Pirunpeli 2025 Official
Mystinen uutuussarja Pirunpeli alkaa MTV3-kanavalla keskiviikkona 17. syyskuuta. Ennakkoon on kerrottu, että kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen selviytymisreality, jossa 12 julkisuudesta tuttua pelaajaa muuttaa asumaan saman katon alle.
Mukana Pirunpelissä ovat mediapersoona Niko Saarinen, sometähti Nelli Orell, näyttelijä Miitta Sorvali, muusikko ja malli Kim Herold, sometähti Dosdela, ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, artisti Berta, näyttelijä Timo Lavikainen, näyttelijä Samuel Glassar, lääkäri ja kirjailija Emilia Vuorisalmi, toimittaja ja juontaja Henry Tikkanen ja mediapersoona Vivian Nick.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011453974.html
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011451948.html
Katso lähetysajat : Pirunpeli - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Nelli tienasi jo teininä niin paljon, ettei voinut kertoa kavereille
https://yhteishyva.fi/elama/nelli-tienasi-teinina-niin-paljon-ettei-voi…
Arvosta, fiksun tuntuinen nuori. "Nelli avasi lukiolaisena ASP-tilin ja alkoi laittaa sinne 1000 euroa kuukaudessa. Rahaa jäi helposti säästöön, koska hän asui vielä vanhempiensa luona."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelli tienasi jo teininä niin paljon, ettei voinut kertoa kavereille
https://yhteishyva.fi/elama/nelli-tienasi-teinina-niin-paljon-ettei-voi…
Arvosta, fiksun tuntuinen nuori. "Nelli avasi lukiolaisena ASP-tilin ja alkoi laittaa sinne 1000 euroa kuukaudessa. Rahaa jäi helposti säästöön, koska hän asui vielä vanhempiensa luona."
No eikös, vaikkei palstatietäjien mukaan olekaan "oikeita työntekijöitä" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Nelli Orell? Papananama puoliksi aasialainen?
Eh, no ei ole Nelli Orell Papananaama. Papananaama on Sini Laitinen.
Nelli Orell on 23-vuotias videobloggaaja ja tubettaja, jolla on Youtubessa yli 130 000 tilaajaa. Hän aloitti tubettamisen 13-vuotiaana. Orell valmistui vuonna 2020 Helsingin normaalilyseosta. Hän harrastaa valokuvaamista ja piirtämistä. Orell on julkaissut myös kirjoja Otava-kustantamon kautta. Nelli mm. osti ensiasuntonsa upouudesta tornitalosta alle 20-vuotiaana.
En sit tiiä missä ois jos ois täällä kuulutettuja "oikeita töitä" tehny
Upouusi tornitalo, wow 🤣🤣🤣 jotain kalasataman hirveitä loukkoja?
Terveisiä sulle sinne Korson yksiöön 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähän eri mieltä, että nuoren naisen pitäisi tuntea Miitta Sorvali. Näyttelijöitä on satoja. Itse hänet kyllä tunnistin, mutta en nyt kokenut mitään myötähäpeää, kun Nellin ikäinen ei häntä tunnistanut. Ei se nyt mikään skandaali ollut. Miittakin suhtautui reippaasti, koska luulen, että hän pitää itseään näyttelijän ammattia harjoittavana ihmisenä, ei enempää, ei vähempää.
Näinpä. Tunsiko Miitta Nellin? Ainakaan kaikki tänne kommentoivat eivät. Miksi vanhat pitäisi tuntea? Eiks vanhat kirjottele tännekin että en tuntenu ku Miitta Sorvalin
Kyllä kuuluu yleissivistykseen tunnistaa Suomen ykkösrivin näyttelijät. Ai mut toi tubetus sukupolvi ei käy teatterissa, ei katso televisiota, istuu vaan omassa kuplassaan luurit päässä tuijottaa omaa kuvaansa ruudulta ja tubettaa ja podcastaa, ja wolttaa ruoan himaan niin ei tarvii poistua ulkomaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Nelli Orell? Papananama puoliksi aasialainen?
Eh, no ei ole Nelli Orell Papananaama. Papananaama on Sini Laitinen.
Nelli Orell on 23-vuotias videobloggaaja ja tubettaja, jolla on Youtubessa yli 130 000 tilaajaa. Hän aloitti tubettamisen 13-vuotiaana. Orell valmistui vuonna 2020 Helsingin normaalilyseosta. Hän harrastaa valokuvaamista ja piirtämistä. Orell on julkaissut myös kirjoja Otava-kustantamon kautta. Nelli mm. osti ensiasuntonsa upouudesta tornitalosta alle 20-vuotiaana.
En sit tiiä missä ois jos ois täällä kuulutettuja "oikeita töitä" tehny
Upouusi tornitalo, wow 🤣🤣🤣 jotain kalasataman hirveitä loukkoja?
Terveisiä sulle sinne Korson yksiöön 😘
En edes asu Suomessa vaan veroparatiisissa 😃.Siksi toi suomalaisten kalasataman tornitalojen ihannointi lähinnä huvittaa.
Ootte kyllä ihme jäpättäjiä, siis suurin osa kommentoijista.
Tämähän osoittautui mielenkiintoiseksi formaatiksi, kommenttaatorit on iso+ja kilpailijat eri aloilta tulevia mukavia persoonallisuuksia, tykkään kovasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähän eri mieltä, että nuoren naisen pitäisi tuntea Miitta Sorvali. Näyttelijöitä on satoja. Itse hänet kyllä tunnistin, mutta en nyt kokenut mitään myötähäpeää, kun Nellin ikäinen ei häntä tunnistanut. Ei se nyt mikään skandaali ollut. Miittakin suhtautui reippaasti, koska luulen, että hän pitää itseään näyttelijän ammattia harjoittavana ihmisenä, ei enempää, ei vähempää.
Näinpä. Tunsiko Miitta Nellin? Ainakaan kaikki tänne kommentoivat eivät. Miksi vanhat pitäisi tuntea? Eiks vanhat kirjottele tännekin että en tuntenu ku Miitta Sorvalin
Kyllä kuuluu yleissivistykseen tunnistaa Suomen ykkösrivin näyttelijät.
Vaikka näin olisi, ei silti välttämättä tarvitse tunnistaa juuri Miitta Sorvalia.
"Suomen "ykkösrivin" näyttelijöitä on vaikea määritellä, sillä termi on subjektiivinen ja riippuu kriteereistä, kuten suosiosta, tunnettuudesta tai palkinnoista. Suosittuja ja tunnettuja näyttelijöitä ovat kuitenkin esimerkiksi Elina Knihtilä, Peter Franzén, Krista Kosonen, Martti Suosalo, Jasper Pääkkönen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuuluu yleissivistykseen tunnistaa Suomen ykkösrivin näyttelijät. Ai mut toi tubetus sukupolvi ei käy teatterissa, ei katso televisiota, istuu vaan omassa kuplassaan luurit päässä tuijottaa omaa kuvaansa ruudulta ja tub
Oikeasti?? Tunnetko yhtään alle 50-vuotiasta, käsityksesi "tubetus sukupolvesta" ei ainakaan vastaa totuutta :DD
Miitta Sorvali voi olla vaikka maailman paras näyttelijä mutta kyllä hän aika tuntemattomaksi on jäänyt. Eipä noita päärooleja teatterissa ja elokuvissa juurikaan ole. Se, että kertoo alapääjuttuja jossain tv-ohjelmassa ei tosiaan välttämättä ole nuorista kiinnostavaa seurattavaa. Eikä tuo nuorempien sukupolvien mustamaalaaminen sivistystä millään tasolla.
Miitta ei ole mikään ykkösrivin näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Miitta Sorvali voi olla vaikka maailman paras näyttelijä mutta kyllä hän aika tuntemattomaksi on jäänyt. Eipä noita päärooleja teatterissa ja elokuvissa juurikaan ole. Se, että kertoo alapääjuttuja jossain tv-ohjelmassa ei tosiaan välttämättä ole nuorista kiinnostavaa seurattavaa. Eikä tuo nuorempien sukupolvien mustamaalaaminen sivistystä millään tasolla.
Ainahan vanhat on haukkuneet nuoria. Kateuttaan, ja etenkin ymmärtämättömyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan vanhat on haukkuneet nuoria. Kateuttaan, ja etenkin ymmärtämättömyyttään.
No, onneksi ei kaikki. En usko, että esim Miitta haukkuisi ja vähättelisi lapsenlapsiaan, jotka ovat tätä tubetus sukupolvea. Enkä usko hetkeäkään, että Miitta kuvittelee olevansa joku huikea kaikkien tuntema supertähti, jonka kaikki tuntevat. Etteks te tiedä kuka mä oon on tuossakin ohjelmassa joku ihan toinen henkilö, ei Miitta
Ei kai Miitta Sorvali ole ykkösrivin näyttelijä? Hänen viimeinen elokuvaroolinsa on 2019 Aurorassa, sitten on tv-rooleja eikä nykynuoriso katso tv;tä.
Itse tiedän Nelli Orellin sitä, kun lapsenlapset pyytävät ostamaan lahjaksi hänen kirjojaan.
mummo 78v
Vierailija kirjoitti:
Miitta ei ole mikään ykkösrivin näyttelijä.
Juu en usko, että hän ainakaan itse elää tällaisessa harhassa vaikka upea näyttelijä onkin.
Mitä tarkoittaa yleissivistys?
Yleissivistykseen kuuluu
monenlaista tietoa ja taitoa, kuten ymmärrys yhteiskunnan toiminnasta, taloudesta ja politiikasta, sekä kyky arvioida luotettavasti esitettyä tietoa ja hyviä tapoja. Se on laaja-alaista pohjasivistystä, joka mahdollistaa yhteisen keskustelun ja antaa valmiudet osallistua yhteiskuntaan.
Mitä sivistys tarkoittaa?
Sivistys tarkoittaa laajasti ottaen yksilön henkistä ja moraalista kehittyneisyyttä, kriittistä ja itsenäistä ajattelua sekä kykyä ymmärtää ja käsitellä tietoa elämänmittaisen oppimisen ja kokemusten kautta. Se ilmenee paitsi muodollisena koulutuksena ja tiedon omaksumisena, myös kypsyytenä, empatiakyvynä, vastuullisuutena ja kyvyn kommunikaationa sekä osallistumisena yhteiskuntaan.
Ahaa, eli näköjään minkäänlaista sivistystä ei osalta kommentoijista löydy. Silti haukkuvat muita vaikka kannattaisi keskitttyä itsensä kehittämiseen ja asioihin tutustumiseen.
Minkä ikäiset ihmiset tänne oikein kommentoi, näkemyksistä päätellen eläke sukupolvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onneksi ei kaikki. En usko, että esim Miitta haukkuisi ja vähättelisi lapsenlapsiaan, jotka ovat tätä tubetus sukupolvea. Enkä usko hetkeäkään, että Miitta kuvittelee olevansa joku huikea kaikkien tuntema supertähti, jonka kaikki tuntevat. Etteks te tiedä kuka mä oon on tuossakin ohjelmassa joku ihan toinen henkilö, ei Miitta
Oikea asenne Mittalla, ottakaas mallia!
Pari ystävääni kyseli, olenko nyt aivan varma, että haluan mennä mukaan, ja taidettiin sitä kysellä kotonakin. Kyllä minä olin varma.
Eikä Sorvali katunut päätöstään hetkeäkään. Hän nautti siitä, että sai Pirunpelissä tutustua uusiin ihmisiin ja kasvattaa samalla itsetuntemustaan.
Muut olivat aivan eri ikäisiä kuin minä, ja heillä oli erilainen musiikkimaku kuin minulla. Kun matkustimme autolla erilaisiin pelipaikkoihin, pääsin tutustumaan musiikkiin, jota he kuuntelevat, Sorvali muistelee.
Löysin heidän ansiostaan hyviä biisejä, kuten Shanghain valot, ja oli mielenkiintoista perehtyä myös sellaiseen hönkäilevään nykymusiikkiin, joka ei kuulu omiin lemppareihini.
Samuelin puolisokin joku rantabaari näyttelijä🤣. Kuka noita katsoo?