Toimin kuin palstan peruskäyttäjä ja kysyn täältä enkä googlaa. Miten tehdään munakas?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En monestikaan viitsi sotkea astioita. Rikon munat suoraan pannulle. Maustan. Joskus laitan mukaan vettä ja sekoitan.
Ja ei kun paistan kypsäksi.
Minä kerran rikoin munat suoraan pannulle, keltuaisen sijaan oli mustuainen.
Mulla oli kerran kanan alkio, selvästi erottui. En ole sen jälkeen pannuun rikkonut enkä leivonnassa suoraan kulhoon vaan ensin suomalaisiin. Kerran oli verinen.
Minä rikon ensin ruotsalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En monestikaan viitsi sotkea astioita. Rikon munat suoraan pannulle. Maustan. Joskus laitan mukaan vettä ja sekoitan.
Mulla oli kerran kanan alkio, selvästi erottui. En ole sen jälkeen pannuun rikkonut enkä leivonnassa suoraan kulhoon vaan ensin suomalaisiin. Kerran oli verinen.
Kyllä tuo internetti on viisas ku kirjoittaa juomalasiin niin muuttaa suomalaisiin. Eipähän ainakaan rassistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo internetti on viisas ku kirjoittaa juomalasiin niin muuttaa suomalaisiin. Eipähän ainakaan rassistinen.
Internetti on pilvessä niin siihen ei aina voi luottaa
Munakas on ihan liian monimutkainen sinulle valmistaa.