Mahtavaa kun kohta saa taas hirvenlihaa
Kommentit (18)
Kaupunkilaisena mietin mistä saa kohtuuhintaista lihaa. Autoton.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilaisena mietin mistä saa kohtuuhintaista lihaa. Autoton.
Menee autotien varteen ja kerää auton alle jääneitä eläimiä.
Itse olen enemmän riistalintujen perään mutta on se hirvikin hyvää. Hirvestä saa maukasta jauhelihaa.
Saispa, hirveä ja peuraa. Mielellään ostaisin metsästysseuralta kohtuuhinnalla peuranruhon tai hirvenpuolikkaan, mutta menee kaikilla aina omaan pakkaseen. Ja sitten taas markkinahinta (jos ja kun joku seura päättää myydä lihaa voittomielessä) on sen verran liikaa että mieluummin ostaa sitten kaupasta lihat.
Kaikki liha on hyvää kun osaa kokata.
Äsken melkein onnistuin... hirvi tuli oikealta auton eteen, mutta onneksi vauhti oli hiljainen ja huomasin ennen kuin osui eikä tarvinnut edes hätäjarruttaa. Takanatullut autoilija (välimatkaa yli 300 m) ihmettelee varmaan vieläkin, miksi hiljaisella tiellä yhtäkkiä pysähdyin.
Harmi että liha on niin kallista ja monien lihojen saatavuus on niin huonoa. Haluaisin kengurua ja krokotiiliä pöytään. Viimeksi saanut ysärillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki liha on hyvää kun osaa kokata.
Kyllä kun ei mausta pilalle. "Ammattikokit" tekee niin ei pinintäkään lihanmaku vivahdetta jää.
Tekisi mieli käydä kaatamassa kauris tuosta takapihalta mutta ei raaski kun niistä on tullut vähän kuin lemmikeitä.
Minulla on teeren lihaa roikkumassa.
Olisi kiva saada välillä vähän eksoottisempia liharuokia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on teeren lihaa roikkumassa.
Saako tulla kylään?😁
Vierailija kirjoitti:
Harmi että liha on niin kallista ja monien lihojen saatavuus on niin huonoa. Haluaisin kengurua ja krokotiiliä pöytään. Viimeksi saanut ysärillä.
Molemmat olivat mielestäni vähän pettymyksiä.
Peura ja poro on parempaa.