Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirunpeli 2025 Official

Vierailija
17.09.2025 |

Mystinen uutuussarja Pirunpeli alkaa MTV3-kanavalla keskiviikkona 17. syyskuuta. Ennakkoon on kerrottu, että kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen selviytymisreality, jossa 12 julkisuudesta tuttua pelaajaa muuttaa asumaan saman katon alle.

Mukana Pirunpelissä ovat mediapersoona Niko Saarinen, sometähti Nelli Orell, näyttelijä Miitta Sorvali, muusikko ja malli Kim Herold, sometähti Dosdela, ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, artisti Berta, näyttelijä Timo Lavikainen, näyttelijä Samuel Glassar, lääkäri ja kirjailija Emilia Vuorisalmi, toimittaja ja juontaja Henry Tikkanen ja mediapersoona Vivian Nick.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011453974.html

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011451948.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Pirunpeli - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (401)

Vierailija
341/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sekava ohjelma.

Vierailija
342/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli Lavikaisen kommentti siitä helmienlajittelusta. Reps.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsä ohjelma, mutta pikku koomassa voi pyöriä taustalla.

ärsyttävin on se ovikellon kiljahdus , olen pari kertaa  käynyt tarkistamassa ettei ole oma ovi joka soi.

Vierailija
344/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se näyttelijän työ taitaa se kaikkein helpoin ja kevyin työ olla. Tehdään vaan, mitä joku muu sanoo, tarvitsematta miettiä itse mitään. Suurin osa vuodesta ei tarvitse tehdä mitään, useilla menee useampiakin vuosia. Elellään veronmaksajien kustantamilla tuilla ja apurahoilla. Isompia veronmaksajia nämä vaikuttajat ovat ja ahkerampia työntekijöitä.

Oletko joskus kokeillut, että tiedät mistä puhut? Noinko helppoa se oikeasti on ja pidät yleisöä tyhmänä. Ei näyttelijä voi lavalle niin vaan mennä ja tehdä kuten käsketään, pakko sisäistää ja eläytyä rooliinsa harjoitella sitä monta viikkoa ellei enemmänkin. Yleisö kyllä huomaa heti jos näyttelijä ei ole roolissaan täysillä mukana.

No eiks toi nyt ollut vaan kuittina sille influenssereiden haukkujalle. Olettekos te kokeilleet sitä, tiedättekö minkä määrän työtä siinä joutuu tekemään päästäkseen palkoille. 

Vierailija
345/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henry Tikkanen  <3  ihan paras podcast!

Mietin hetken, että tuttu ääni, mutta hahmo ei niinkään ennen kuin tajusin.

Joo kyllä, Tiedetrippi yksi suurimmista suosikeista täälläkin!

Vierailija
346/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että tämä on Pirunpeli ketju, mutta sivutolkulla väännetään Miitta Sorvalista ja tubettajista.

ja vielä tyyppi joka kommentoi ettei ole edes katsonut koko sarjaa. Voisi olla eri ketjun paikka!

Vierailija
347/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se OMG on joka paikassa.Nuorisoslangia tulee kokoajan.Pentujen touhua.

Käyttäisivät HUUTISTA! kuten palsta.aikuiset.

Vierailija
348/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nevöhööd.

Vierailija
349/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa muuten jossain vaiheessa kerrottu, että kellarin väki pääsee vielä takaisin taloon? kaikki tuntuvat olettavan niin puheiden perusteella kellarissa. Voisiko siinäkin tulla joku muu juonenkäänne?

On kerrottu, että viidentenä päivänä kellariporukka pääsee takaisin taloon ja alkavat pelata joukkueina kellarilaiset vs. muut.

Kiitos, tää menny itseltä ohi. Tulee olemaan hauska nähdä yläkertalaisten ilmeet kun kellariväki nousee taloon takaisin.

Vierailija
350/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsä ohjelma, mutta pikku koomassa voi pyöriä taustalla.

ärsyttävin on se ovikellon kiljahdus , olen pari kertaa  käynyt tarkistamassa ettei ole oma ovi joka soi.

Minä myös nukahdan tätä katsoessa. Hyvä unilääke !

Vierailija
351/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavikainen voittoon!

Vierailija
352/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte kyllä ihme jäpättäjiä, siis suurin osa kommentoijista.

Tämähän osoittautui mielenkiintoiseksi formaatiksi, kommenttaatorit on iso+ja kilpailijat eri aloilta tulevia mukavia persoonallisuuksia, tykkään kovasti!

oon kans tykänny, että onnistunut kilpailijakattaus, hyvin eri alojen edustajia ja eri ikäistä porukkaa.

Vierailija
353/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää katsoo tota Lavikaista, tosi rasittava tyyppi. Muuten ihan hyvät osallistujat, varmaan jaksaa katsoa mutta Lavikaista ei. 

Vierailija
354/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli Heroldille kova paikka pudota. HIhihihiiii. 

Vierailija
355/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on aina yhtä viihdyttävä.

Vierailija
356/401 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis olevan Villa Störsvikissä Siuntiossa kuvattu.

Vierailija
357/401 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nevöhööd.

Kukapa uskoisi, olin aivan varma, että ainakin palstan  kaikkitietävät kommentoijat ovat tätä Tiedetrippiä kuunnelleen, sen verran laaja-alaisesti kun kaikesta kaiken tuntuvat tietävän.

Vierailija
358/401 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaista täysin turhaa ja tyhjäähän se on. Pahoittelut, jos olet jonkun influensserin äiti ja pahoitit mielesi. Maailma on täynnä muita, kunnioitettavampia töitä ja ketjussa esiintyvä influenssereiden rahavirran ihannointi on juuri sitä sivistyksen vastakohtaa, noloa ja surullista.  

Vierailija
359/401 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuollaista täysin turhaa ja tyhjäähän se on. Pahoittelut, jos olet jonkun influensserin äiti ja pahoitit mielesi. Maailma on täynnä muita, kunnioitettavampia töitä ja ketjussa esiintyvä influenssereiden rahavirran ihannointi on juuri sitä sivistyksen vastakohtaa, noloa ja surullista.  

Juu, olen Nikon äiti. 

Nikon Nevahööd-yrityksen liikevaihto oli viime vuonna 845 000 euroa ja liikevoitto 488 000 euroa.

Älä kuole kateuteen :)

Vierailija
360/401 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se näyttelijän työ taitaa se kaikkein helpoin ja kevyin työ olla. Tehdään vaan, mitä joku muu sanoo, tarvitsematta miettiä itse mitään. Suurin osa vuodesta ei tarvitse tehdä mitään, useilla menee useampiakin vuosia. Elellään veronmaksajien kustantamilla tuilla ja apurahoilla. Isompia veronmaksajia nämä vaikuttajat ovat ja ahkerampia työntekijöitä.

Oletko joskus kokeillut, että tiedät mistä puhut? Noinko helppoa se oikeasti on ja pidät yleisöä tyhmänä. Ei näyttelijä voi lavalle niin vaan mennä ja tehdä kuten käsketään, pakko sisäistää ja eläytyä rooliinsa harjoitella sitä monta viikkoa ellei enemmänkin. Yleisö kyllä huomaa heti jos näyttelijä ei ole roolissaan täysillä mukana.

Juuri näin, siksi ihmettelinkin miksi Samuelia joku haukkui. Hieno mies ja upea näyttelijä. Osatkaa arvostaa oikeita töitä. Hyvä ihana Samuel.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan