Emilia Vuorisalmi, ei itselle missään tullut vastaan. Mutta ihan kiva vaan kun on uusia kasvoja, tässähän ne oppii tuntemaan.

Vierailija
332/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä vieläkään kuka on Emilia Vuorisalmi, ei itselle missään tullut vastaan. Mutta ihan kiva vaan kun on uusia kasvoja, tässähän ne oppii tuntemaan.

Enkä mä ole koskaan törmännyt Bertaan tai Samueliin aiemmin vaikka oletin somen olevan jollain lailla hallussa. Tosiaan, vain virkistävää saada uusia kasvoja mukaan.  Enkä käsitä miksi kenenkään ammattia tai työtä pitäisi haukkua ja arvottaa paremmuusjärjestykseen. Kaikki työ on arvokasta.

Vierailija
333/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri. Mikko Leppilammen ex-vaimo ja lapsen äiti. Juonsi Ylellä aikanaan Hehku-nimistä lifestyle-sarjaa ja muutenkin on näkynyt tv:ssä.

Vierailija
334/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa muuten jossain vaiheessa kerrottu, että kellarin väki pääsee vielä takaisin taloon? kaikki tuntuvat olettavan niin puheiden perusteella kellarissa. Voisiko siinäkin tulla joku muu juonenkäänne?

On kerrottu, että viidentenä päivänä kellariporukka pääsee takaisin taloon ja alkavat pelata joukkueina kellarilaiset vs. muut.

Vierailija
335/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä mä ole koskaan törmännyt Bertaan tai Samueliin aiemmin vaikka oletin somen olevan jollain lailla hallussa. Tosiaan, vain virkistävää saada uusia kasvoja mukaan.  Enkä käsitä miksi kenenkään ammattia tai työtä pitäisi haukkua ja arvottaa paremmuusjärjestykseen. Kaikki työ on arvokasta.

Samaa mieltä! Arvostan kans ihan jokaista työtä tekevää ihmistä, en ala ketään sillä mollaamaan.

Vierailija
336/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus kokeillut, että tiedät mistä puhut? Noinko helppoa se oikeasti on ja pidät yleisöä tyhmänä. Ei näyttelijä voi lavalle niin vaan mennä ja tehdä kuten käsketään, pakko sisäistää ja eläytyä rooliinsa harjoitella sitä monta viikkoa ellei enemmänkin. Yleisö kyllä huomaa heti jos näyttelijä ei ole roolissaan täysillä mukana.

Vierailija
337/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että tämä on Pirunpeli ketju, mutta sivutolkulla väännetään Miitta Sorvalista ja tubettajista.

Vierailija
338/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se OMG on joka paikassa.Nuorisoslangia tulee kokoajan.Pentujen touhua.

Vierailija
339/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miittahan saattaa olla talossa se, jolla talossa olijoista on itseasiassa vähitren katsojia ja ja kuulijoita. Jos sillä mitataan yleissivistystä. Nellihän halusi tutustua Miittaan ja oli hänestä kiinnostunut, näin toimii normaali ihminen tavatessaan itselleen vieraita ihmisiä ja asioita, eikä suinkaan ala haukkua ja väittää, että vain itse tietämänsä on relevanttia.

Nelli on ihan fiksu nuori nainen. Hän pärjäsi hyvin kellarin tehtävissä. Hoksottimet pelaa.

Vierailija
340/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ohjelma  parantaa kuin sika juoksuaan. alussa en tykännyt,  puoliväkisin katsoin,  toinen toinen jakso alkoi jo kiinnostaa Ja nyt tämä viimeisin Tämähän on ihan oikein pirullinen peli.

Tykkäsin siitä laatikkopelistä. Hauska nähdä fyysinen peli, jossa ei voi juonia. Vaan tuurista täysin kiinni oma selviytyminen. Toivottavasti nähdään lisää sellaisia pelejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi